wie gaat er ook voor het eerst beginnen met clomid???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jongemoeder21, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik merk er zelf niets van, ik weet ook niet of je dat zou moeten kunnen merken. Het is wel zo dat ik de vorige keer een hele korte menstruatie had, waarschijnlijk dus omdat er niet zo veel slijmvlies was dat 'weg' moest.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    thnx meid, ik hoop het ook, hoe is het met jou?

3. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gaat alles redelijk. Vorige week heb ik een eisprong gehad, dus ik heb wel wat stille hoop, maar ik probeer er ook niet teveel aan te denken. Ze zeiden dat mijn baarmoederslijmvlies toch eigenlijk iets te weinig was... Nou ja, nu kan ik in ieder geval bloedprikken (1 week na ei en als ik ongesteld wordt) en aan de hand van die uitslagen kunnen we verder kijken wat te doen... 12 mei is mijn volgende afspraak.

4. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ ummie mijn slijmvlies was de eerste x dat ik bij de gyn kwam 2 mm dus zeer dun ook had ik daardoor toen ook bijna geen menstruatie... en toen door de clomid werd hij wel wat dikker en krijg nu altijd na de fm utrogestan 100mg die moet ik 2x per dag inbrengen... en de laatste x dat ik na de gyn moest was hij 10 mm dus dat was super goed! misschien heb je er wat aan groetjes

5. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dank je voor de info. Bij mij had zij 6 mm gemeten en een paar dagen later 5 mm. Kun je dan wel zwanger worden of niet?

6. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    jahoor je kan volgens mij wel zwanger worden alleen heb je dan meer kans op een miskraam omdat het vruchtje dan niet goed kan innestelen of blijve plakken ofzoiets.... maar als ze bij mij bij de gyn een goed gegroeide follikel zien krijg ik gelijk die utrogestan.... weet ook niet of als ik die niet meer gebruik dat t dan weer dunnen word of dat die clomid er ook een beetje voor zorgt dat t dikker word... lees heel veel verhalen van meiden die 3x daags 2 balletjes moete inbrenge dus das 6 in totaal maar ik hoef er alleen smorgens en savonds 1 dus mis. heb ik het in mindere mate.... per persoon verschillend denk ik

groetjes

7. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Bij mij zagen ze de vorige keer ook een mooie follikel en toen dacht ze ook dat ik misschien progestan (zo noemde zij het...) kon krijgen, maar de arts vond het nog te vroeg. De arts wilde eerst alle testresultaten afwachten en dan pas kijken evt bij een volgende ronde of het nodig is. Klinkt ook wel logisch, maar het voelde voor mij toch een beetje als een gemiste kans... Nou ja, hopelijk gaat het snel goed komen.

8. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag ongesteld geworden, ik had het wel verwacht, maar toch balen...

9. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey balen zeg.... ik moet nog een kleine week afwachten.... tis jammer dat je ongesteld bent en niet zwanger maar je moet maar zo zien de lange rondes zijn voorbij en je kunt nu gelijk verder....

groetjes

10. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is ook weer waar :)
    Spannend voor jou volgende week!

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ummie wat balen! Ik dacht dat een bijwerking van de clomid juist was dat het slijmvlies dunner werd?

Ik ga vrijdag beginnen aan een kuurtje primolut en dan eindelijk aan de clomid! Heb er best wel zin in!

12. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor! Maar misschien ben je al wel zwanger... je hebt toch je ei gehad vorige week?

13. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meiden hier een leuk berichtje!!!! na de 2e ronde clomid ZWANGER!!!!!!

was egt bang had iedere x het gevoel dat ik ongesteld ging worde... soort krampen in mn buik

en tog positief getest 2 dagen voor me nod... maar met de digitale van cb heb ik gewacht tot vandaag 2 dagen overtijd... en ik moet zeggen dat is tog echter als er staat zwanger ipv een streepje...

veel sux6 jullie.... ik hou het in de gaten (ook al vind ik het een stil onderwer)

groetjes

14. ummie

ummie Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.088
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh, wat fijn voor je!! Gefeliciteerd meid! Echt super. Ja, dat lijkt me ook zo geweldig, dat je een test in je hand houdt en dat er echt duidelijk staat: ZWANGER!!!
    Hier gaat alles z'n gangetje. Deze week uitslagen van de gyn gehad. Alles is goed, dus dat is heel fijn. Mijn cyclus lijkt ook steeds korter te worden, dus ik hoop dat dat gewoon zo doorzet. Ik heb met de gyn afgesproken nog één keer een ei te gaan volgen en dan misschien even pauzeren met de mmm. Misschien helpt een beetje rust in mijn hoofd ook wel. Ik vind het iig fijn om te weten dat alles werkt zoals het zou moeten werken...
    Geniet van je zwangerschap!

15. jongemoeder21

17 nov 2009
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat vond ik ook het fijn... vond t niet eens zo super erg om niet zwanger te zijn (wel jammer) maar ik was zo blij dat ik gewoon een x ongesteld werd... dat je weet dat alles "gewoon normaal" zn werk doet...

nou sux6

Deel Deze Pagina