dames even een gekke vraag, kan de intensiteit van je test wisselen? dus lichter testen? had er een op een heel ander tijdstip gedaan vandaar... vandaag voor t eerst gevoeld dat mn buik 'trok' en wat flauw gevoeld.... liefs
Kimsasjel: HCG kan nogal schommelen, dus ook je test. Hier waren mijn testen ook bv. 's avonds anders dan 's morgens. 's morgen bv. ook stuk meer geconcentreerde urine.
Ik heb dat zelf eerlijk gezegd nog nooit gehad, maar ik heb ook nog nooit voor NOD getest. Met 5 wk heb ik bv. nogmaals getest (dus 7 dagen overtijd), en toen 's middags, en dat was echt een knaltest. Maar zeker heel pril kan het nog wel verschillen tussen ochtend en middag denk ik! Spannend, nu al naar de vk! Ik zou deze week al blij zijn als ik rond het weekend ongesteld word. Dan is mijn cyclus normaal. Voor ik zwanger was van Vtje had ik namelijk steeds een heel korte LF, waarschijnlijk omdat ik nog bv gaf. Ik geef nu ook nog steeds borstvoeding... Net als toen ben ik begonnen met Teunisbloemolie, of dat geholpen heeft weet ik niet, ik had toen meteen een veel langere cyclus en was de maand daarop opeens al zwanger...
Stil hier... Ik zit rond NOD en ben echt benieuwd naar mijn cyclus. Waar ik begin deze week nog echt allerlei dingen voelde waardoor ik dacht dat ik ongesteld zou worden (steken en pijnlijke borsten) voel ik nu niet zo veel. 31 dagen zou een prachtige en normale cyclus zijn, hopelijk heb ik niet opeens toch weer een superlange cyclus. Oh, en zwanger zijn lijkt me zo snel al echt heeeel onwaarschijnlijk, al is het niet onmogelijk. Zo in mijn hoofd mik ik op 'van de zomer' zwanger raken, maar we gebruiken niks dus 't zou ook eerder al kunnen.
Hallo dames. Inderdaad rustig hier. Hie gaat het met jullie? Kimsasjel hoe was jouw echo? Ik heb woensdag twee echo. Dit is de termijnecho! Denk dan zo rond 11,4 weken te zijn. Ustig aan.
Evenstar: Al een ongi bij jou? En wie weet..toch mss sneller zwanger dat je denkt? Lieve: Spannend, morgen je 2e echo. Hier vandaag controle gehad. Placenta aan de voorkant liggen, dus niet gek dat ik onze uk nog niet voel (de andere twee voelde ik wel al op deze termijn) Verder ijzertekort, dus nu proberen met roosvicee ferro en floradix ietwat omhoog te krijgen..anders ijzertabletten
Pech van het ijzer zeg, maar kan wel herstellen. Veel abrikozen (gedroogd) eten, naast alle andere natuurlijke middeltjes. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar terugdenkend aan de tekenen van eisprong denk ik dat ik pas dinsdag ongesteld zou moeten worden. Geen idee. Cyclus is gewoon erg raar met bv. Ik denk de kans om zwanger te worden ook, met R had ik iig de eerste maanden echt totaal geen regelmatige cyclus en steeds een heel korte LF... Nu zit ik op dag 32, op zich heb ik ook wel eens cyclussen van 34 gehad (met R aan de borst nog, net voor ik zwanger raakte van V). Als ik woensdag niet ongesteld ben, ga ik donderdag testen.
Evenstar: Weet er alles van. Na de bevalling van de jongste een flink ijzertekort gehad. Lang geduurd voor hij weer op peil was, dus baal nu wel een beetje. Maar idd met voeding nu goed opletten. Wil tabletten voorkomen (naar de wc gaan wordt er énorm lastig van) Bij jou dus nu echt afwachten. Toch wel spannend hoor!
Ja, toch wel Nog steeds niet ongesteld, als ik afga op de tekenen van eisprong en het terug reken naar vorige maand (opeens tekenen van ei toen ik voor werk een week in het buitenland zat en alleen een kolf bij me had), had ik toen een LF van ongeveer 12 dagen, en zit ik nu iig netjes op 14, als ik tenminste een ei had. Ik heb voorheen ook lange cyclussen gehad met bv waarin ik denk ik gewoon geen ei had, maar dan moet je echt denken aan 50 dagen ofzo. Misschien toch maar morgenochtend testen, ik heb ook opeens een beetje erg koudwatervrees moet ik toegeven
Hier ook enige tijd geleden voor gekozen om zeer ws voor een derde te gaan, de vraag is alleen wanneer, werd alle twee keren makkelijk zwanger, dus het zou kunnen dat het volgende maand al zo is, maar willen we dat? Ik lees hier lekker mee,... Om m'n buik aan t kriebelen te maken...brrr
Ja, maar echt omo, en ik denk ook echt niet dat ik zwanger ben. Maar ik ben ook nog niet ongesteld, en daar baal ik wel van... dag 36 ofzo nu? Grrr.
Maandag is nog denk ik. Morgen ochtend test ik met ochtend urine ipv middag. Morgen avond willen we stappen als ik weer wat vaags zie laat ik de drankjes staan
Ik ben niet zo goed in streepjeturen, zie het niet. Maar op de foto krijgen is best 'n kunst, ben benieuwd!!
Ennnn littledreamer? Ik ben eindelijk ongesteld, heel blij mee!! 38 dagen is wel erg lang, ik denk dat mijn cyclus met de bv nog een beetje vreemd is. Ik had ook 2x rekbaar slijm (dag 17/18 en 25). Ik denk dat ik een laat ei heb, en een relatief korte LF. Deze komende maand gaat 't er niet inzitten, want als ik ongeveer dezelfde cyclus heb, ovuleer ik precies tijdens mijn verblijf in Toscane (jaja voor werk )