Wie gaat er ook (weer) in de mmm voor een tweede wondertje?

Discussion in 'MMM clubs' started by sunshineS1976, Feb 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hallo allemaal :)

Wij hebben over drie weken weer een intake gesprek staan bij de gyn om het traject weer in te gaan voor een tweede kindje.
    Bij de eerste is het uiteindelijk snel gegaan, ik ben erg benieuwd hoe het nu zal gaan.
    De eerste keer zijn we begonnen met Clomid, wat niets deed bij mij. Daarna gaan spuiten met Puregon en dat was al snel raak.
    Ik denk dat ik nu weer aan de Clomid zal moeten, na een zwangerschap kan het zijn dat mijn lijf nu misschien wel reageert. Anyway, het gaat weer spannend worden!
    Wie gaat ook weer en wil gezellig mee schrijven??

Groetjes,
    Krullie

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    2,576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haa krullie!
    Wat leuk om te lezen dat jullie weer gaan "beginnen"
    Ik ga je volgen hoor! Hier nog geen 3e en blijft nog wel even achterwege maar voor jullie heel veel succes!
    Hoe is het verder met je?
    Ik wordt over paar maanden peettante van een jongetje :D haha... super leuk!
    Succes meid en ik hoop dat het snel raak is bij jullie.

3. sunshineS1976

Haaii
    Dank je!
    in 2015 een derde? ! :p misschien wel weer een tweeling haha ;)
    Hier alles goed hoor! Met jullie ook?

niemand verder die mee wil kletsen en hetzelfde traject volgt?

4. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

Mar 9, 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Hoi Krullie,
    Ik heb een zoontje van 2 jaar en drie maanden. Ik ben natuurlijk zwanger geworden van hem. Bij een tweede bleek het echter een probleem. Geen eisprong te vinden en traag zaad:x. Nu kunnen we het ivf traject in. 2 april weer een afspraak bij de gynaecoloog, uitslag 2e zaadonderzoek en hoop dat we dan meteen met het traject kunnen gaan starten. Kan je mij vertellen hoelang het traject duurt voordat je een eerste terugplaatsing hebt? Er komt zoveel op ons af, ben benieuwd naar andere verhalen van meiden die al ivf hebben gehad of ook mee bezig zijn. Groetjes Sandra

5. bambe

bambe Actief lid

Sep 21, 2012
    449
    1
    18
    Hey,

Ik ga ook voor een 2e..
    1ste 2e x iui werd ik zwanger ook met spuiten..

Juni begin ik..
    Ging voor intake..
    Ze zei je mag weer iui doen alsje wilt..

Vind het wel fijn..
    Wanneer begin je?

Veel succes..
    Gr bambel

6. bambe

bambe Actief lid

Sep 21, 2012
    449
    1
    18
    Bij mij konden ze niks vinden..
    Werd wel zwanger.
    Maar kreeg miskramen.

Zeiden gaan je volgen..

Zoals je nu ziet na bevalling is me cyclus in de war..

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

Mar 9, 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Bambe, wat fijn dat je al in juni kan starten (al kan de tijd dan niet snel genoeg gaan). Zou leuk zijn als we elkaar een beetje kunnen 'volgen' in het traject. Loopt een van jullie e toevallig ook bij MKC?

8. chan346

chan346 Lid

Mar 22, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen begin ik alweer aan mn 6e ronde clomid. Wordt ik niet zwanger, dan evt ophogen of over op puregon.

Mn zoontje is 4. Toen ook clomid ivm geen eisprong en 1e ronde meteen raak.
    Vorig jaar ook clomid gebruikt wat niks deed, toen puregon maar mee gestopt omdat ik er lichamelijk en geestelijk helemaal doorheen zat. Nu sinds half jaar dus weer begonnen.

9. sunshineS1976

#9 sunshineS1976, Mar 22, 2014
    Last edited by a moderator: Mar 22, 2014
    Hey wat leuk :)

@sandrabk: dat is heftig dat jullie voor ivf moeten gaan :( wel heel bijzonder dat jullie zoontje spontaan is verwekt, een wonder!
    Ivf kan snel gaan geloof ik. Je krijgt veel hormonen om veel eitjes aan te maken. Die worden geoogst zodra ze goed zijn. Als er bevruchting plaatsvinden en de embryo's delen goed dan kun je enkele dagen daarna al een terugplaatsing krijgen :)
    Volgens mij moet je wel aan de pil voordat je met n ronde start. Dat zou ik snel navragen want dan kun je dat nu alvast doen. Scheelt weer ruim een week als je daar op 2april pas mee begint.
    Veel succes hoor, aftellen! Denk dat als je goede embryo's hebt het dan wel snel raak is!

@bambe: hoi hoi spannend dat jullie ook weer willen! Fijn dat je weer iui ktijgt. Vergroot toch je kansen! Gelukkig was je snel zwanger. Wel naar van de miskramen zeg. Hoop dat het daarbij blijft en puur pech was... Veel succes aftellen naar juni!

Wij zijn inmiddels begonnen. Ik spuit nu 100eh puregon. Daar werd ik bij mn dochter meteen zwanger mee. Hoop dat het weer goed aanslaat nu :)

@chan346: balen he dat het nog niet is gelukt is met clomid nu! Heb je geen bijw er van? clomid deed nix bij mij, behalve nare bijwerkingen veroorzaken. Puregon vind ik fijn spul. Voor zover je dit alles fijn kunt noemen ntl ;)
    Hoop dat het snel raak is voor jullie!

10. chan346

chan346 Lid

Mar 22, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krullie85: ja is zeker balen. Maar we houden moed! Bijwerkingen van clomid heb ik niet zoveel alleen opvliegers en veel moe. Toen ik vorig jaar puregon had was ik best wat kgs aangekomen ervan. Met clomid heb ik dat niet.

11. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

Mar 9, 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    @ Krullie bedankt voor je uitleg. Ik ga maandag meteen navraag doen, scheelt idd weer een week:). Voor jullie is het ook spannend, hopenlijk slaat het spuiten van Puregon deze keer ook weer zo snel aan.

@ Chan; wat een gedoe weer zeg. Hopenlijk krijg je deze keer niet zoveel last van bijwerkingen en wordt het snel beloont met een zwangerschap;).

12. chan346

chan346 Lid

Mar 22, 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sandra: ja is indd een gedoe zo.maar we blijven hopen ;)

Share This Page