Schorpioen, fijn dat het zo vlot gaat! Klaasje, voor jou niet, hopelijk snel een mooie cyclus. Spannend Genesis! Heerlijk dat jullie al 2 mooie wondertjes hebben rondlopen/-kruipen. Hopelijk straks jullie derde. Marianata, wat moet dat frustrerend zijn (geweest). Ik hoop dat je snel positief nieuws mag brengen. Roosje, killing is die wachttijd!! Ik duim dag en nacht hoor! Sikki, succes morgen!!
Genesis en marianata, welkom! Spannend dat jullie ook voor een tweede/derde kindje gaan! Wat betreft het ontdooien, ik vind het doodeng! Ben zo bang dat de embryo het niet overleefd We hebben maar 1 cryo. Sikki, succes vandaag! Klaasje, hopelijk komt je menstruatie snel! Roosje, die wachtweken zijn killing! Hebben jullie last van de warmte? Ik moet zeggen dat ik het nog aardig kan uithouden. Maar wij wonen vlak bij het strand, dus verkoeling is dichtbij. De kleine slaapt gelukkig nog goed!
Sikki, succes met je punctie vandaag! M676, is het te doen voor je met dit weer hoog zwanger te zijn? Marianita, wat erg lijkt me dat! Als je in ronde 1 zwanger raakt denk je nooit in de MMM te komen. 4.5 jaar onderweg, pfoe, hopelijk mag je snel zwanger worden. Genesis, ook de wens voor een derde zoals ook ik heb. Succes met de cryo. Juulzon, wil je vriend geen MM meer? Snap ik ook wel hoor gezien alle angsten en verdriet maar ergens droom je ook van een tweede wondertje. Goed idee om met de echo's te beginnen.
8 follikels aangeprikt en 4 eicellen gevonden. Valt me toch wel heel erg tegen. In Gent kwam er altijd uit elke follikel een eicel en meestal waren ze ook rijp. Toch vreemd dat er nu in DD maar uit de helft een eicel is gekomen. Maar goed, afwachten tot morgen. Ik hoop op een terugplaatsing komende maandag.
4 is alsnog wel heel erg mooi hoor Sikki! Heel netjes. En natuurlijk mag je altijd hopen op meer want het vergt zo veel van je. Tijd, spuiten, nog meer tijd en geld. Ik ga mee duimen voor een tp as maandag!
Sikki, an me voorstellen dat je meer hoopte, toch vind ik het een mooie score. Schorpioen, wat heerlijk, vlak bij t strand! Klaasje, het gaat nog best goed, wel nu helemaal moe op de bank...
Sikki, ik kan me je teleurstelling wel indenken ja. Maar met vier mooie eicellen kunnen een heleboel mooie dingen gebeuren! Ik duim voor mooie bevruchtingen en maandag een tp van een topper!
@sikki, 4 goede eitjes is heel mooi. Daar ga ik voor duimen en 4 nog mooiere emmys. Hier kon ik het uiteraard niet laten vandaag 9/10 dpo. In het echt zie ik een heeeeeeeleeeee vage streep. Zien jullie m ook?
(Een klein meisje dat wakker is van de warmte... En mama nu ook) Sikki, wat een toch wel tegenvaller.... Je hoopt op meer met zoveel eicellen. Hoe verklaart Düsseldorf dat? Hopen dat ze in elk geval alle 4 bevrucht zijn en er in elk geval 1 plakker voor 9 maanden bij zit! Ik duim voor je. Nieuwe meiden, welkom! Roosje, ik zie 'm ook. Dit zou dan een 'selfie' zijn of was het nog een terugplaatsing? Als ik jou zo lees, dan lijkt het wel of je wel 'snel' (in vergelijking met de meesten hier) zwanger wordt, maar dat het vruchtje niet goed wil blijven plakken.... Zouden ze daar niet eens beter naar moeten kijken? Gebruik je nu ook al utro? Of anders evt extra pregnylspuiten als je nu idd zwanger bent? Hopelijk loopt je test mooi op en is het plakker! Ga nu weer poging tot slapen doen. Ik mag morgen weer ad clomid beginnen en heb mijn belafspraak met de gyn ook.
