wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Mamavanjuul gelijk heb je hoor ik had denk ik ook moeten wachten.

Fresa ja ik denk dat die action testen op zich prima zijn alleen moet je niet verwachten dat je eerder dan je nod positief zal testen,dus als je kan wachten tot je nod zullen dit denk prima testen zijn

2. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Spannend Zoetsnoepje! Ga je nog testen vandaag? Of toch nog een dagje geduld?

Ik voel nog niks, maar volgens mij is de innesteling ook nog niet geweest.

Action testen ken ik niet. Heb eigenlijk alleen de kruidvat 2v5 gedaan (en als bevestiging voor mijn ongelovige man de cb test met het woord: ZWANGER)

3. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Nou ik heb r twee gedaan en het is wel genoeg voor vandaag... Op zn vroegst vrijdag mocht ik nog niet ongesteld zijn...

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ooh spannend dames!!!
    Morgen zou de vroege test kunnen.....maar ik twijfel wel of ik het doe hoor. Ben wel bang voor de teleurstelling...

5. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    erg he dat wachten en het juiste moment uitkiezen?!!

ik hoop het zo, echt zo erg...liefst lig ik de hele dag in bed van verdriet en teleurstelling :S

in ieder geval een superleuk lichtpuntje...

heb van mn werk disney live kaarten gekregen om zondag te doen met de kids

6. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden,

Even een berichtje vanuit hier, al vind ik dat soms wel lastig omdat het bij ons meteen in één keer weer is gelukt (waar we heel erg dankbaar voor zijn) en het voor sommige van jullie zo lang wachten is. Ik zou zo graag een portie geluk jullie kant opsturen.
    Ik dacht dat ik pas op maandag 7 oktober mijn NOD zou hebben maar teste dus op dinsdag 1 oktober al positief met en action test en daarna met CB digitaal + termijn. Later versprong de CB op de zaterdag dus ik houd mijn NOD maar op 5 oktober aan. Al met al was bij mij de action al 4 dagen voor nod in de plus, maar ik maak dan ook erg veel HCG aan. Ben al dagen heel erg beroerd geweest. Echt alleen maar misselijk en spugen of bijna spugen. Nu toch maar medicatie zodat ik een beetje relaxt naar mijn zusje in Afrika kan gaan!

@Kimsasjel ik duim heel erg hard voor je!

Vanaf maandag ben ik dus twee weken weg.... Lees daarna graag bij hoeveel streepjes erbij zijn gekomen!!

7. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Spannende week hoor, Liesken, Kimsasjel, zoetsnoepje, mamavanjuul en fresa hebben volgens mij allemaal NOD in of vlak na dit weekend, succes met volhouden om te wachten met testen en ik duim voor veel streepjes :D

En Flomaam:
    Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf praten, maar dat het bij jou zo snel gelukt is en dat je verteld hoe de zwangerschap gaat vind ik helemaal niet lastig. Ik vind het juist heel leuk om te horen hoe het ook al weer is en kijk er daardoor nog meer naar uit :)
    Bovendien vind ik het juist hoopgevend dat het gelukt is :D ik hoop dat je je snel wat beter voelt en kunt genieten van je reis!

8. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    nou flomaam ik vind het ook.super hoor dat t bij jou zo vlot is gelukt!!! lekker van genieten!

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik sluit me aan bij de andere meiden, heerlijk toch!
    Geniet er van!

Bij mij was het ook bij de 2 in de eerste ronde meteen raak! Ook liep toen vaak tegen onbegrip op, jammer is dat!
    Hoop dat ik nu weer zo veel geluk heb ;)

Pff...net met mijn man afgesproken dat ik vrijdag ga testen met de early test. Zit ik in ieder geval in de 4 dagen voor mijn NOD ;)

10. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    hoi dames...heb even een depri moment...

nog niks, geen ander gevoel van opkomende menstruatie of andere blobjes en blubjes.
    net weer geprobeerd heldhaftig te testen, maar uiteraard weer niks...twijfel of ik een earlytest moet halen..zit nu 3 dagen voor nod.

en de zenuwen gieren door me lichaam!!!
    ben ik nu echt zo belachelijk bezig of?

hopelijk zitten jullie beter in je vwl dan ik!

xxx

11. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ach kimsasjel,ik kan t me helemaal voorstellen vooral na zo n tijd! Het enige nuttige wat ik kan zeggen dat je echt moet doen waar jij je het beste bij voelt meis.... T idd erg frusterend allemaal. Ik hoop zo erg dat het allemaal goed komt.

