wie gaat er ook voor een derde kindje? :)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Passoatje, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Oja en heerlijk lekker shoppen voor de kids. Ik heb voor mijn dochter de winterjas al binnen. Schoenen wacht ik nog heel even want ze loopt net 2 weken.
    Mijn zoontje heeft al nieuwe schoenen voor - hopelijk - de hele winter en zn jas van vorig jaar paste nog.

Ik vind het voor jongens ook moeilijker om wat leuks te kiezen. Veel lijkt op elkaar en je hebt toch minder keus als bij meiden. Maar uiteindelijk lukt het altijd weer!

2. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ik heb voor onze meid ook nooit moeite,leuks en.roze genoeg ;)
    Maar voor onze knul...ik wil niet alleen bruine,grijs en blauw..
    Juist knal kleurenprint,lekker vrolijk voor bij zn witte gezichtje vooral in de winter...maar ik ga er ook niet een bak geld voor uitgeven,ze houden gewoon nog niet zo goed alles netjes en bovendien is het vaak voor 1 seizoen. Heb liever wat meer kleding dan 1 of 2 duurdere dingen.
    schoenen en winterjassen moeten wel goed zijn!

3. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Heerlijk dat shoppen he. Hier hebben ze nu beide een jasje voor de herfst.. Moet nog shoppen voor een winterjas. Heb er nu al zin in hihi

4. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ik vind dat ze bij c&a erg leuke vrolijke dingen voor leuke prijsjes,h&m is ook vaak wel wat te vinden.
    Heb ook al de winterjassen binnen,daar probeer ik zo snel mogelijk bij te zijn.
    Tenminste nog veel keus in de kleurtjes....

5. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    helemaal mee eens zoetsnoepje. mijn,zoon groeit als kool van de zomer 6 geworden maat 134 140 nu. en schoenmaat jawel 36!!! ik vertik het om dure spullen te halen behalve indd jas en schoenen..
    daarbij maakt ie alles kapot.
    de kleuren vallen idd tegen. wij hebben bij ons takko zitten die hebben wek leuke,spullen voor die knullen nu

6. desertrose

8 sep 2013
    27
    0
    0
    buitenland
    Ik vind het voor meisjes ook veel makkelijker om iets te vinden kun je vaak ook nog makkelijk dingen combineren en meer variatie. Mijn zoon is 10 en wilt nu stoere kleren hebben. Gelukkig hebben we hier maar 1 seizoen dat is zomer dus jassen hebben we niet nodig en kleding gaat langer gedragen worden. Overdag hebben ze uniformen naar school aan dus dat scheelt ook weer.

7. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Even checken of het gelukt is om mijn banner onderaan mijn bericht te krijgen...

Kleertjes koop ik ook wel eens bij Zeeman of Wibra. Soms zitten daar hele leuke en goed betaalbare dingen bij. De winterjas van mijn dochter was van Lief, maar lekker in de uitverkoop. Bij de winkel vroegen ze waar ik dat geweldige sjaaltje en mutsje toch vandaan had. Vol trots zei ik: Bij de Wibra...!!
    Even zoeken en er zijn overal wel leuke en niet te dure kleren te koop!

Groetjes

8. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    heerlijk toch, vandaag een geweldig knoopvestje zwart met gouden banen gehaald bij wibra voor mn dochter, voor maar 8,99 helemaal top!

9. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    en ben op van de zenuwen!!!!!! nog maar 8 dagen en dan is mn nod....hoop zooo dat ik niet die 11e ronde in hoef :(

10. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Hoi meiden willen jullien even meedenken?
    Gister was mn vruchtbaarste dag volgens banner (geen ei gevoel gehad geloof ik) en we hebben gister niet geklust:( kwam er niet van, erg moe drukke dag gehad met werk en de kinderen) zou het vandaag nog een goede dag zijn of zijn we al te laat?
    Hier ff een lijstje wanneer we hebben geklust:12e geklust
    13e geklust
    14e geklust
    15e niet
    16e niet
    17e niet
    18e straks moet hij :D

Volgens banner dus vandaag eisprong, dus hoop nu nog een kansje te hebben zou graag jullie mening horen.

@ desertrose: ik zit nog niet zo heel lang op dit forum en aangezien jij zei dat t bij altijd zomer is wilde ik graag weten waar je dan woont, gewoon nieuwsgierig:p

11. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Oohhhh nog 8 dagen spannend hoor!! Ga je op je nod testen of toch wat eerder?
    Ik hoop op een positief resultaat,vooral na 10 rondes is t je ontzettend gegund!

Echt waar ik hoop het voor iedereen !

12. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    @zoetsnoepje, je kunt het altijd proberen!

ik dacht dat mn berekeningscalculator ook klopte al heb ik toch echt het idee,dat mijn ei anders werkt!
    misschien bij jou ook en anders heb je gewoon een leuke avond gehad?!

klusze ;)

13. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    ik heb het zwaar wil zo snel mogelijk testen maar zoveel witte tests gezien dat ik t niet durf.
    ben ook bang vooral,omdat ik last van mn borsten krijg,en bij mij is,dat een teken van een aankomende menstruatie!

14. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Ja leuk hebben we t iig gehad;)

Wat je borsten betreft het hoeft niet op een ongi te duiden hoor! Toen ik van de tweede zwanger was had ik nergens last van dan anders maar had alleen het 'gevoel' dat ik zwanger was, verder voelde alles (wat ongi betreft) hetzelfde. Dus als ik geen posi test had gehad, had ik echt gedacht dat mn ongi eraan zou komen.
    Dus goede hoop houden hoor!

En ja die witte testen is niet leuk, elke keer weer..... wachten is wel verstandiger maar ik zou als ik op was van de zenuwen 1 a 2 dagen voor nod al proberen te testen hoor eigenwijs die ik ben;)

15. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    als ik mijzelf goed genoeg ken doe ik dat inderdaad! haha

16. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Wij vrouwen zijn wat dat betreft ook allemaal hetzelfde he?:):p

17. kimsasjel

kimsasjel Actief lid

10 mrt 2013
    381
    0
    0
    schiedam
    stelletje ongeduldige kippetjes :)

18. Flomaam

Flomaam Lid

23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Zoetsnoepje,
    Volgens mij heb je nog prima kans van slagen als vandaag je ei zou zijn en je vanavond nog aan de klus gaat!
    Jebent na je eisprong nog 12 tot 24 uur vruchtbaar.... (las ik net ergens...)
    Succes en veel plezier!!

Groet

19. zoetsnoepje

zoetsnoepje Actief lid

8 sep 2013
    200
    0
    0
    leiden
    Dank je!!! Gaan we nu maar snel aan de slag ;)

Dan lekker slapen want we mogen morgen weer aan het werk.
    Hopelijk lukt het en anders hebben we t igg gezellig gehad.

Iedereen slaap lekker

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Hier is nog een kindje ook van harte welkom! De wens bestaat bij ons al een tijd en we zijn alweer een jaar aan het proberen zwanger te raken. Onze zoon wordt in februari 4 en onze dochter is alweer een paar maanden 2.

Deel Deze Pagina