1 jaar gestopt met de pil, nog steeds niet zwanger :(

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dromertje82, 31 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje82

9 apr 2011
    15
    0
    0
    NULL
    antwerpen
    #1 dromertje82, 31 jul 2011
    Laatst bewerkt: 31 jul 2011
    Hey dames,
    Deze maand is exact een jaar geleden dan we beslist hebben om te stoppen met de pil en voor een tweede wondertje te gaan. tot hiertoe zonder succes :(. wij zijn sinds een weekje terug van twee weken vakantie en daar hebben we serieus aan ons "huiswerk" gewerkt;). ik heb altijd een cyclus van 26-30 dagen, dus geen onregelmatigheid. vrijdag heb ik bloed moeten laten prikken omdat ik met een ontsteking zit vanonder. en dan moest de dokter weten ofdat ik mss zwanger ben voor de medicatie, maar die test was dus negatief:x. tot hiertoe nog geen menstruatie, maar wat niet is zal wel komen zeker?! Deze maand gaan ze dus beginnen met testen en onderzoeken en daar zie ik zo tegenop :) In het begin dachten we van tegen iedereen te zwijgen dat we een tweede kindje willen, maar op de duur komt dat er toch uit. Nu krijg je van iedereen een reactie van, je moet er niet teveel mee bezig zijn, ge gaat dat zien, dan ben je ineens zwanger!! grrrrrr, daar kan ik zo furieus van worden he!! :x vorige maand kon ik zelfs mijn tranen niet bedwingen toen mijn schoonzus ongepland zwanger bleek. zijn er nog dames die in hetzelfde schuitje zitten? kunnen we samen onze frustraties hier mss kwijt :cool: x

Deel Deze Pagina