ik zie ook een streep hoor roosje... sorry had trouwens nog niet op je pb gereageerd... ben heel veel ziek, misselijk en heb totaal geen energie... en wilde eerst even goed nazoeken wat ik precies heb liggen... maar.... wie weet is het niet nodig dan
@juulzon, een selfie. Wat je zegt ik heb zelf ook het idee dat ik steeds wel zwanger raak, maar dat t niet blijft plakken. Mij is altijd verteld dat ze daar niets aan kunnen doen, de leeftijd van m'n eitjes de schuld is (jaja, vanaf m'n 30 ste al zeker), etc etc. Wel weet ik dat ik de vorige ronde pregnyl na tp gespoten heb en ik direct zwanger was. Het hcg niveau bepaalt of een embryo wordt afgestoten of niet. In week 3 kijkt je lijf of er een bepaalde ondergrens wordt gehaald. Te hoge drempel en dan nooit officieel zwanger, te lage drempel en herhaalde miskramen. Dit is natuurlijk de mickeymouse uitleg, maar voor mij verklaart het heel veel, zeker bij de onverklaard verminderd vruchtbare groep. In hoeverre eventuele afweerissues een rol spelen, weet ik verder niet. Ik overweeg om in dd een intake aan te vragen of ze dit kunnen onderzoeken in nl ben je namelijk met vage strepen voor nod niet zwanger. En nog geen enkele arts heeft willen prikken of het misschien steeds heel pril wordt afgebroken. Ik raak er zelf steeds meer van overtuigd, dat mijn lijf te hoge eisen stelt aan embryo's en de zwangerschap, goed of slecht al zeer vroeg afbreekt.... Mijn vriend denkt dit ook...alleen zijn wij wel roependen in de woestijn wat dat aangaat. Weet iemand dat hier, of ze in dld dat wel kunnen testen. Of zijn dat die NK cellen en andere bloedtests allemaal?
Hoi Roosje: ik zie ook een streepje hoor. Nu maar afwachten. Ik vroeg me ook af of je wel eens utrogestan hebt gebruikt. Misschien is daarmee het 'probleem' opgelost. Artsen zouden daar toch voor open moeten staan. Sikki: ik begrijp je teleurstelling. Elke keer die hoop en dan de daarop volgende teleurstelling. Dat is het zwaarste aan het procss. Maar vier mooie eicellen kunnen goede embryo's opleveren en één topper is genoeg. Ik duim voor je! Schorpioen: wij hebben ook maar 1 cryo. Dat maakt het extra spannend. Het is voor ons inderdaad een hele zware weg om een tweede kind te krijgen. Maar ik bekijk het ook zo: we hebben enorm veel geluk gehad onze prachtige meid te mogen krijgen. Ook vind ik het superfijn dat ik toen zo zwanger ben geraakt en er onbezorgd van heb kunnen genieten. Ook al zou het nu nog lukken, en die kans is erg klein, dan zal het nooit meer onbezorgd zijn.
Dat is wel waar Marianita, maar toch ben ik dan 'blij' dat ik altijd geweten heb de MM nodig te hebben om zwanger te raken. Ik krijg ook altijd helemaal samengeknepen billen van mensen die wachten tot 35+, afijn het lijkt me dus voor jullie zo'n shock. Sikki, ik heb nog eens met je mee zitten denken. Weet je ook wat je huidige amh waarde is? Dolfijntje hier is een vriendinnetje van me geworden en zij had ook een amh van 0,1 maar wel begin 30. Ook steeds 7-8-9 follikels en dan max 4 eicellen. Daar werd echt gezegd dat het door het lage amh kwam. Het schijnt zo'n verschil nog te zijn of je AMH de 0.5 haalt of niet. Roosje, voor herhaaldelijk implantatie falen heeft Gent volgensmij met de RIF batterij een beter onderzoek dan Dusseldorf. In Dusseldorf is bij mij een aantal hormoon en vitamine waardes geprikt en heb ik een pipelle biopt gehad op NK cellen. Daar uit kwam iig het advies voor prednison en intralipid infuus, dat laatste is inmiddels vervangen voor een nieuw soort injectie maar weet even de naam niet...
Ik kom ook weer even om het hoekje kijken. Wacht nog steeds braaf op de intake de 13e Sikki wat een domper zeg. Tuurlijk is het fijn dat het er in ieder geval 4 zijn maar je hoopt uiteraard op meer. Hopelijk worden ze alle 4 bevrucht! Roosje, ik zie het lichte streepje ook. Maar pfoe wat zal het dubbel voor jou zijn na de afgelopen miskraam nog. Wanneer nu weer testen?
Helaas geen bevruchtingen... Van de 4 eicellen waren er 3 rijp. Helaas was het zaad erg slecht. Ze hebben PICSI toegepast. Dan gaan de zaadjes in een hyaluron badje en de zaadjes met de juiste kwaliteit blijft dat hieraan hangen. Maar dat deden de zaadjes dus niet. Volgens DD lijkt het dus te komen door het slechte zaad.