Ik heb inderdaad vandaag de tp gehad! Het ontdooien was gelukkig goed gegaan en de embryo was weer gaan delen. Vond het erg spannend het ontdooien, maar het is gelukkig goed gegaan. Over 12 dgn mogen we testen.
Ik duim ook voor je schorpioen. Erg spannend maar 1 cryo. Hopelijk gaat het bij ons ook goed. Afwachten maar.
Sikki, hier wordt ook aan je gedacht! Ik vond het echt erg spannend. Gisteren was ik echt heel nerveus. De arts zei ook dat het erg mooi was dat onze enige cryo goed ontdooid was.
Roosje, hoe is het met jou? Nog getest? Jane, zo jij gaat vlot ineens. Succes met spuiten! Marianita, Joehoe! Op naar de tp!! Schorpioen, Fijn dat de cryo goed ontdooit is en dat je de cryo aan boord hebt. Duimen draaien hoor
spannend schorpioen! en inderdaad roosje, hoe is het met jou? en marianita, op naar een mooi plakkertje
Snap ik schorpioen. was het een dag vijf embryo? Dat vrrkort iig je wachttijd. Hoop zo dat ik maandag bij je aan mag sluiten!
Hi dames, Ik ook bij zoon idd op wachtdag 7 al een positieve test ! Ik vandaag een 6 cellist cryo terug gekregen! Alles zag er prachtig uit zei ze. Alleen was zoonlief 12 cellig en dochterlief 8 cellig dus dat maakt wel dat ik er nu al onzeker van wordt. Worden 2 lange wachtweken.
Kaat, spannend hoor! En een mooie foto! Ga voor je duimen! Ons cryotje was 8 cellige, net als onze dochter Hier wachtdag 4 gelukkig weer voorbij. Pffff. Zit nu in de nachtdienst, 1 gehad nog 1 te gaan.
Nou hier even slecht bericht. Zojuist uitgangsecho gehad. In mijn eierstok zit te veel vocht. Er is nu bloed afgenomen om te kijken of het hormonaal actief is zo ja dan mag ik niet starten. Zo nee dan mag ik wel starten maar afwachten of het voldoende is om te stimuleren..
Oei, balen Jane. Weet je al meer? Kaaat, wauw mooie foto van de cryo!! Spannend weer meid, ik duim mee! Denk aan je Sikki. En Roosje, hoe is het bij jou?