Ik ben in mijn vriendenkring denk ik de jongste, was er redelijk vroeg bij langzaamaan begint het nu ook te komen in mijn omgeving, maar niemand die een derde overweegt, daarom kom ik ook zo graag hier
Hahahaha ik ben in september 37 geworden... Ik was nog net 33 toen mijn dochter kwam en 35 toen mijn zoontje kwam! Ik denk dat ik de oudste ben (-;
Haha, inderdaad! Maar hier dus ook een cyclus van 26....maar ik hou gewoon 28 aan omdat vorige maand de eerste was zonder pil. En anders ben ik gewoon weer eerder ongesteld of al 2 dagen overtijd Heb mijn nod op 23 november en 22 november word ik 31...zou ik een mooi verjaardagscadeau krijgen?
Je hebt groot gelijk dat je nu nog de 28 dagen aanhoudt, maar wel op tijd klussen he? Stel dat je ei toch eerder is.... Dat zou iid wel een heeeeeel leuk cadeau zijn wij gaan toch maar echt eerder naar bed, man ook of hij wil of niet anders hebben we heus wil zin maar zijn dan gewoon te moe en moeten weer heel vroeg op...
Ben ik ook weer Jammer Zoetsnoepje dat toch de ongi is gekomen, maar idd je gaat niet alleen een nieuwe ronde in. Enne, de uitdrukking dat Opoe is langsgekomen had ik nog nooit gehoord. Maar vind em wel leuk klinken Eerder naar bed is niet verkeerd. Wij gaan ook vaak veel te laat en dan wil je eigenlijk ook meteen slapen en is de "klusbehoefte" ver te zoeken Leeftijd: bij de oudste was ik 23, bij de jongste 25. En nu ben ik 27. FreSa: jammer, toch ook ongesteld geworden. Maar van harte gefeliciteerd met je neefje!! Leuk! @MamavanJuul, ah ook al ongesteld! Nouja, dan maar allemaal de volgende ronde in. Nouja, ik zit nog op het wachtbankje. Had echt een lange cyclus deze keer! Ik heb het een beetje in de gaten gehouden met tempen maar mijn ei was gewoon heel laat. Ik voel nog steeds niets, heb niet bepaald het idee dat ik zwanger ben. Maargoed, je weet maar nooit
@Vroeg naar bed: Tja zo moet dat dan maar he! Merk gewoon dat ik ook zin moet maken hoor. Ben allang blij als ik lig Als we om 23 uur liggen dan heb ik echt geen zin meer...maar nu zal ik wel zin moeten maken. Manlief wil altijd wel Maar ja, met 1 was het ook makkelijker om tijdens het slaapje ook even naar bed te gaan. Met 1 die wel slaapt en 1 die niet meer slaapt, wordt dat ook moeilijker. En in de ochtend......ben allang blij als de jongste tot 7.15 slaapt en als mijn man me om 6.30 wakker maakt kan ik behoorlijk chagi worden. Mijn libido is gewoon niet zo hoog....niet meer! @Ei: Ik merk het aan mijn afscheiding...rond mijn ei heb ik er opeens last van en tijdens is het mega dik. Dus de week van mijn ei, maar om de dag..... Met een cyclus van 26 dagen zal die rond 6-11 zijn en met een cyclus van 28 dagen rond 8-11. Dus een drukke week dan
@Liesken, jij dus nog op het wachtbankje, spannend Mijn cyclus wordt gelukkig elke maand wat korter, wie weet kom ik toch nog weer op de 28 dagen Ik houd er dus maar rekening mee dat mijn ei ook wat vroeger kan zijn, worden weer gezellig dagen Als het na 23:00 is kun je mij ook opvegen en heb ik vaak geen zin meer, daarom gaan we er op de 'klus'dagen soms gelijk al voor zodra de meiden slapen, lopen we het ook niet mis doordat we later in de avond moe zijn
liesken, gaat nu wel spannend worden zeg,vooral dat laatste weekje! ja en dat je niks voelt of juist veel,t maakt niks uit eigenlijk je kan alle kanten op. nog even geduld en we weten t ! Ben ook blij te horen dat er bij anderen ook het een en ander gepland moet worden om een derde in de maak te krijgen. t is heerlijk die kindjes maar laten we eerlijk zijn;ze slurpen aardig wat energie bij je weg iid een x gewoon avondje in bed plannen zodat je lekker de tijd hebt en niet dat je op t laatste moment voor t slapen nog 'moet'. hier dus afgelopen donderdag 'opoe' gekregen en nu al bij klaar denk dat vandaag t laatste beetje eruit komt en dat t dan weer klaar is voor deze ongesteldheid. ben ik niet gewend,het zijn maar 4 daagjes en normaal zeker 5 of 6 dagen. zou dat nog van invloed zijn op mn eisprong dat ik nu korter ongesteld ben geweest,dat ie eerder komt ofzo? als we er de puf voor hebben beginnen we gewoon morgen met om de dag klussen(moet het nog maar zien want er heerst wat in huis dochter oorpijn ed,mijn man en ik verkouden aan het worden en zoon zal vast snel de rest volgen) toch maar s kijken of ze ergens een doosje 'fitjes' of zo verkopen
