Nou datzou idd wel vroeg zijn... Hier ook wat krampen en onbestemd gevoel. Net al de wc geweest om te checken of ik niet ongi ben geworden...
Hahha ik ben ook al paar x naar de wc geweest om te kijken.....maar tot nu toe niks hoor. Zal vast t voorbereidende werk zijn daar binnen.
Mmmm,zou toch ook zomaar iets anders kunnen zijn dan ongie!! Hopelijk een innesteling ofzo?!! Heb vanmorgen nog een test gedaan, zie hier foto.. Dus niet t lukt me niet , maar goed t is een clearblue test en er staat Zwanger op!!!!!!! 1-2 , dat kan kloppen omdat ik maandag pas zou kunnen testen! Ben zoo blij! Gun t jullie ook echt allemaal! Dikke knuffel!
Wat ben ik ook een muts Zit pas op 10 dpo en kon het niet laten om een test te doen vanmorgen. Ik zag binnen een paar minuten een heel licht roze tweede streepje maar mijn man zag helemaal niks en zegt dat ik me het waarschijnlijk heb ingebeeld haha Ik had nog wel met mezelf afgesproken niet te testen voor mijn NOD, maar ik kon me niet bedwingen. Het is een Action test, dus ik weet niet hoe betrouwbaar die zijn, ga hem zo ook maar even in het testen stukje in het forum zetten voor de tuurders... en over 2 dagen maar weer eentje doen mocht mijn ongie niet komen. Zijn er nog meer die de testdrang niet konden onderdrukken?
@tess2010 gefeliciteerd!!!! wat super, de 4de ronde? lekker snel geniet er maar van. had je ook kwaaltjes voor nod? @marygirl oewwwww spannend, k zie em zonder turen hopelijk zijn het betrouwbare testjes ik ga super hard voor je duimen
@marygirl, zo'n streepje had ik afgelopen vrijdag ook en ik geloof in streepjes, haha, maw volgens mij ben je gewoon zwanger!!! Alvast (voorzichtig) gefeliciteerd!! @babyboom, dankjewel voor je felicitaties!
Nou dat noem ik geen tuurstreepje hoor! Maar ik hoor idd ook verschillende verhalen over die testen...maar een voorzichtige felicitatie
Thanks meiden Ik hoop het zo Ik voelde tot gisteren helemaal niks qua symptomen. En mn borsten, waaraan ik het bij de vorige zwangerschappen gelijk zag, zijn nog niks veranderd. Gisterenavond werd ik wat misselijk en dat is nog steeds zo, vandaar toch maar even een testje gewaagd Nu hopen dat ie blijft plakken
Op naar volgende ronde. Hier eindelijk duidelijkheid. Had toch een mooie cyclus van 30 dgn. Nu toch maar beter opletten met ovutesten om niet weer zo onzeker te zijn. Op naar volgende maand. Klink nu weer vol goede moed maar heb echt zitten balen afgelopen dagen. We gaan binnenkort weekendje weg en dat is toevallig in de klusdagen, dus wie weet.
@angelea balen joh altijd vervelend als het nog niet raak blijkt te zijn, hoop dat het weekendje weg jullie goed zal doen.
Marygirl; het lijkt verdacht veel op een streepje hoor,ik hoef niet te turen..... Alvast voorzichtig gefeliciteerd Tess; heb nog niet getest,ook geen drang naar zowaar. Maar dat is omdat er precies om mijn ei heen geklust is :-s voel ook niks anders dan anders dus wacht mn ongi maar af miss als ik op nod nog niet ongesteld ben ik er een testje aan waag....hoop het natuurlijk wel,miss een hoop geluk maar reken er deze maand helemaal niet op.
@mamavanjuul: ik gebruik testen van zw&k. Afgelopen maand voor het eerst gebruikt en had 2 dagen licht streepje daarna niets meer, waardoor ik dacht dat ei al geweest was. Maar ja daarna wel langere cyclus. Dus nu begin ik iets eerder met testen en ga ook wat langer door. Wil nu zekerheid. Ronde 7 en hoop dat het niet te lang meer hoeft te duren. Wel een leuk berichtje dan voor de familie met kerst. Had dit 3 jr geleden met mijn zoontje ook, is toch wel leuke periode om het te vertellen. Maar ja daar past dan geen drankje bij, ach die laat ik dan met plezier staan
Marygirl en Tess super gefeliciteerd!!! @marygirl tuurtest???!!! Deze is overduidelijk. Op de foto is hij vaak ook lichter dus komt goed! Hier een en al vaagheid. Gister zelfde gehad als de laatste x plots bij afvegen plas slijm en bloed en in de avond niets meer te verkennen. Vandaag wat bruine vliesjes bij het afvegen verder niets... Normaliter had ik voor de ongesteldheid ook pijn in mn borsten nu niets enkel een kramperige buik! Wacht nu letterlijk op mn menstruatie..want verwacht niets deze mnd