wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi dames, kom net bij de action vandaan. Ovulatietesten gehaald 5 voor 2,99 dacht ik.

Net een gedaan, hij geeft 2 streepjes aan maar de test wel nog lichter als de controle. Hoe weet ik nou dat mn ei eraan komt of dat ik m gemist heb?

Liefs xx

2. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    @mamavanjuul ik geloof er wel in. Zeg al vanaf t begin dat ik 3 kids krijg jongen meid dan weer een jongen!ook die tarotiste zei t word een knul de 3e. Bij mn dochter wist ik na 2,5 stoppen met de pil dat ik zwanger was, hoe en wat geen idee maar was zo. Had ook al een meisjes vestje en roze biggetje gehaald. Ik was er van overtuigd.

Grappige is ik ben echt een simpele platte Rotterdamse geen zweverig typje... Maar dit geloof ikwel :)

3. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    liesken, super gefeliciteerd!!!

4. Tess2010

Tess2010 Actief lid

8 okt 2010
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    @liesken, in welke ronde ben jij nu zwanger geraakt?

@fleur, zie ik dat nou goed in jou onderschrift? Een zoon en dochter een dag na mekaar geboren? Kan natuurlijk met een tweeling. Of is er iets niet goed gegaan met de getallen?

5. Beert

Beert Lid

10 dec 2009
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, zou ik hier mee mogen kletsen? Ik heb 2 kindjes (3 en 1 jaar) en willen vanaf mei 2014 heel graag voor een derde kindje gaan! Spannend!

6. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    In de tweede ronde. En die eerste ronde hebben we eigenlijk niet echt geklust rond mn ei, dus misschien kun je zelfs zeggen dat de eerste serieuze poging raak was..

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik zit nog voor mijn ei en deze is dus nog net niet positief

8. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi mamavanjuul ik krijg mn foto er niet op maar de mijne is exact als de jouwe, ik ga morgen nogmaals testen kijken of hij donkerder word... Best spannend dit!!

9. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Woh dat zijn goedkope ovulatietesten bij Action. Ik kende de zwangerschapstesten al wel, maar ovulatietest nog niet dus kon het niet laten om gisteren gelijk wat te halen :)

En zie hier... gisteren om 17:00 uur ovulatietest, mijn ei is gevonden denk ik :D

Bijgevoegde bestanden:

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Wauw wat een knaller!!!

Hier is ie weer weg....had gister een gedaan en dat is de duidelijkste tot nu toe. Nu weer heel licht.
    Ik hoop dat dat hem was....zou ik dan geen 1 hebben gehad?

11. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda

ja nee foutje er moest 2008 staan hahahah :)

12. fleur2906

fleur2906 Actief lid

11 okt 2013
    203
    0
    0
    huisvrouw
    breda
    zo ben zins 2 dagen aan het ovu testen die van gisteren lijkt beter te zijn ook mn temp is nog niet omhoog gegaan dus wacht rustig af

wel zat ik net op de wc en kwam er een party slijm :( ik moest toevalling ovu testen dus heb het mooi opgevangen hahah maar het bleef aan mn bakkie hangen en ook tussen mn vinger kan dit vrucht slijm zijn of toeval want mijn testen knallen nog niet

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi hoi dames ik ben mijn ei voorbij vandaag was hij lichter ik heb woensdag gemeenschap gehad heeft het dan nog nut of?

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja hoor! Je hebt rond je ei zo'n 4-5 dagen....3 ervoor, 2 erna.
    Sperma kan 3-5 dagen overleven (bij goed zaad) en je ei moet binnen 48 bevrucht zijn ;)

15. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Zou je denken dat gisteren je ei was, als je een kort LH piek hebt kan het zijn dat je met de test net ernaast zat, maar dat je ei wel is geweest! Dat zal dan toch wel, het is nu wel het moment voor je ei;)

16. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Welkom Beert! Ik ben wel even nieuwsgierig, vanwaar mei 2014? ;)

@allemaal: Ik hoop dat ik nu goed zit qua eisprong, gisteren dus een knaller ovulatietest gehad en woensdagavond en net vanmiddag geklust :p hoop dat het raak is :)

17. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoop het ook voor je marygirl :)

18. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    En ik voor jou :D:)

19. Beert

Beert Lid

10 dec 2009
    39
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Marygirl, zou nu al wel willen stoppen met de pil enzo, maar wij gaan begin volgend jaar eerst verhuizen en combinatie zwanger, verhuizing en 2 kids zie ik niet zo zitten. Dus daarom na april de pil de deur uit! Erg veel zin in! Hopelijk deze ronde raak voor jou!!

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik denk dat ik mijn ei tussen woensdag en donderdag heb gehad. Hoop ik haha!

Woensdag om 9.30 getest en donderdag om 19 uur. Dat waren de 2 duidelijksten. Donderdagochtend 2x getest, maar daar kwam geen resultaat uit!
    Woensdag wel geklust... Dus wie weet!

We gaan weer 2 spannende weken in!

Deel Deze Pagina