Ik zou zelf toch proberen te wachten tot zaterdag of zondag als ik jou was.

Heel veel sterkte xx we duimen allemaal voor je!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    hier negatief getest.....

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Oww mamavanjuul dikke knuffel :(

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Tja...het was op het randje he, zit precies 4 dagen voor mijn NOD
    (heb mijn banner even aangepast)

Nu maar afwachten denk ik....

15. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Meer kunnen we helaas niet doen :(

16. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    He jammer nou.... Hier ook een knuffel van mij x

Maar.....het is nog vrij vroeg,wie weet

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja ik weet het...mijn man zei al dat ik nog een dagje moest wachten, maar ik kon het niet laten ;)

Goh...zou wel vreemd zijn. Dit ken ik helemaal niet....bij beide in de eerste ronde raak en dan ga je er -stiekem- toch wel van uit dat het deze keer ook wel zo zal zijn.

Volgende ronde toch maar wat vaker klussen (=zin maken ;))

18. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww...dikke knuffel mamavanjuul en kimsasjel!

Flomaan het is toch heerlijk om zwanger te zijn. En als het meteen in de eerste ronde raak is, dat is dan toch geweldig?! De een heeft er nu eenmaal langer de tijd voor nodig dan de andere, maar dat betekend niet dat wij niet blij voor je zijn en alles willen weten ;).

Ik heb geen testen in huis, dus kan ook niet testen. Gisteren een beetje baaldag. Een stuk gewandeld (14 km), maar ik was net 20 minuten onderweg toen ik giga last van mijn liezen kreeg en een trekkend gevoel onder in mijn buik. Dat heb ik echt nooit. Alles smaakte ook vies....zelfs chocola! Nu heb ik spierpijn in mijn benen en lichte krampen. Vandaag maar even zwemmen denk...is nu even een stuk veiliger.

Mag ik jullie even een stomme vraag stellen? Doen jullie wat aan Sinterklaas? En wat doen jullie dan? Ml en ik hebben besloten om het klein te vieren, omdat de familie van mijn ex (vader van de kinderen) het altijd heel uitgebreid doen (net als kerst trouwens). Met klein bedoel ik dan de kinderen, ml, mijn moeder en ik :). En een paar kleine cadeautjes. Nu heeft de ex van mijn moeder voor 150 euro aan cadeautjes gekocht. Wii-spelen, playmobiel en nog meer van dat soort gein. Dit van dan voor Sinterklaas, Kerst en de verjaardag van mijn dochter vertelde hij. Nu heb ik net mijn moeder aan de foon gehad en die verteld doodleuk dat het allemaal voor Sinterklaas is en dat hij gisteren andere dingen heeft gekocht voor Kerst. Voor beide iets van dik 50 euro. Die man heeft verder geen cent te makken...Ik ben daar eigenlijk echt heel boos om. Ik vind het belangrijk dat de kinderen leren dat het niet om cadeautjes gaat, maar om het samenzijn. Mijn dochter is jarig op eerste kerstdag en dat valt op deze manier altijd weg. Mijn moeder is trouwens net zo erg hoor. Wat vinden jullie, kan ik ze hierop aanspreken of is dat erg ondankbaar?

Sorry voor het lange verhaal. Zit er best wel mee!

19. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag test gehaald en gedaan....spierwit.

20. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    helaas, ik moet weer opnieuw beginnen. vanmorgen bloed bij het afvegen...

het is ons echt niet gegund :'(

@fresa, wij doen sinterklaas altijd wat groter. idd meer geld cadeautje of 4 à 5 kind (op pakjesavond zelf) met de kerst wat minder. dan beide 1 groot cadeau en een kleintje.

zo ging het bij mij thuis ook altijd. al moet ik zeggen dat mn man er nog aan moet wennen (hij is servisch) nooit wat gekregn voor sinterklaas dus raar dat de kids zoveel krijgen :)

heb net voor t eerst een traantje weggepinkt. voor nu echt het gevoel dat mn lichaam me laat barsten....

Deel Deze Pagina