wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desertrose

8 sep 2013
    27
    0
    0
    buitenland
    Goedemorgen allemaal,

Welkom aan de nieuwe meiden hier.

Ik heb alleen ervaring met teunisbloemolie niet met tarwekiemolie maar schijnt goed te zijn en veilig.

Ik heb sinds eisprong elke dag buikpijn erg vervelend dus zo erg was de pil toch niet.

Ik test nooit voor mijn nod bij de oudste pas met 9 weken een positieve test en bij de jongste pas met 6 weken. Verder moet ik afwachten wat mijn cyclus gaat doen zo na het stoppen van de pil.

Die klachten die op zwangerschap lijken kunnen ook van de hormoon verandering komen voor de nod maar ze kunnen je gek maken.

Ben benieuwd wie het eerste hier positief gaat testen.

Misschien kan iemand een tabel maken zodat er een beetje een overzicht komt. Ik zelf ben helaas niet zo handig.

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Morgen allemaal,ik ben ook erg benieuwd hoor!

Helaas ben ik ook niet zo handig met die lijstjes ... Dus als iemand het wil doen,graag! Wel lekker overzichtelijk om te zien wie,wat en wanneer.
    Nu maar aan de arbeid en vanavond info avond op school van dochterlief.

Fijne dag gewenst allemaal!

Xx

3. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ik krijg mijn banner nog niet eens voor elkaar....

Wat leuk om zo welkom geheten te worden! Leuk ook om met een paar meiden in het zelfde "schuitje" van proberen, wachten, voelen, testen te zitten.
    Ik heb net een jaar een spiraaltje gehad, maar wist vorige maand gewoon niet meer wat mijn lijf aan het doen was. Stond volledig op z'n kop. Hoop dat het deze maand alweer een beetje meer richting mijn gerbuikelijke cyclus gaat en de gebruikelijke klachten.

Succes allemaal.

4. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    #84 Flomaam, 16 sep 2013
    Laatst bewerkt: 16 sep 2013

5. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten. Ik heb twee dochters, van twee en vier en wij Willem heel graag een derde kindje. Ik heb dit jaar twee miskramen gehad dus ik vind het nu allemaal erg spannend. Ik ben er in mijn hoofd veel mee bezig terwijl ik het eigenlijk een beetje los wil laten.

6. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en ik zie nu darmen banner helaas dus niet klopt....

7. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even testen of het nu wel klopt!

8. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Wij gaan ook voor een derde kindje! Dat hebben we zaterdag besloten :p Maar niet direct. Onze twee kindjes zijn nu 3 en 1 jaar. Maar ik vond het verschil tussen hen te klein eigenlijk, mijn man ook. Ze schelen 21 maanden.

Zelf zit ik niet helemaal lekker in mijn vel en als dat allemaal opgelost is en het hier allemaal net even rustiger is dan gaan we voor een derde. Duurt dus nog even, maar daar heb ik volledig vrede mee.

Ik ben wel heel benieuwd hoe anderen het ervaren om een derde kindje te krijgen.

Ik was trouwens van de eerste niet zo vlot zwanger, of nou ja, het duurde ruim een half jaar voordat ik voor het eerst zwanger raakte en dat eindigde helaas in een miskraam. Drie maanden later was ik zwanger van de oudste! Dat ging prima. Toen hij een jaar was besloten we voor nr 2 te gaan en toen was het in 1 keer raak. Boven alle verwachtingen, ik ging ervan uit weer maanden bezig te zijn ;)

Inmiddels gebruik ik al bijna 5 jaar geen anticonceptie meer en dat ga ik denk ik ook niet meer doen. Bevalt me prima zo zonder al die kunstmatige hormonen.

Goed, een heel verhaal over mezelf, ik zal nu eens bij lezen :D

9. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hallo nieuwe dames,leuk dat jullie erbij zijn.

Morgen als het goed is mijn ei(of vandaag),ik heb zo n kalender in mn mobiel en gisteren zou mn meest vruchtbare dag zijn,en niet geklust :( we waren gewoon erg moe en als een blok in slaap gevallen nou ja miss is er vandaag nog goede kans....

Dat was ff kleine update van mij,vanmiddag of vanavond ff bij lezen hier dan heb ik alle tijd. Fijne dag iedereen!

10. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    He!! Volgens deze banner is dit mn meest vruchtbare dag :) :)
    Miss toch mn kans niet gemist,vanavond aan de slag :p

11. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha veel succes en plezier zoetsnoepje!
    Hier proberen we om de dag te klussen en dan zien we wel wanneer mijn meest vruchtbare dag is geweest....
    Achteraf is dit zo'n leuk spannende tijd, maar wanneer je er midden in zit is het toch wel erg (lees bijna te) spannend!
    Succes allemaal!

Suc

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    NOD-lijst 3e kindje

Madeliefje1987- 5e ronde- NOD 8 oktober

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Vul jezelf gerust bij of zet je naam met NOD datum en ronde in je bericht, dan zet ik het er voor je in! wel leuk om een lijst te hebben, dan hebben we goed overzicht wie wanneer zn NOD heeft!

14. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ja ja hupsakee vanavond gaan we ervoor :p

Voor de nod lijst:

15. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    27 september nod :)

16. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Oeps ging wat mis door peuter vingertjes op het scherm....

Zoetsnoepje 2e ronde nod 2 oktober

17. desertrose

8 sep 2013
    27
    0
    0
    buitenland
    Voor het lijstje

desertrose ronde 1 nod 24/9

18. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland
    ik wil er ook op 27 jaar 3de kindje 3e ronde
    NOD 31 okt denk ik;)

19. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flomaam:
    Derde kindje, 37 jaar (net 1,5 week), 1e (echte) ronde, NOD rond 3 oktober

Spannend hoor wie er straks allemaal een uitgerekende datum heeft achter haar naam.

Over ons eerste kindje hebben we zo'n 7 maanden gedaan en twee vroege missers gehad, 10 maanden na de geboorte van mijn dochter bleek ik na 1x onveilig vrijen ineens zwanger.... Ik heb steeds gezegd dat het zo jammer vond toen niet de spanning te hebben gehad om er bewust mee bezig te zijn geweest en echt te wachten op een positieve test. Nu ik weer in die spanning zit, vraag ik me af waarom ik dit toch zo heb gemist hahahaha

20. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden

Denk toch dat de wetenschap dat je een nieuw kindje wil gaan maken zo leuk is, de voorpret/spanning samen er naartoe leven. Zou t al raak zijn of toch niet.
    Maar idd tegen je nod is t minder leuk omdat je gewoon niet wil wachten maar het gewoon NU wil weten en ook al omdat je dan al vanalles lijkt te voelen;)

Gewoon het fantaseren wanneer het zal gebeuren en hoe het gezinnetje er dan uit gaat zien met nog zo n derde hummel erbij en hoe de andere twee kindertjes het zullen vinden en hoe ze ook straks met zo n uk omgaan... ( zo zie ik het iig een beetje)

Deel Deze Pagina