Klaasje oei wat een gestuntel toch met jouw emmies. Hopelijk wel een TP van een mooie plakker. Pien: ja omdat we het vrijdagavond zouden vertellen aan mijn schoonouders heb ik vrijdagochtnd gebeld naar die van mij, want zij wonen een uurtje bij ons vandaan en ik wou niet dat zij het nieuws nog niet zouden kennen of horen van een ander.
Gelukkig is het zaterdag goed gegaan. Er is een heel mooi 8 cellig A embryo teruggezet. Deze is ook behandeld met assisted hatching. De andere was er toen ook nog, deze beoordelen ze vandaag of het evt in te vriezen is. Nu afwachten tot 13 april. Mooi dat je het hebt mogen delen Yaraah. Zijn er al veel kleinkindjes in de familie? Pien, klaar voor actie? Krijg je dan ook nog een echo na een pil periode?
Yaraah: zulk nieuws is natuurlijk geweldig om te mogen brengen . Hoe reageerden je schoonouders? Klaasje: fijn zeg, een 8 cellige topper aan boord! Dat worden weer 2 spannende weekjes! Nee ik krijg na de pil geen uitgangsecho o.i.d. Doen ze niet aan... Meiden, ik ben al weer 1,5 week flink verkouden met af en toe pijnlijke bijholtes. Het ging 2 weken goed, maar daarvoor heb ik ook al 3 weken zitten snotteren. Zit nu ook al weer een week aan de neusspray, maar moet daar nu eigenlijk mee stoppen, want mag maar een week. Maar snot blijft maar komen en 's nachts kan ik met zo veel snot in mijn hoofd echt niet slapen, dus kan niet zonder die spray . Stomen doe ik ook wel, maar helpt ook amper, en andere neuspray met zoutoplossing is ook echt 3 x niks. Ben vanochtend thuis gebleven van werk, kan ik even rustig aan doen, want zoontje is naar de opvang. Moet alleen straks wel naar kantoor voor een presentatie. Ik maak me wel wat zorgen over mijn eitjes... Dat deed ik al door die hoge fsh, maar nu bedacht ik me dat ik wel heel veel verkouden ben geweest afgelopen 3 maanden, zo'n beetje de helft van de tijd! Dat kan toch niet bevorderlijk zijn geweest voor mijn eieren denk ik dan... en dan die neusspray er nog bij, das ook puur gif natuurlijk... Voel me zo moe en rottig met die snotkop en dan moet ik donderdag ook nog beginnen met de decapeptyl, hoe moet ik me volgende week wel niet voelen? En dan neemt zoontjelief vandaag vast weer een nieuw virus mee. Bluh!! Zo! sorry, moest even klagen...
Klaasje wauw een mooie topper aan boord. Ik ga heel erg hard duimen voor jullie Pien bah balen dat je weer zo verkouden bent. Ik hoop dat je er met het mooie weer snel weer bovenop komt. het leuke nieuws melden was heel erg leuk. Mijn schoonmoeder kon het eerst niet geloven en vond het eigenlijk te snel na onze eerste spruit, maar eens alles goed doorgedrongen was, heeft ze ons dan toch wel gefeliciteerd
Oh Pien, het is ook zo irritant om je niet fit te voelen. Vermoeiend ook. Maar je eitjes hebben er geen last van hoor Pien, alleen jij. En dat is echt niet tof als je dit hormonen circus doorgaat. Ziek even een dagje extra uit, beetje energie opbouwen voor de pittige tijd die komen gaat. Ook aan jezelf denken he?
Dankje Klaasje. Ik doe mijn best, maar het is nog niet makkelijk om rustig aan te doen met een dreumes in huis, maar dat zal jij zeker herkennen met het driedubbele . Misschien dat het daarom ook wel zo lang blijft hangen die verkoudheid. Vanochtend was wel even lekker om alleen thuis te zijn. Dat komt nog maar heel weinig voor om echt even alleen in huis te zijn . Maar ja ik heb nog wel wat dingetjes voor het werk gedaan. Hang nu op de bank met een kopje zelfgemaakte gember/citroenthee. Yaraah: kan me best voorstellen dat je ouders en schoonouders dit nieuws nog niet verwacht hadden en ff moesten 'schakelen' . Maar gelukkig zijn ze heel blij voor jullie!
Take care Pien... Snotverkouden en hormonen is geen fijne combi! Ik spreek helaas uit ervaring. Probeer je agenda zo leeg mogelijk te maken; makkelijker gezegd dan gedaan; I know...
Het is idd altijd wat met die kleine mensen, onze jongste is vandaag gevaccineerd en heeft koorts en wil alleen maar bij me zijn en onze oudste dame maakte zo'n snoekduik van de bank dat ik net van de HAP kom met een wekadvies. Maar zolang ik me zelf goed voel valt het mee, als ik ziek ben vind ik mezelf ook echt wel eens zielig. Ik bedenk me altijd dat alle vrouwen die ivf ondergaan stijf staan van de spanning en ieder wijntje en pijntje dood redeneren. Dat is niet gek, dat is gewoon wat het idiote circus met je doet. En ook die vrouwen worden er zwanger mee dus waarom jij/wij/ ik niet? Succes Mieksel deze poging, nieuwe ronde en nieuwe kansen!!
