Wie gaat er ook voor een derde kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MiaMaria, 11 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Hier ook het zelfde.
    Lijkt ons ook zo mooi als wij weer een kleintje in ons arme mogen sluiten.

Maar zit dan ook wel een hele kleine twijfel.
    Ik was heel jong moeder van onze 2 kids. Met de bedoeling. Als wij wat ouder zijn en de kids ook een jaar of 18 zijn dat we kunnen reizen. Maar ik voel dat ik spijt ga krijgen als we het niet nog een kleintje mogen krijgen. Ben echt super blij met de kinderen die we nu hebben. Maar het voelt nog niet zo compleet zeg maar.

2. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn bloedingen zijn gestopt en heb nu slijm zoals ik altijd na mijn ongesteldheid heb. Ik hoop dat ik niet weer drie weken op mijn ei hoeft te wachten. moeten jullie thuis verbouwen op bv de zolder? Wij wel, daar gaan we van de zomer mee beginnen.

3. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36

Ja klopt dat moeten wij ook.
    Beetje in dubio of zoonlief van 7 jaar naar zolder. Vind hij super stoer.
    of wij

4. Jeddepet

Jeddepet Actief lid

10 sep 2013
    137
    0
    16
    Elly010, jeetje joh...jullie hebben al heel wat meegemaakt en al best een tijd bezig. Hopelijk kom je die twee weken goed door en helpt de Clomid jullie strakjes goed op weg.

Woezeltje1, bij jou dus ook bijstellen van je ideaalplaatje. Moet je daar ook niet heel erg aan wennen?!

Trotsema, Drie weken op je ei wachten is inderdaad wel wat lang. Is je cyclus verder wel regelmatig? Wat spannend dat jullie van t zomer de zolder gaan verbouwen. Hopelijk zal dat voorspoedig gaan verlopen! Wij hoeven de zolder niet te verbouwen. Wij wonen nu bijna twee jaar in een nieuwbouwwoning en hebben meteen alles laten doen zoals we het willen. Dus een extra uitbouw aan de woonkamer en ook een dakkapel. We zullen wel wat kleine aanpassingen moeten doen, maar verbouwen hoeft gelukkig niet. Waarschijnlijk gaan ik en mijn vriend op den duur op zolder slapen. Maar we zijn er nog niet helemaal uit hihi. Ik zie t liefste dat mijn jongste straks bij haar grote zus op de kamer gaat slapen. Dan kan de babykamer grotendeels blijven zoals deze is, wij kunnen in onze slaapkamer blijven en dan hoeven we alleen maar een peuterbedje en een extra kledingkastje aan te schaffen voor onze jongste dochter. Maar goed, dat ziet mijn vriend dan weer totaal niet zitten. Die ziet ons liever naar zolder vertrekken. Maarrr...we hebben een inbouwkast op onze slaapkamer en er hangt een tv. Wat daar dan mee te doen? Ach, volgens vriend geen probleem...kan daar beiden blijven. Dan kopen we nieuwe (kleding)kasten voor op zolder en dan kan een van ons ook nog een deel van die inbouwkast in onze (oude)slaapkamer gebruiken. Yeah right....! Zie ik dus niet zitten. En mijn vriend wil dat onze kindjes gewoon allemaal hun eigen slaapkamer hebben. Dus...nog wel wat discutabele puntjes ;)

5. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Wij hoeven niet te verbouwen, de twee oudsten komen wel straks op 1 kamer als nummer 3 zich aan zou dienen.. Iemand daar ervaring mee?

6. MiaMaria

Woezeltje wat jij zegt herken ik ook wel; denk ook niet dat je spijt krijgt van een derde.
    Aan de andere kant ben k ook heel blij met hoe het nu is.. Twee mooie lieve gezonde kindjes.. Mocht het om wat voor reden niet lukken zou ik dat erg jammer vinden maar dan is het ook goed. Alhoewel ik dan natuurlijk ook zou balen dat niet lukt.. Maar dat zien we dan wel weer..

7. Jeddepet

Jeddepet Actief lid

10 sep 2013
    137
    0
    16
    Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van twee kindjes op 1 kamer. Vroeger heb ik ook een tijd met mijn broer een kamer gedeeld. Toen we wat ouder werden kreeg ik wel behoefte aan een plekje voor mezelf. Die kreeg ik toen ook, op zolder.

MiaMaria, zo sta ik er idd ook in hoor. Mocht het bij ons om de een of andere reden niet lukken, dan denk ik dat ik daar wel vrede mee zal hebben. We hebben het nu echt heel erg goed met twee lieve, gezonde en tevreden meiden! Hiermee mag ik me echt al in mijn handjes knijpen en dankbaar zijn.

Wat ik wel erg lastig vind is dat mijn beste vriendin nu al een jaar bezig is voor haar eerste kindje. Ze zit nu in de mmm, maar het wil nog niet zo vlotten. Ik hoop zo dat zij eerder zwanger is dan ik strakjes! Ik vind het al lastig om haar te vertellen dat we er straks ook weer voor gaan. Ik gun het haar zo ontzettend!

8. MiaMaria

Ja Jeddepet zo heb ik ook meerdere mensen in de omgeving die ook nog erg hopen op een eerste of tweede kindje..
    Dat je je bijna schuldig zou voelen...

9. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vroeger ook samen met mijn zus op een kamer gelegen. Wij vonden dat erg leuk. Toen ik wat ouder werd ging ik naar zolder. Als wij de zolder verbouwen heeft iedereen een eigen kamer. Ik twijfel de oudste naar boven of mijn man en ik. Mijn buurvrouw zei maar als er brand uit breeks merk je het als laatste. Ook wel weer waar.

10. elly010

elly010 Actief lid

1 dec 2011
    306
    1
    16
    nu nog werken. maar vooral huismoeder huisvrouw
    alanya turkije
    Wij hebben pas 2 jaar geleden een huis gebouwd. Wonen in Turkije en hebben 3 slaapkamers. Hier is het dan ook wel anders leven natuurlijk. Met twee kids nu slapen ze ook samen op de kamer. En we zouden graag dus een groot gezin willen en dan zal het ook gewoon samen op de kamer zijn. Maar hier is dat toch anders. Maar we zouden ooit een verdieping op het huis kunnen bouwen mocht het toch anders uitpakken.

11. trotsema

trotsema Bekend lid

3 jan 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    tot nu toe al drie maanden na tien dagen na mijn eisprong ongesteld of zwanger. Mijn lengte van mijn cycles is wel elke maand anders. De laatste twee maanden al lang, daarvoor twee maanden 28 dagen en daarvoor 20 dagen.

12. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    dag dames

hier dochter van 3 en zoontje van net 1 jaar en
    gaan hoogstwaarschijnlijk ook begin volgend jaar voor 3e kindje

spannend allemaal !

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hè wat leuk zeg!

Hier gaan we wel voor een derde maar nu nog niet. Ik denk begin volgend jaar. Mijn man wil wel maar nu nog even wachten.

Deel Deze Pagina