wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Marygirl: Wat heerlijk dat je een goede echo hebt gehad. Over twee weekjes de termijn echo, lekker..dan zit je alweer bijna op 1/3..

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Fijn! Ik mag volgende week maandag, ben erg benieuwd!

Andere meiden: 2014 wordt zeker jullie jaar :D

3. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hoi meiden hier even een ego-berichtje;

Ik had gister een bijna positieve ovu test,vanmorgen een echt positieve(even dikke streepjes) en net weer een positieve.....
    maar nu mijn vraag,gisteren hebben we geklust maar zal het handig zijn om vanavond te klussen of toch beter morgenavond? (Als we t vanavond doen zal r denk ik morgenavond weinig van terrecht komen:))
    Ik dacht zelf morgenavond dan,maarben dan bang dat ik mn ei mis.

of is t het nou zo dat als ik vanavond positief heb gestest ik dan pas morgen/overmorgen mn ei kan verwachten?

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik zou vanaaf en morgen nog een keer doen. Dan kun je hem amper missen.

5. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Mmm ik zou zeggen morgenochtend/middag, maar weet niet of dat lukt logistiek gezien;) en anders vanavond nog een keer er voor gaan. Ze zeggen dat je ei springt binnen 24 tot 48 uur na een positieve test, je ei heeft dan nog wat tijd om bevrucht te worden, maar de grootste kans op bevruchting is zsm na de eisprong. Mooi dat je het gisteren ook hebt gedaan, liggen er in elk geval wat zaadjes klaar. Ik had ook een knaller ovulatietest en achteraf was dat ook de dag dat mijn ei was. Wij hadden ook de avond voor de knallertest geklust :p. Wat je ook doet, ik hoop dat het raak is :D

6. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ff up date.... nu mn laatste ovu test van net iets ingedroogd is lijkt ie ietsie lichter dan die van vanmorgen...... dus wat moeten we,vandaag of morgen?

Xxx

7. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Dank je marygirl! Snelle reactie,fijn:)

net gelezen en denk bij na de esten gied naast elkaar te hebben gelegd dat vanavond beter is...morgenochten/overdag is geen optie helaas... dus hups aan de klus! :D

8. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Wat fijn om te horen datje een mooie echo hebt gehad!!,
    echt super:)

9. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden

He l0nneke dank je wel voor je vlugge reactie iig maar vandaag en morgen is mooi meegenomen.... voor jou weer afwachten tot je ei....duurt ook zo lang he?

10. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zoetsnoepje, nog geklust? Vandaag je ovutest weer lichter?

Morgen waarschijnlijk geen tijd meer om hier langs te komen. Wens jullie bij deze alvast een fijne jaarwisseling!

11. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Hihi mooi zoetsnoepje :p nu maar duimen :D

Andere meiden ook alvast een hele fijne jaarwisseling! :)

12. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hoi dames!

gisteravond nog even gezellig:D gemaakt hoor!

net na werk nog even een ovu test gedaan en ja hoor minimaal tweede streepje....
    Dus denk ik wel gunstig geklust,miss vanavond nog voor de zeker maar komt het er niet van ben ik ook tevreden met 'behaalde' klus resultaat:) ,denken jullie ook niet?

mocht ik jullie niet meer spreken,iig voor iedereen een heeeel mooi uiteinde toegewenst en een heel vruchtbaar 2014 en voor de zwangeren onder ons dat de mini's maar goed en gezond in jullie buikjes mogen doorgroeien!

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Lieve dames allereerst de allerbeste wensen met alle geluk en liefde van dien!

Ik wil jullie even een ietwat rare situatie voorleggen.

Ik heb al een dag of 4 wat gevoelige borsten.
    Nu dacht ik in een domme bui ik test want heb er toch nog 1 liggen.

Ik zag een vaag lijntje maar doordat het ai laat was dus donker dacht ik van zal wel een indrooglijntje zijn. Al zag ik m binnen 10 min test was nog nat (kv)

Ik heb m in më laatje van më tafel gegooid en niet meer aan gedacht. De middag daarna vond ik m terug en zag een dun lichtroze lijntje?!

Wat moet ik daarvan denken. Heb nog nooit een kv test terug gevonde die negatief was met indrooglijn die de volgende dag roze was en scherpe lijn.

Theoretisch gezien kan het niet aangezien ik 22 dec ong was en de week daarna klaar was??? +- 28 dec

Kennen jullie dit?

Liefs kim xx

14. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Kimsasjel: In eerste instantie denk ik..nee, je kan niet zwanger zijn. Maar hoe was je ongesteldheid? Erg weinig of normaal? Als hij erg weinig is zou ik morgen even nieuwe testen van kv gaan halen en nogmaals testen. Mss ben je dan toch wel zwanger.

Verder allemaal de beste wensen! Goed oud op nieuw gevierd:)

15. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Eigenlijk weinig verschil als normaal daarom zou t ook gek zijn maar denk inderdaad dat ik er morgen toch maar 1 voor de zekerheid doe?!

Al is t maar om uit te sluiten :)

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Inderdaad, dan maar ff een test er tegen aan gooien. Wel spannend nu zeg!!

17. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Zal heus wel weer niets zijn maar blijft toch raar die roze lijn. Zonder hcg verkleurd een test toch niet en ook niet later lijkt mij?!

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Apart van die test. Hoor wel overal dat die testen van kv raar doen de laatste tijd en veel vals positief zijn.

19. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nou dat geeft weinig goede hoop hahaha

20. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja sorry :) maar valse hoop is ook niet leuk toch?

Deel Deze Pagina