Wzijn in juni drie weken vrij. We blijven de eerste week thuis (lekker aanrommelen) en gaan dan twee weken naar Frankrijk. De laatste vakantie met z'n tweetjes! Pim
We twijfelen tussen een rondreis door Japan of Argentinië (beide in augistis)....Ik denk dat 30 dagen het Japan word. Maar eerst over 2 weken voor een week bijkomen in New York. Yahoo!
Wij gaan vier weken rondreizen in Noorwegen (kamperen). Maar dat hebben we al besloten voordat ik zwanger werd. We hebben niets geboekt en zien dus wel hoe of wat. Maar we gaan zeker! Groetjes Suusje
we gaan in juli naar Eurodisney met mijn ouders en zussen en aanhang. voor 2 daagjes en in augustus hebben we de camper van mijn ouders gereserveerd hahahah weten nog niet waar heen, zeeeer waarschijnlijk word het een rondreis in Great Britain!
wij gaan eind juni 23 dagen naar de dominicaanse republiek.. we zitten in een all inclusive resort... heb er nu al zin in maar moet nog 9 weekjes wachten. waarschijnlijk laatste jaar dat we het ons kunnen veroorloven, dus we gaan er saampjes lekker van genieten!!! liefs babs
Wij gaan dit jaar op vakantie naar kroatie, wij gaan in Istrie kamperen met de tent. Ik ben vorig jaar ook naar kroatie geweest en ik vond dit helemaal geweldig, lekker klimaat, prachtig landschap en genoeg leuke dingen te doen. Groetjes Senna
Hoi Wij weten nog niet waar we naar toe gaan op vakantie... We willen ook nog veel aan ons nieuwe huis doen Misschien Italie of een last minute... Liefs An
Hoi hoi Wij gaan 31 mei voor 11 daagjes naar Costa Blanca, Benidorm.... Ik heb er echt zo super mega zin in. Heb ik nou echt even nodig In augustus gaan we voor een week naar vrienden die dan op de camping in Meliskerke zitten. -xxx-
juni: weekendje centre parcs juli: weekje camping in drenthe sept: weekje centre parcs. we zouden eerst in sept naar kroatie (istrie) gaan, maar omdat sape geen vrij kon krijgen gaan we naar centre parcs en idd, kroatie is heerlijk, 2 jaar terug ook geweest!!!
Hoi, Wij vertrekken a.s. dinsdag voor een paar daagjes naar Parijs, wij zijn dol op stedentrips, een dag of 4/5 rondslenteren, geweldig! En van de zomer zal het wel een Grieks eiland worden, dit hebben we al een paar keer gedaan en tot nu toe staat Griekenland bij ons op nummer 1 als vakantieland, aanrader! Groetjes, Anakin.