Klaasje, spannend bijna de punctie! Sikki, wauw wat een prachtige kwaliteit! Juulz, dikke knuffel! Yaraah, succes vandaag! Hier, ik kijk uit naar mijn leven met meer regelmaat! Geen nachten, meer of diensten tot 2330! Onze kleine man tijgert al achteruit! Het gaat zo hard!
Moet je lang wachten vandaag Yaraaah? Zo spannend! Heerlijk Schorpioen, kan het me helemaal voorstellen. Gaat snel he bij die kleintjes? Over snel gesproken, onze jongste heeft haar eerste stapjes los gezet. Ze is 10 maanden, niet normaal meer. Minder snel zijn mijn eierstokken, ik snap er weinig meer van. Nu is telkens een andere arts met de metingen ook niet handig maar ze lijken wel stil te staan in groei? Ben er wel klaar mee, van mij mogen we puncteren en als het niks is begin ik wel opnieuw.
O, getsie, niet leuk van je eierstokken! Snelle dochter heb je! Mijn tweede liep ook eerder dan mijn eerste. Komt denk ik mede door wat ze al om zich heen zien gebeuren.
Hè Klaasje wat raar! Niet fijn dit. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Het begon zo mooi! Bah
Woensdag toch punctie, fijn! Mag vanavond alleen geen pregnyl zetten maar decapeptyl omdat het voor mijn kleine eierstokken toch flink wat eiblaasjes zijn. Blij dat het iig gepland staat nu.
Klaasje: oh fijn dat het toch door kan gaan! Heb je er vertrouwen in? Hoe groot waren de follikels dan? 10 maanden is wel erg snel ja! Die van mij was 1,5 . Ik duim voor je Yaraah!!! Juul: dikke knuffel voor jou! Sikki: klinkt zeker als een top embryo! Krijg je wel utro ter ondersteuning van je progesteron? Ik zou cryo (die helaas niet goed ontdooide) ook in natuurlijke cyclus terug krijgen, maar mocht er ook utro bij gebruiken. Gaf mij wel een goed gevoel dat mijn lijf het niet helemaal alleen zou moeten doen.
Schorpioen, klinkt heerlijk regelmaat in je leven! Geniet ervan en wie weet daarna... Yaraah, ik duim voor je!!! Klaasje, vandaag dus toch de laatste spuiten en dan woensdag de punctie. Ik duim voor een mooie opbrengst! En wat kan je er ineens klaar mee zijn he. Als het even niet gaat zoals gedacht. Je wil zo graag controle hebben maar helaas is dat nog steeds niet mogelijk in de mmm. Juulz, mmm-modus jij maar even. Hoop dat het mooie weer en de shopafleiding goed doen. Hier was shoppen ook altijd 1 van mijn therapeutische bezigheden. Pien, in principe geen utro maar de arts zou er niets op tegen hebben. Heb het eigenlijk niet nodig want ik heb altijd een hele nette LF van 14 dagen Normaal is in Gent een natuurlijke cyclus ook zonder Pregnyl, echo's en bloedprikken. Gewoon alleen met ovutesten. Maar omdat ik niets aan het toeval wil overlaten gaan we toch voor echo's en Pregnyl.
Sikki, ik ga echt knetterhard met je meehopen. Wanneer verwacht je te beginnen? Mijn follikels zijn divers, een zevental 20 en meer en dan wat er tegenaan hangers. En eigenlijk ben ik wel positief, ik was als de dood dat er niets groeide en dat zit er. Maak ik me weer druk over het volgende. Hormonen, misschien ook een zkh trauma. Mijn bevallingen gingen ook heel slecht, ik heb van beide keren 10 dagen opgenomen gelegen en de eerste keer ook IC. Krijg altijd al een steen in m'n buik als ik er binnen stap, misschien moet ik de fm's er ook gewoon niet meer doen.
Klaasje fijn dat het nu toch kan doorgaan Bedankt voor het duimen meiden. Ik had nog 1 testje liggen en dacht ach ik doe die dan ook maar... Het streepje knalt ervan af (http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/651700-zwangerschapstesten-na-spuiten-pregnyl-7.html#post20572705) Ik word vanavond gebeld tussen 19u en 20u met het resultaat van het bloedonderzoek. Ik hoop dat dit streepje niet meer van Pregnyl is...
Hier ook nog even Yaraah: van harte gefeliciteerd!! Wat een geluk zeg! Ik zal hard duimen dat het 9 maanden goed mag gaan !