Hallo iedereen, Ik had even een vraagje; vorige maand ben ik meerdere keren mijn pil vergeten in de 1e week waardoor ik wist dat er een mogelijke kans was op zwangerschap. hierna werd ik toch ongesteld in mijn stopweek. ik ben in die stopweek gestopt met het slikken van me pil, omdat het net uit was met mijn vriend heel gedoe blablaa.. geen sex meer, en dus vond ik het niet nodig om mijn pil te blijven slikken.. deze maand kreeg ik heel erg last van mijn tepels, ze werden iets groter en gingen pijn doen, ook had ik vaak last van een opgezette buik. hierdoor ging ik toch weer twijfelen of ik misschien toch zwanger zou zijn, ookal was ik ongesteld geworden. (want je hoort weleens van die verhalen over meisjes die zwanger zijn geworden door slordig pilgebruik en daarna nog wel steeds ongesteld werden) nu ben ik 3 dagen overtijd. mensen zeggen tegen mij dat het komt doordat ik ben gestopt met de pil, maar ik ben wel vaker gestopt met de pil en heb hier toen geen last van gehad. ook ben ik iemand die altijd erg stipt ongesteld werd. iedergevaaal.. (na mn hele verhaal) vroeg ik mij af, of er inderdaad en kans bestaat dat ik nu zwanger kan zijn? please laat gerust al jullie meningen horen
Eigenlijk kan alleen een test je duidelijkheid geven. Je schrijft dat je al 3 dagen overtijd bent, dus zou ik gaan testen. Hou je de klachten, dan zou ik het na een paar dagen weer doen. En anders toch even naar de huisarts. Die kan je doorsturen voor bloedprikken. Groetjes, Lotte
de enige duidelijkheid is idd een test,maar aangezien je al twee keer ongi bent geweest lijkt de kans me klein. Denk dat het eerder ontpillen is. alle hormonen die uit je lichaam gaan.
Als je net stopt kan je lichaam je ook zo voor gek houden met het ontpillen.... enige manier om er achter te komen is testen... Heb me tijdens het ontpillen ook zo vaak onnodige druk gemaakt met die vraag of ik zwanger was...
Je zegt dat je eerder gestopt bent met de pil en toen nergens last van had. Dat zegt niks. Een paar jaar terug stopte ik met de pil, gelijk weer een regelmatige cyclus van 29 dagen. Toch weer aan de pil gegaan. Vorig jaar juni weer gestopt, en nooit meer een normale cyclus gehad sinds ik ben gestopt. De kans dat je zwanger zou zijn is ongeveer nul.
heey bedankt voor jullie meningen. ik las dat iemand schreef dat ik al 2 keer ongesteld ben geweest maar dat klopt niet.. 1xtje.. maar ik heb naar jullie en mn vriendinnen geluisterd en heb een test gedaan.. dit 1 dag geleden en die was negatief. ben nog steeds niet ongesteld.. heb wel last van erg veel afscheiding en misselijkheid.. beetje raar dus.. misschien zit het tussen mn oren ik heb zo'n duopack test gehaald dus als ik volgende week nog steeds niet ongesteld ben doe ik gewoon nog een test.. dit x met ochtendurine (hoorde dat dat beter was) en anders ga ik naar de dokter. iedergeval bedankt.. X sophie