Wow Klaasje, klinkt goed jullie emmy! Ik duim! Pien, wat balen dat je je niet lekker voelt. Maar ik denk dat het geen invloed zal hebben. Onze dochter is ontstaan uit een poging waarin ik zelf en mijn man het minst fit waren! Yaraah, wat heerlijk om het goede nieuws aan iedereen te kunnen vertellen. Nu aftellen tot de echo! Juulz, ik ga niet vragen naar de 3x5000 Pregnyl. Wij hebben besloten om het zonder verdere hormonen te doen en daar voel ik mij prima bij. Leuk naar de Keukenhof. Ben ik ook nog nooit geweest, maar is toch echt iets waar je een keer geweest moet zijn. Mijn leven als zelfstandige bevalt tot nu toe prima. Moet wel erg wennen aan het onregelmatige, maar dat was juist wat ik voor nu ook even wilde. Even geen sleur Hoe was jouw gesprek? Stiertje, hoe is het met de follikels? Punctie al in zicht? Sas, ging jij nu komende maand ook voor de laatste cryo? Ik heb het gevoel dat m'n ongi er elk moment aan kan komen. Nog even geduld...
Yes Sikki, leg jij dit mooie voorjaar eens een mooi ei. Spannende poging, zorg ook heel goed voor jezelf! Stiertje morgen final check he? Ik zit nu een weekje na punctie, nog 1 wachtweek te gaan. Die eerste ging prima. Deel II bevalt me altijd minder 😉. Gisteren wel goed bericht gehad dat het embryo wat op kweek lag op dag 5 succesvol ingevroren is. Al heb ik natuurlijk al m'n hoop op deze in mijn buik.
Morgen heb ik idd hopelijk de final check. Maar met minder mazzel gaat de punctie toch naar maandag. Nou ja, we zien wel. Ik heb er weinig invloed op. Sikki: de komende cyclus wordt dus jullie super-embryo teruggeplaatst? Duimen! Klaasje: ja, die laatste helft van de WW zijn idd het meest slopend. Gelukkig heb je afleiding in drievoud! Ik moet zeggen dat ik veel minder met het spuiten bezig ben, met twee van die blagen om me heen. Hoop dat dat in de WW ook zo zal zijn. Pien, hoe voel je je? Hopelijk wat aan de beterende hand? Ik weet nog dat ik tijdens mijn eerste DD-poging ook echt snotverkouden was en ik hoestte de longen uit m'n lijf. Ondanks mijn eigen malaise er er toch een prachtige, pittige dochter uit voortgekomen.
Ik vind het ook zeker goed te doen Stiertje. Het gaat iig stukken sneller dan toen we nog niks hadden. Heb eigenlijk geen idee meer hoe ik het jaar 2013 doorgekomen ben, iig met een masker denk ik. Nu af en toe een offday, kan ook komen door alle hormonen. Ik ga voor je duimen morgen! Laat het even weten he?
Sikki: wat spannend zeg, komt nu echt dichtbij! Je klinkt er wel aardig relaxed in moet ik zeggen. Hopelijk heeft dat een positieve uitwerking . Stiertje: final check? Follikelmeting of had ik even gemist dat je al begonnen was met stimuleren? Klaasje: ja het is wat met die kleintjes he. En ze moeten best wat griepjes, zoveelste ziektes, verkoudheden en vaccinaties etc. ondergaan in hun jonge leven. Nu nog een week, ik vind het al heel snel gaan . Maar ik weet het: die laatste week is het moeilijkst. Nu ga je je afvragen of je al wat voelt enzo . Succes! Mijn lijf wil heel graag ongesteld worden. Dat wil het eigenlijk al na een week sinds ik de pil slik, maar nu is het echt wel zo. Had vanmiddag zelfs een beetje kramperig gevoel in de buik. Bloedingen gaan lekker door, soms al best veel. Nou moet ik zeggen dat ik al 2 keer 's avonds de pil ben vergeten en het 's ochtends heb geslikt, dus dat is misschien ook niet bevorderlijk, maar toch... 9 april mag ik stoppen met de pil. Kan lijf eindelijk weer even fatsoenlijk ongesteld worden. Morgen de eerste spuit deca! En ondertussen voel ik me nog geen haar beter qua verkoudheid. Maar fijn om hier te lezen dat dat geen negatieve invloed hoeft te hebben!
Pien: ik ben inmiddels een week aan het spuiten. Morgen de 3e FM, hopelijk zaterdag, anders maandag de punctie. En jij mag ook eindelijk bijna beginnen!
Ah wat naar Pien. Ongesteld worden en spuiten tegelijk? Ik vind het mishandeling. Maar goed, jij bent er ervaring mee vanuit het verleden. Lijkt me onwijs pittig!
Tjee Pien, verkouden, ongesteld lijf en starten met spuiten... Sterk ben je! Hier idd weer begonnen met spuiten, zit nu op cd 5. Succes morgen Stiertje! Sikki, wat spannend! Het aftellen kan beginnen... Die laatste week Klaasje, pfff. Het idee dat je kàn testen, maakt het zo zwaar om te wachten. Jij hebt gewoon geen testen in huis, toch?
Klaasje die laatste week is de hel. Gelukkig heb je veel afleiding Brrr Pien wat een hoop gerommel bij elkaar bij jou. nog even en je bent al van die pil af. Stiertje hopelijk vandaag goed nieuws ivm de punctie.