Och wat voel ik me beroerd....de hele dag misselijk (geef gelukkig niet over) en ben zooooo moe. Sleep me echt de dag door en red de avond met pijn en moeite. Bij Iris was ik een klein beetje misselijk, dus dit ken ik niet. Zal vast niet de enige zijn, maar voel me er ook echt somber door; kan nu even moeilijk genieten. Ben in n week ook een kilo afgevallen, nou kan ik wel wat hebben , maar toch. Iemand tips tegen de misslijkheid??
Vervelend is het he!! Oh, als ik dit lees ben ik zo blij dat die fase weer over is. Tips... * ik vond Spa Rood helpen * kleine beetjes eten * droge crackers VOOR je opstaat * eet waar je zin in hebt, geen dingen die je tegenstaan. Vul je voeding aan met een speciale zwangerschapsvitamine * hou je kalm, neem de fiets ipv lopen (op en neer bewegen maakte het bij mij erger) * probeer een dutje te doen overdag (misschien samen met je kleine?) En maak je geen zorgen. Ik was vrij licht toen ik zwanger raakte en viel prompt weer af door de misselijkheid, maar je baby pakt alles wat het nodig heeft. Ik was best bezorgd, maar de vk verzekerde me dat ik er meer last van had dan de baby. Ben nu lang en breed de schade gaan inhalen Alleen in extreme gevallen blijven vrouwen erg lang misselijk. Bij de meesten gaat het na wk 16 over (bij mij wel, wat een opluchting).
hi meid vervelend he weet precies hoe je je voelt heb nu sinds di nacht heel erg last van misselijkheid en hield ook niks meer binnen zelfs geen water heb gelukkig pillen gehad van de dokter baal er van dat ik niet zonder kan erg he het gevoel dat je helemaal niks meer kan voor je gevoel bah sterkte er mee liefs jaimy