wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Poeh hey..heftig twee missed abortions voor jullie zoontje. Wel erg gaaf dat jullie vrij snel in verwachting waren van jullie dochtertje. Hoop dat jullie nu ook weer snel zwanger zullen zijn.
    Herken hetgeen je beschrijft. Hier ook af en toe te veel willen, begin er wel langzaam meer m'n weg in te vinden. Zal ook wel moeten mocht er een derde mogen komen.

2. lieve83

lieve83 Lid

25 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker heftig maar we hebben nu twee mooie kids en een wens voor een derde kindje. Ik vind het weer super spannend maar ook vooral ongeduldig.... dat zullen de meesten wel zijn! Wanneer is jullie NOD? De mijne 28 februari. Ben net ongesteld geweest.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Lieve: Dat duurt nog ff! Heb je wel regelmatige cyclussen?
    Hier wisselend. Denk over ongeveer 1,5 week mijn NOD te hebben.

4. lieve83

lieve83 Lid

25 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen regelmatige cyclus. Voorheen tussen de 4,5 en 6 weken. Wisselde ook zonder voorbehoedsmiddelen heel erg. Heb ooit wel eens ovularietesten gebruikt maar we waren altijd redelijk snel zwanger... ook van de miskramen maar realiseer me dat dat geen garantie is voor de toekomst. We wachten wel gewoon af. Als ik over 6-8 maand nog niet zwanger ben dan misschien ovulatietesten maar dat ga ik nu nog niet doen. Eerst maar eens zien wat de eerste echte ronde ons gaat brengen!

5. lieve83

lieve83 Lid

25 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weten jullie familie/vrienden van jullie wens af? Hier alleen een goede vriendin verser niemand... verwacht ok niemand dus dat wordt een leuke verrassing

6. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Hier beide keren snel zwanger. Inderdaad geen garantie voor de toekomst. Gebruik wel ovulatietesten, zo heb ik toch meer zicht op mijn cyclus en eisprong.
    Hier weet zowat iedereen dat de wens er voor een derde is. Je merkt ook dat mensen er op zitten te wachten. Het jammere is dat sommige mensen drie kinderen 'in deze tijd' toch echt 'not done' vinden en dat ook fijn verkondigen. Hierdoor zie ik er ook wel tegenop om een evt. zwangerschap aan te kondigen.
    Blijkbaar is een derde kindje toch niet meer zo speciaal in andermans ogen...

7. lieve83

lieve83 Lid

25 jan 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend lonneke.. NOD komt eraan.. heb jeje ei gespot met ovutesten?

8. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Hoi dames, deze maand zou mn laatste bewuste maand gericht geklust. Vandaag is het mn nod. Vandaag geen bloed nog gespot maar 3 dagen wel. Dus heeft het wel nut om te testen vandaag. Het was maar 1 X helder bloed na plassen bij afvegen en toen niets meer?

Liefs en veel succes weer dames!

9. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Kimsasjel: Ik zou toch een testje wagen. Spannend!

10. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Kimsasjel,

Toch weer even spannend. het kan alle kanten op. Hoop zo dat je niet ongesteld bent geworden!!
    We duimen hard voor je!
    Groet, Flomaam

11. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Helaas lieve dames verloren maand maar goed. We laten het gewoon gebeuren nu niet meer gericht. Heb pas mn ovulatie week gehad dus afwachten maar heb geen hoop of vermoeden...
    Zijn er al andere dames die wat leuks te vertellen hebben

Liefs Kim

12. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ja! ikke ben eindelijk zwanger! afgelopen woensdag positief getest(op mn nod) na een half jaar klussen phoehee

Maar vind t zo erg voor de dames waarbij het nog niet is gelukt...

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Aaaa zoetsnoepje wat geweldig!!! Geniet ervan! Tis je gegund!!! Xxx

14. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    dank je wel kim! ik duim nog steeds hoor voor jou en de andere dames hier!!!

15. Mira30

Mira30 Lid

19 mei 2010
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Bij mij begint het ook te kriebelen om te gaan voor een derde. Ik heb een dochtertje en zoontje. 3 jaar en 8 maanden. Omdat ik flink overgewicht heb wil ik eerst wat kilo,s kwijt. Maar omdat ik 33 jaar ben wil ik ook niet te lang er me wachten. Ik denk over 2 of 3 maanden dat we dan voor een derde gaan.

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Zoetsnoepje: Gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Mira: Spannend ook binnenkort voor een derde!

Kimsasjel: Bij jou dus nu weer afwachten.

17. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Woehoeee Zoetsnoepje gefeliciteerd!!! :D

En andere meiden: ik blijf voor jullie duimen!

Hier gaat het goed, 20 weken echo gehad vorige week en alles zit erop en eraan :) en het is een meisje! :D

18. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey zoetsnoepje wat een mooi nieuws!! gefeliciteerd! hoop dat je niet al te misselijk zult worden (-; Drie meiden is ook wel heel erg leuk!

Hier alles goed. Het is wel pittig. De kinderen een week na elkaar waterpokken, daarna manlief een week weg dus mijn reserves worden aangesproken en zijn lastig weer aan te vullen!
    We gaan alweer de laatste periode in!
    Kimsasjel, ik blijf voor je duimen (tarwekiemolie bij het Kruidvat heeft volgens mij veel goeds gedaan...) en natuurlijk ook voor de anderen!

groet,
    Flomaam

PS Wij weten niet wat het wordt.... het wordt steeds spannender!

19. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Dank jullie wel!:D

voel me verder eigenlijk prima,tot nu dan he... het is nog erg pril en de misselijkheid gaat vast snel komen. Heb eigenlijk alleen maar wat last van gerommel en kramp achtig gevoel in mn buik die al aardig opzet( soort memory-foam:() Als ik driftig aan t opruimen enzo ben merk ik wel dat ik wat sneller moe ben. Maar over t algemeen voel ik me top.

Wel erg spannend allemaal.
    mijn man las over een open dag op een kraamafdeling in het ziekenhuis waar hij heen wil en daar mag je ook gratis een echo laten doen. Weet niet of ik dat nou zo verstandig vind,denk dat er niks tot weinig op zo n echo te zien zal zijn:( En het lijkt me ook niet dat ze op zo n dag een inwendige echo doen. Ach we gaan er wel heen ff kijken is altijd leuk,maar die echo?

Xx

20. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    Dames ik heb jullie heldere opinie nodig.

Ik ben nu 1 dag overtijd. Heb wat licht bruinverlies en 2x een druppel bloed verloren. Verder wel rommelend gevoel al 4 dagen hiervoor.

Ik had nog wat ovulatietesten in huis dus had daarmee getest eergister gister en vandaag. Eergister was hij bijna blanco maar gister en vandaag een duidelijk aanwezig dikke streep.

Maar dat is toch niet logisch....het is toch niet rond me ei???

Had ooit gelezen dat ovulatietesten ook positief aangeven als je zwanger bent.... Maar durf niet te teste omdat ik bang ben dat ik mijzelf gek maak.... 17 mnd verder en nog nul progressie :(

Deel Deze Pagina