Ik lig ook vroeg op bed! meestal half 10 naar boven nog even lezen op bed en dan gaat het licht uit om 22 uur en de oogjes dicht ik moet echt aan mijn 8 a 9 uurtjes slaap komen anders trek ik het de volgende dag niet... En mijn zoon is er altijd weer vroeg bij 's ochtends haha.
yep deed dat ook. Al toen ik zwanger was, was ik bekaf. Nu slaapt Emma door, maar nog lig ik vaak rond 22.00 op bed. soms wat later, maar nachtwerk word het hier nooit meer.
ik lig er ook max. om 22.00 in. zoontje wordt nog steeds elke nacht een paar keer wakker en anders trek ik het echt niet. voor zijn geboorte lag ik er nooit voor 01.00 uur is.
ik ga voor mijn doen echt vroeg naar bed. Ga meestal om 24.00 slapen. Voor de kleine bleef ik vaak in het weekend wakker tot mijn vriend thuiskwam. Hij is muzikant en dat werd dus vaak een uur of 4. Heerlijk vond ik dat, lekker filmpjes kijken. Nu ga ik na de laatste fles van 23.00 nog even wat tutten en lezen en dan slapen. Vind ik echt ongezellig, maar anders trek ik het 's ochtends niet.
Ik heb ook nog gebroken nachten, geef s'nachts ook nog BV. Maar ik lig er echt niet altijd op tijd in. Gisternacht werd het voor mij pas 02.00 uur toen ik in bed lag. vond het een keer lekker...heerlijk met mijn vriend doorzakken op de bank...thee erbij, mijn laptopje... net als vroeger! Maar dochterlief sliep lekker vandaag uit tot 08.30 uur dus dan valt het allemaal wel mee. Ik werd ook fit weer wakker.
Hier meestal ook rond 22.00 uur naar bed maar om 6 uur gaat de wekker ook al als ik moet werken. Meestal ben ik dan ook wel behoorlijk moe
Nog steeds gaan we heel vroeg naar bed! Soms lig ik er al rond 20.30 uur in... De wekker gaat hier erg vroeg en uitslapen in het weekend, weet niet wat dat betekend ... De dag begint al jaren tussen 05.00 uur en 06.00 uur. Dus enige optie, vroeg naar bed, anders zijn we geen mensen. Zou het ooit nog goed komen.......?
Ik slaap meestal rond 11 half 12 soms later. ik moet gewoon vroeger slapen het lukt me alleen nooit. Lekker vroeg na bed lekker fit op. Maar goed me man werkt ook elkedag tot 22.00u om dan meteen na bed te gaan is ook niks he?
Het lukt mij nooit om vroeg naar bed te gaan. Dochterlief gaat pas rond 22u naar bed dus daarna wil ik wel van mijn tijd genieten. Meestal wordt het 24u of zelfs 1u voordat ik naar bed ga. Mijn meisje komt 's nachts nog paar keer melk drinken (geef BV) en 's ochtends wordt ze tussen 9 en 10 uur wakker.
Ik ga meestal alleen vroeg naar bed als mijn vriend pas heel laat thuis komt, dan lig ik er rond 20:30/21:00 in, maar dat is maar max 1x in de week. Ik wil wel wat vaker vroeg naar bed (moet er ook 3x in de week al om 5:30 uit) maar ik vind het zo ongezellig als ik in bed lig en mijn vriend nog beneden zit dus het komt er eigenlijk nooit van. Zondagavond gaan we meestal samen rond 21:30 naar bed, maar de rest van de week is het niet voor 22:30 voor we naar boven gaan.
ik lig rond 21.30 in bed... soms ga ik ook al om 20.30 volgende ochtend slaapt zoonlief van 10 tot 12 en dan ga ik ook weer op bed liggen in de hoop dat ik nog even kan slapen,
Hier soms dat ik vroeg naar bed ga, maar meestal niet ! Vroeg is voor mij trouwen 22.00-23.00. Maar...ik ga wel vaak nog even liggen smiddags wanneer alle drie de kids slapen, dus haal dan nog even wat slaap in zegmaar !
Meestal lig ik tussen half 12 en 12 uur in bed. Dan nog even lezen en slapen. Maar ja, ik heb een luxe kind, die slaapt altijd door tot acht uur of zelfs nog later. (vanaf 5 weken al). En ik heb de jaren dat Jesse nog niet naar school is, gekozen om geen baan ernaast te hebben.
Als ik de volgende dag moet werken, dus om 5u30 op moet, lig ik meestal om 21u/21u30 op bed. Als ik vrij ben de volgende dag, wacht ik tot mijn vriend thuis is (dat is rond 23u-00u), maar daar heb ik de volgende ochtend wel spijt van... Vooral als Zoë een onrustige nacht heeft gehad!
Het liefst lig ik er zeker om 21.30 al in. Ik werk onregelmatig. Als ik een vroege dienst heb moet ik er om 05.30 uit. Ik heb ook weleens late diensten en dan ga ik rond 01.00 naar bed (drink dan wel veel koffie hoor, anders hou ik het niet vol). Dan ga ik soms overdag nog weleens naar bed als Thijs ook gaat slapen, om toch weer wat uurtjes slaap te pakken. Thijs wordt meestal rond 07.00 wakker. "Vroeger" keek ik nog weleens hart van Nederland, maar heb dit echt al heel lang niet gezien.
Yep yep, Ten laatste om 22u lig ik ook in mijn knus nestje. Heb dat ook wel nodig. Soms toch wel vermoeiend ganse dag met onze kleine jongen bezig te zijn. Hou mijn hartje al vast als ik achter 2 weken terug ga werken full time. Gelukkig begint hij al regelmatig door te slapen (als hij zin heeft)
Ik zit 's avonds echt nooit beneden, alleen als er visite is. Als zoonlief om 19.30 naar bed gaat, doe ik nog wat klusjes in het huishouden, en om 20.30 spring ik in mijn bedje 8) Maar ik ga dan niet meteen slapen, eerst lekker tv kijken/internetten op mijn laptopje/lezen. Om 23.00 á 23.30 ga ik meestal slapen, maar ook wel eens later (als ik vrij ben de volgende dag).