Hey meiden, Wie van jullie gaat er nog op vakantie dit jaar?? Naar een heerlijk zonnig strandgebied ofzo....Heerlijk er ffies tussenuit. Wat is er zoal aan te raden?? Ben wel toe aan een weekie relaxen!! Wie nog meer???
Wij hebben gister een vakantie geboekt gewoon in nederland dit jaar omdat ik dan bijna 7 maanden zwanger ben we vertrekken 16 juni tot 23 juni we gaan naar een huisje van landal in drente prac sandur. Naar horen moet dat een heeel leuk en mooi park zijn. Nu hopen dat het nederlandse weer mee wil helpen Wij zijn in Janauri dit jaar nog naar Aruba geweest dus nu even lekker in nl blijven
Ik ga begin juni naar CURACAO Zon, zee, strand Ook een weekje er tussen uit... Of het aan te raden is weet ik niet want we zijn er nooit geweest. Succes met het maken van je keus
In het najaar gaan we een midweekje naar Center Parcs. In de zomervakantie blijven we thuis omdat we dan ws een stel puppies rond hebben lopen! Onze Jack Russell Lady is ws zwanger en is uitgerekend rond 12 juni.
wij gaan in de zomervakantie een weekje naar zee, dan is de verbouwing helemaal klaar en kunnen we heerlijk gaan uitrusten
Wij gaan 2 weken naar Oostenrijk. Naar de zuidelijkste provincie aan de Italiaanse en Sloveense grens. Aan een meer Hebben er zin in. We gaan eind juli/begin augustus...dus nog ff geduld hebben..
Wij gaan in juli een weekje naar de Belgische Ardennen. Dat is onze huwlijksreis, toch buitenland, maar toch ook weer dichtbij. (hebben allebei last van heimwee)
6 weken achtertuin hihihihi nee wij blijven jaartje lekker thuis , net verhuisd en nog genoeg te doen dus next year maar weer
Wij gaan in september een weekje naar Texel. We wilden een last-minute gaan doen naar een zonnig land, maar ik ben dan alweer bijna 7 maanden. Uiteindelijk is het dus maar Texel geworden
wij gaan in juli 2 weken naar frankrijk, zeer waarschijnlijk richting het zuiden, maar ja dat ligt natuurlijk ook aan het zonnetje, hoe eerder die scijnt, hoe eerder wij stoppen met rijden!! haha!!
wij hebben dit jaar lekker vakantie in onze tuin hihi, we gaan m lekker opknappen en ws wel eens een dagje erop uit. vorige zomer hebben we elkaar ontmoet en willen daarom lekker vakantie vieren in ons nestje hihi
Selaam Ik wil heel graag naar turkije! Naar mijn dorp en naar het strand in het zuiden! Maardat gaat niet want in augustus komt de kleine. Zo erg is het niet maar we zijn al 2 jaar niet op vakantie geweest en mis mijn landje gewoon heel erg. Maar volgend jaar gaan we lekker met ons drieeën naar het strand!!
Wij gaan half mei een weekje naar Center Parcs. Van mijn moeder gekregen. En Center Parcs zal erg leuk zijn voor mijn dochter. Ik kijk er echt heel erg naar uit!!
Een goede vriend van ijn heeft een huisje aan zee. Aangezien ik het in mijn eentje moet rooien...... heeft hij gezegd dat, als het me even allemaal teveel wordt, we dan lekker een weekje naar dat huisje gaan. Kan ik er toch nog even tussen uit. Ik heb mijn ex niet nodig, goede vrienden zijn veeeeeel belangrijker. Knuf Juud
Wij zaten afgelopen weekend in de Eemhof, aankomende weekend ergens in Brabant, vanaf 8 mei zitten we een weekje op texel, in juni gaan we een lang weekend naar Zeeland en in juli staat er nog een week Zandvoort op het programma. En dan willen we in het najaar nog een weekje weg, maar dat weten we nog niet.
wij gaan eind juli lekker 12 dagen naar cyprus zon zee en strand lekker even niks aan je kop en genieten maar
Wij blijven dit jaar waarschijnlijk thuis, ben eind juli uitgerekend en dan kan mijn man lekker na de bevalling zijn vak opnemen
Ohw heerlijk meiden al die lekkere voorutzichten. 8) Ik krijg spontaan zin om een vakantie te gaan boeken. En eigenlijk ben ik gek ook als ik het niet doe. Ga direct zo even kijken op internet. Zit vast nog wel iets leuks tussen. Bedankt voor de leuke reacties. Liefs Daan