wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Nee absoluut niet..... Daarom ga ik er ook vanuit dat t niet klopt ;)

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    hey kim,wat vreemd joh allemaal...

daar wordt je ook niet echt zekerder van natuurlijk.
    Misschien domme gedachte van me maar kan het niet zo zijn dat je idd zwanger bent maar dat het een tweeling is/was en dat je 1 vruchtje verloren bent met je ongesteldheid? en dus dat je nu dus nog zwanger bent van 1 kindje? of is dit valse hoop? want dat wil ik je natuurlijk niet geven valse hoop maar probeerde ff alle mogelijkheden te bedenken.

maar zo iig weer snel een test doen om alles uit te sluiten zodat je weet waar je aan toe bent.

ik duim dat ie posittief is!!!

liefs

3. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Zou fijn zijn maar we zullen het zien... Ik ga morge vroeg naar de kv en direct een test halen!

En ja ga er vanuit dat hij negatief is haha

Geen valse hoop ;)

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zoetsnoepje: nog niet aan gedacht, maar dat kan inderdaad ook nog een optie zijn!..

Kimsasjel..laat je wat weten als je getest hebt??

5. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Uiteraard overigens nog een rare update zou zweren dat ik me eisprong krijg!! Heb echt kramperige gevoel onder maar naar berekening moet ik dit pas rond de 7e hebben?!

6. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hoi kim,

heb je nog een testje gedaan?

Xxx

7. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Ja niks helaas, wel steekjes en kramp.
    Dus verwacht op een korter termijn mn ei dus ben op van dr zenuwen!!

8. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Aaai jammer joh,

nu maar eitje afwachten dan en hopen iets moois!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Jammer Zoetsnoepje, op naar je ei dus. Doe je ovutesten of niet?

Hier gisteren nog een blanco ovutest, test morgen weer. Verwacht ook komende week ergens een eisprong. Afgelopen cyclus was dat op dag 17.

10. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden

Hoi l0nneke bedoelde je niet kim???;)

11. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Oeps ja..klopt. Even niet goed opgelet;)

12. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

De beste wensen voor 2014! Natuurlijk hoop ik voor jullie allemaal een geweldig liefdevol en vruchtbaar jaar. Voor de zwangere dames een geweldig geboorte jaar!

Hier gaat alles goed. Helaas zijn er afgelopen weken een 3-tal dierbare ons ontvallen en dat was wel even pittig. De kindjes ziek met kerst, maar een kerst in pyama is ook wel eens leuk (-;
    Over 3 weken hebben we alweer de 20 weken echo!

Kimsasjel wat had ik gehoopt dat ik zou lezen dat je zwanger bent, maar helaas... Bedenk je maar dat het moment iedere maand een stukje dichterbij komt!
    Zoetsnoepje ook voor jou jammer dat het nog niet zo ver is, maar we blijven duimen!
    Verder alle andere dames natuurlijk ook veel succes!

Ik heb trouwens tarwekiemolie geslikt de maand voor ik zwanger werd. Geen idee of dat de gouden tip is geweest, maar wie weet is het ook wat voor jullie. Het maakt het baarmoederslijm wat dikker.

Groet,
    Flomaam

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden,

Vanmorgen de eerste echo gehad, zie onderschrift :D
    Tot nu toe ziet alles er goed uit. We hebben vanavond ook onze familie op de hoogte gebracht :D

Liefs!

14. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi hoi dames,

@lonneke heen ovulatietesten

@flomaam bij dat het zo goed gaat! Waar kan ik dat tarwekiemolie kopen?
    @mamavanjuul zo lief dat kleine boontje! Hoe reageerde de fam?

Xxxx

15. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Flomaam: Wow zeg, alweer bijna 20 weken. Kerst is bij jullie niet echt feest geweest dus met zieke kids. Gecondoleerd met de dierbare die jullie zijn ontvallen.
    Tarwekiemolie, wel vaker van gehoord, maar wil middeltjes vermijden. Gebruik alleen alvast foliumzuur.

MamavanJuul: Heerlijk een goede echo. Hoe reageerde de familie op dit leuke nieuws?

Hier weinig nieuws..nog maar een vaag streepje op de ovutest. Benieuwd wanneer ik m'n eisprong zal hebben. Lijkt iig later de worden dan m'n vorige cyclus (dag 17).

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Iedereen is positief, echt iedereen! Heb nog geen rare reacties gehad.
    Had ik wel verwacht.....toch "al" de derde...

17. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    @flomaan; wat fijn dat alles goed met je gaat! Hopelijk komen jullie het verlies een beetje te boven zo met zn allen,veel sterkte er nog mee.

@mamavanjuul, mooi echo hoor! Leuk weer zo n klein friemeltje op de foto te hebben en ook fijn dat alles er goed uitziet. Geniet ervan.

@ l0nneke ikhoop dat je ei iig beetje op tijd is kun je weer snel aan het 'werk':)
    Ook op je ei wachten duurt op de een of andere manier lang...net zoal t wachtbankje waar ik nu zit;)

hier geen idee wat komende nod zal brengen,wel al wat daagjes last van krampen (ook nietvoor t eerst...)in onderbuik opgeblazen vol gevoel daar onderin zelfs beetje bol buikje en zo met vlagen weeig gevoel in mn maag. Zeg maar net niet misselijk.
    gelukkig wel goed geklust dus daarzal het niet aan liggen.

klinkt wel positief als ik t zo lees maar hou flinke slag om de arm.... t is iedere keer zo jammer als je weer neg test....

18. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    @Flomaam: Fijn dat het goed gaat met de zwangerschap. Dat klinkt als een heftige kerst met het ontvallen van de dierbaren. Wow, over 3 weken de 20 weken echo, gaat echt snel.

@mamavanjuul: Wat fijn een goede echo! En wat leuk om het al zo duidelijk te zien.

@zoetsnoepje, lonneke en kimsasjel: Ik duim voor jullie!!! :D

Hier gaat het goed, de misselijkheid wordt al iets minder :) Volgende week donderdag de termijnecho, dan ben ik precies 12 weken. Hopen dat alles goed is, kijk er al naar uit :)

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja leuk he! Jammer genoeg had de gyn wat haast en heeft hij niet echt de tijd genomen voor de echo. Heb ook niet echt een duidelijk beeld gezien en vond de baby ook wel rustig.

Eind deze maand weer een afspraak en dan zal ik vragen of ze even de tijd willen nemen.
    Week 39 gaat de baby gehaald worden trouwens, dat is de week van 28-7.
    Hebben al besproken dat het een geplande, "natuurlijke" keizersnede wordt.

20. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Spannend hoor. Wel vervelend dat hij geen tijd voor je nam dat vind ik niet zo netjes!

Geen ttijd of haast vind ik geen excuus!!

Hopelijk heb je wel iets kunnen genieten van je frummel!

Deel Deze Pagina