Hij ging er van uit dat ik al een echo had gehad. Dus heeft echt even snel gekeken of het hartje klopte en opmeten. Misschien 5 minuten ofzo... Maar goed....het hartje klopt. Dat is het belangrijkste.
MamavanJuul: Wat fijn dat je zo'n positieve reacties krijgt. Hier ben ik wel een beetje 'bang' voor negatieve reacties, ik weet van een aantal mensen uit onze omgeving dat ze een derde kindje not done vinden (zoals mijn ouders). Jammer dat er niet goed de tijd werd genomen voor de echo, volgende keer maar echt aangeven dan! Vanwaar een keizersnede? Wat houdt een 'natuurlijke' keizersnede precies in? Zoetsnoepje: Inderdaad niet te veel proberen te letten op wat je voelt in je lichaam. Hoop dat je binnenkort een positest in handen hebt! Marygirl: Al bijna 12 weken, heerlijk. Fijn dat de misselijkheid wat lijkt af te nemen, heb je vooral ochtendmisselijkheid? En ook braken? Hier zei ik gisteren nog geen ei te verwachten. Gisteravond drijft er gewoon afscheiding uit me..dus ik zei al tegen manlief..wat raar (zo waterig heb ik dat nooit rond eisprong volgens mij) Manlief reageerde al..ach zul je zien ben je dalijk al zwanger. Ik zei nog..nee nog geen posi ovutest gezien of iets wat in de richting komt. Gisteravond wel geklust (houden om de dag aan) en vanmorgen een knalposi ovutest. Vanavond dan nog maar een keer en dan hopen dat er wat 'raak' is...
@mamavanjuul , slordig hoor dat die echo zo snel gedaan is,echt slordig..... blijft toch altijd een speciaal moment of t nu de eerste of vierde echo is.... hopelijk nemen ze de volgende x meer tijd ervoor! @ l0nneke hoop echt dat je raak geklust hebt,aan de klus momenten zal het iig niet liggen. hier geen idee,wisselende gedachten van: ja het is vast raak andere kant zoiets van zal wel niet want wat ik voel is vast iets normaals zoals darmen ofzo... Wat ik wel raar vind is dat ik 2 cyclus apps heb met op beide apps dezelfde data's ingevuld van ongi en cyclus-duur,maar ze geven ieder een andere mogelijk innestelingsdatum aan. Bij de ene zou ik de 4e ongeveer de innesteling kunnen hebben gehad en bij de andere gister de 8e Als dat van de 4e klopt zou ik vandaag een vroege test kunnen doen. Wat heb ik hieraan? gewoon maar afwachten dan,of toch morgen testje wagen? twijfel alom,hoewel ml vandaag nog zou willen testen...
Goeiemorge lieve dames! Ii snap volledig de testdrang ik heb m ook al denk ik dat t weer niets is ondanks alle steekjes en pijntjes die ii voelde van de week eelveel succes xx
Zoetsnoepje..ik zou hoe dan ook uit gaan van de 8e, dan test je iig niet te vroeg. Zou max. 4 dagen voor NOD testen. Uiteraard is wachten tot NOD het beste, maar goed..ik weet ook hoe het werkt, dat wachten is vreselijk! Kimsasjel: Wanneer is jou NOD? Hier ben ik overigens ook al aan het denken of ik eerder zal gaan testen, maar wil eigenlijk toch wel wachten tot NOD...als het lukt
hoi hoi mijn nod is de 19e meen ik...ik hoop dat het eindelijk positief is maar moet zeggen dat wij er deze maand weinig aan hebben gedaan. ik vind het toch spannend, ondanks ik voor 99% zeker ben dat het wederom iet zo is pff ja dames dat testen brengt wat te weeg bij ons!
Vandaag nog een ovulatietest gedaan maar snap er nog niets van Er blijft ren duidelijke zichtbare lijn te zien roze. Maar mijn beste dag viel ong op de 7e. Blijven ovulatietesten altijd positief of niet? Wie kan mij helpen????? X
Kimsasjel:Na mijn eisprong wordt mijn ovutest altijd beduidend lichter. Streepje is dan nog net zichtbaar. Ik moet zeggen dat ik daarna nooit meer verder test, dus ik heb geen idee wat het 'streepje' daarna doet. Wil geen valse hoop wekken, maar hoor wel eens dat mensen die zwanger zijn ook nog een posi ovutest hebben vlak voor NOD.
Hii,kim mijn ovu testen geven altijd wel een licht lijntje aan maar beduidend lichter dan tijdens de naderende eisprong. Hier vandaag nod dag....gisteren behoorlijke krampen maar geen bloed.... Vanmorgen een kv test gedaan dat een kruisje moet worden,na aflees tijd heeeeeel vaag kruisje te zien. Ik weet t niet hoor. Dacht toch echt gisteren dat opoe kwam. Ik plaats vanavond ff een foto graag jullie meningen
Wij zien iets van wat een kruisje zou kunnen zijn... Iets uit het midden naar rechts.... Hopelijk is t iets en zijn wij niet alleen wat we willen zien....
Ik zie het niet zo goed Zou hem even in het tuur-topic zetten! Maar in ieder geval goed nieuws dst opoe nog niet langs is geweest! Bij jou toch altijd wel regelmatig en op tijd toch?
Dank mamavanjuul, wij wilden t zien geloof ik Opoe is inmiddels gearriveerd Maar wat wel fijn is dat ik iig heel regelmatig ben,dat is wel weer heel fijn. Wat ik wel raar vind dat t eerste beetje ongi ander kleurtje heeft dan anders niet zo rood en donker....eerder oranje zoiets,donker zalm....heel apart maar de voel zal vanavond wel doorzetten. Op naar de volgende ronde maar weerrr
He bah zoetsnoepje knuff op naar de volgende ronde en inderdaad weten wat je juiste cyclus is is erg fijn!! Xxx
Hier nog geen nieuws. NOD duurt nog ff. Weten jullie trouwens of een ovutest weer echt blanco/bijna blanco wordt na ei of blijft er altijd een streepje.
ik blijf een roze streepje houden deze keer?? overigens de eerste x dat ik ze door bleef gebruiken vraag me niet waarom? heb overigens ook last van nogsteeds waterige vloed doorzichtig? normaliter ben ik droog en jeukerig voor ik mn menstruatie krijg? al voel ik wel lichte krampjes! zo onzeker hier
Kimsasjel: Ik ben ook zo 'stom' geweest om nog eens een ovutest te doen..Ook nooit eerder gedaan. Hier ook andere afscheiding dan normaal, maar goed..ik denk ook echt dat ik mezelf zit op te jutten. We willen natuurlijk liever gisteren dan vandaag zwanger zijn hè Mijn streepje is dus nog goed zichtbaar, gelijk aan dag voor mijn ei zeg maar. Nog 7 dagen wachten...Alhoewel ik er steeds meer aan denk om eerder te gaan testen. Heb midstream zwanger en kids liggen..zegt 6 dagen voor NOD, maar lijkt me vroeg.. Ik duim voor je dat je zwanger bent! De 19e je NOD toch? Of verwar ik het nu met iemand?