hoi meiden, T is stilletjes hier op t moment.............. ik denk dat de meesten hun ei zitten af te wachten,net als ik liesken; voel je al wat? Ben erg benieuwd,of heb je misschien al stiekem gestest? Xx
Haha klopt Zoetsnoepje, hier inderdaad aan het wachten op mijn ei Ik vind dit wachten bijna langer duren dan op de menstruatie na het ei. En nu bedenk ik dat dit niet zo gek is, want de fase na het ei duurde bij mij tot nu toe korter dan de fase voor het ei Ik ga het vanavond maar eens gezellig maken Dan blijven de zaadjes ook van goede kwaliteit
Idd stil, maar dat is ook logisch als de meesten nog wachten op hun ei. Ik zt nog 4 dagen voor NOD. Nee, heb nog niet getest Haha wel verleidelijk natuurlijk, maar nee, ik heb nog de hoop te kunnen wachten! Ik voel nog niet veel, temp is nog hoog, ik ben wel moe. Maar of dat zwangerschapsgerelateerd is of gewoon door drukte...moeilijk te zeggen!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!! Ontzettend leuk hoor,er ervan! Marygirl ja idd we moeten wel de zaakjes een beetje in vorm houden Hopelijk dat het hier ook lukt,we zijn hier lekker aan t kwakkelen ....blehh liesken moeilijk he dat volhouden maar je doet t wel goed ik had al getest tegen beter weten in. Nog ff volhouden en hopelijk is die vermoeidheid omdat je lijf hard aan het werk is....
Gefeliciteerd!!! Wat spannend met die bloeding! @liesken: knap hoor! Ik doe het ook niet meer, zo vroeg testen. Werd er helemaal gek van @hier: opoe is weer weg Dus we kunnen weer lekker knuffelen. Zal wat meer over de maand moeten verspreiden , aangezien manlief geen "moetjes" wil
Wat gaaf nieuws Missillie!! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Had je voortekenen of was het echt een verrassing? Begint bij mij nu wel spannend te worden. Moeheid heb ik nog steeds, ook wel een beetje gespannen borsten. Maar kan allemaal ook prima bij mijn naderende ongi horen. Nog een paar dagen geduld! Heb het laatste lijstje ook weer gevonden. Er klopt natuurlijk niks meer van. Doen we nog aan lijstjes? Anders moet je je NOD/ronde er maar even bijzetten Volgens mij mis ik ook nog 1 of meerdere zwangerschappen. NOD-lijst 3e kindje 2 november: Liesken - 2e ronde Desertrose - .. ronde Kimsasjel - .. ronde Madeliefje1987 - .. ronde Wondertjenr2 - .. ronde Angelea - .. ronde plurk80 - .. ronde (na 2 mk) suli - .. ronde marygirl - .. ronde Tess2010 - .. ronde Zoetsnoepje -.. ronde MamavanJuul - .. ronde Blauw= op het wachtbankje Roze=nog aan de klus Zwanger Flomaan -1e ronde Missillie -3e ronde
@missilie, van harte met je zwangerschap!! Super hoor, geniet ervan! @liesken voor jou weer spannend, nog drie dagen! Duim voor je! Wij zijn alweer aan de klus, hopelijk deze maand raak... Ben benieuwd!
Missilie gefeliciteerd!! Hoe gaat het hier? Thuis is het een ziekenboeg helaas, daarom weinig tot geen tijd gehad om te komen buurten. Vandaag van manlief te horen gekregen dat hij liever wilt wachten met een derde kindje . Snap er echt helemaal niks van. Gewoon lekker vrijen zonder cd, elke keer reacties geven die dus erg misleidend zijn....Ik ben er dus nu ook even helemaal klaar mee. Ik lees af en toe nog met jullie mee hoor...maar kletsen laat ik maar even voor wat het is. Dikke knuffel allemaal!