Leuk! Zie net dat onze nod zo goed als gelijk lopen, heb jij toevallig gisteren je meest vruchtbare dag gehad?
Hoi, Goed idee zo'n lijst! Ik zit in mn 2 e ronde, nod op 22/9. T wordt wel spannend nu de nod dichterbij komt. Heb zo nu en dan van die steekjes en krampjes in bm. Niet zo erg als vorige maand, maar toen bleek ik toch niet zwanger dus misschien is dit juist goed teken. Ook zo nu en dan last van mn onderrug. Ben heel benieuwd! @flomaan ik herken het helemaal. Dacht ook dat het leuk zou zijn om ermee bezig te zijn, maar nu vind ik er juist niks aan,laat het maar gauw zover zijn. Van mn eerste was ik de eerst poging al zwanger, de tweede in de vijfde, dat duurde voor mn gevoel ook lang. Heb ook nog een mk gehad zo'n anderhalf jaar geleden. Toen was de zwangerschap ook niet echt gepland, dus beetje dubbel gevoel erover.. @zoetsnoepje, en heb je goed je best gedaan in de vruchtbare dagen? . Hopelijk is t raak!
@tess2010 ja we doen goed ons best , tot nu toe de 15e en gister niks gedaan...vandaag igg nog een goede dag plus morgen en overmorgen denk ik. Ik hoop dat het dan wel goede kans heeft zo, wat denk jij? Zou dan toch wel prijs moeten hebben denk je niet.... maar goed we zullen zien... Brrr stom he vi nummer d het nu al een soort van spannend Ik vrees dat jullie heel wat kwaaltje en onzekerheden van mij langs zullen zien komen tot mijn nod. Hopelijk ben ik hier niet de enige die dat heeft!
NOD-lijst 3e kindje 22 september: Tess2010- 2e ronde (op het wachtbankje) 24 september: desertrose- 1e ronde (op het wachtbankje) 27 september: kimsasjel- ? ronde (op het wachtbankje) 2 oktober : zoetsnoepje- 2e ronde 3 oktober: Flomaam- 1e ronde 8 oktober: Madeliefje1987- 5e ronde 31 oktober: missillie- 3e ronde
o en vond het wel handig om tussen haakjes te laten zien wie er op het wachtbankje zitten..dus zit je er ondertussen op, laat het even weten
mooi gedaan Madelief ik zit nu op de bank haha volgende week nod. He zie dat je me al voor was wat ben je toch snel
Idd mooi gedaan die lijst! En idd handig dat wachtbankje, over een paar dagen mag ik erbij. Dat zal wel weer zenuwpezen worden met elkaar! Voor de dames op het wachtbankje: sterkte met het wachten ik hoop voor allen rozzzzeeeee!
NOD-lijst 3e kindje[/COLOR][/SIZE][/U][/B] 22 september: Tess2010- 2e ronde (op het wachtbankje) 24 september: desertrose- 1e ronde (op het wachtbankje) 27 september: kimsasjel- ? ronde (op het wachtbankje) 2 oktober : zoetsnoepje- 2e ronde 3 oktober: Flomaam- 1e ronde 8 oktober: Madeliefje1987- 5e ronde 9 oktober: Wondertjenr2- 2e ronde 31 oktober: missillie- 3e ronde
Ik wil er ook graag bij willen. Ik ben 32 en dit wordt de derde ronde na twee miskramen. Mijn nod is ongeveer 14 oktober ( bij een onregelmatige cyclus).
@ wondertjenr2: duurt idd nog heel lang tot de eisprong. En ik weet ook nog eens niet wanneer die precies is. Al dat gewacht vind ik behoorlijk vermoeiend.
Ik wil er ook wel bij, al heb ik geen idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn omdat mijn cyclus nog regelmatig moet worden Zet hem voor nu maar zo neer: Marygirl: 2e ronde, NOD 30 september
NOD-lijst 3e kindje 22 september: Tess2010- 2e ronde (op het wachtbankje) 24 september: desertrose- 1e ronde (op het wachtbankje) 27 september: kimsasjel- 10e ronde (op het wachtbankje) 30 september: marygirl- 2e ronde (op het wachtbankje) 2 oktober : zoetsnoepje- 2e ronde 3 oktober: Flomaam- 1e ronde 8 oktober: Madeliefje1987- 5e ronde 9 oktober: Wondertjenr2- 2e ronde 14 oktober: plurk80- 3e ronde (na 2 mk) 31 oktober: missillie- 3e ronde
wachten duurt idd lang!!! zowel voor als na de eisprong...en met dit weer gaan de dagen ook niet snel vind ik... Ben druk bezig met schoenen en jassen te scoren voor mn meiden!! net een hele gave jas gekocht, wel ffies 90 euro kwijt, maar goed...als ze er 2 jaar mee doet en dr zusje ook nog eens 2 jaar, dan valt het weer mee Hij is goed stevig qua materiaal, en ziet er super gaaf uit...Heerlijk dat shoppen!!
Mijn gegevens voor het lijstje: NOD 30 september: Liesken - 1e ronde - op het wachtbankje Nou denk ik niet dat het deze ronde al raak is want we twijfelden nog of we nu al zouden beginnen, maar je weet maar nooit