Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Nee, ik doe niet aan testen in huis. Net als dat ik niet aan repen chocola of taart in huis doe. Beheersing van niks, ken mezelf 😉.

Fijn dat er weer schot in de zaak zit Mieksel en Stiertje good luck vandaag. Ik ga zo even een new born bekijken van een vriendin. Ook gemaakt met icsi in DD, even instralen haha.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Zojuist weer een echo gehad. Ovarium links: 1x24,5, 1x16,5, 1x12,5 mm (en nog een kleintje van minder dan 10). Ovarium rechts: 1x22, 1x19, 1x18, 1x15,5, 1x13,5 mm.
    Dus het wordt nog spannend of het zaterdag of maandag wordt. Ik hoop nog steeds op zaterdag. Maandag is denk ik net te laat.

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Stiertje: oh was je al weer zo ver! Jullie gaan allemaal zo snel ;). Maar mooie score zeg! Daar moet wel wat moois bij zitten! Er zitten al een paar grote bij dus ik zou ook voor zaterdag gaan als dat kan. Op zondag doen ze geen punctie in DD begreep ik? Das wel een beetje raar... Dat doen ze zelfs bij ons kleine streekziekenhuis wel...

Mieksel: jij ook al weer vol aan het spuiten! Eerste follikelmeting moet nog komen? Vorige keer had je geloof ik niet zoveel he. Hopelijk nu een mooie score!

Klaasje: hihi volgens mij zijn er inmiddels al heel wat DD baby's in Nederland ;).

Ik zit vandaag thuis. Zogenaamd ook te werken (doe ik ook wel hoor), maar doe mooi rustig aan. Heb een afspraak verzet. Als ik moe wordt ga ik gewoon even liggen. Zoontje is bij mijn ouders. Net nog even naar de tandarts geweest, had vermoeden voor een gaatje, maar dat leek mee te vallen, zal voornamelijk door het snot in de bijholtes komen... Zat wel klein gaatje, maar die wordt later aangepakt.
    Kon er ook nog wel bij ;).

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, echt belachelijk, Pien. Op zondag zijn ze gewoon dicht in DD.
    Ik werd zojuist gebeld: zaterdag om 8.00 uur (!!!) punctie. Dus dat wordt overnachten in DD. Plus onze meisjes ergens onderbrengen voor de nacht. Wij waren eigenlijk van plan om niemand iets te vertellen over deze poging, maar dat gaat natuurlijk nu niet meer.

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oooh spannend Stiertje!!!
    Nee, niemand iets vertellen gaat met logeren niet meer op natuurlijk.
    Tenzij je het over je hart kunt verkrijgen om te zeggen dat jullie samen een nachtje weg willen...

Pien, goed zo van even om de rem.
    En idd alles tegelijk kunnen wij MMM meisjes wel aan ;)

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O ja, dat kan natuurlijk nog, sikki. Daar had ik helemaal niet aan gedacht, zo ver weg zit dat in mijn systeem :D Ik gooi 'm eens in de groep bij mijn vriend.

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Fijn Stiertje dat het toch zaterdag is!
    Tsja ik dacht wat Sikki ook dacht. Maar ben zelf ook niet zo goed in liegen hoor ;). Het is ook redelijk kort dag... Is een spontaan weekendje Landal Duitsland met het hele gezin nog een optie?

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nou het onderdeel 'met het hele gezin' is wel een beetje lastig natuurlijk. Want het is niet heel handig, c.q. onmogelijk om de meiden mee te nemen als ik een punctie moet ondergaan en hij ook 'zijn ding' moet doen ...
    Dus als het al een smoes wordt, is het de smoes 'samen een nachtje weg'.

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heb je geen oppasmeisje wat je mee kunt nemen? Beetje onhandig en misschien helemaal niet fijn qua mood van jezelf... Het is dat ik niet op de route woon anders mocht je ze hier parkeren.

En ja zondag gesloten is gewoon ouderwets.

Groot gelijk Pien, verkoudheid al minder?

Sikki, bij jou al iets gespot?

Ik ben blij dat het bijna weekend is, zie ik m'n man ook weer eens. Die is echt alleen maar weg en dan 's avonds in je uppie zitten en niet tests. Beetje trots op mezelf 😉

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Nee, wij hebben geen oppasmeisje. We zijn eigenlijk bijna nooit samen weg. En als het al een keer voorkomt, passen opa en oma op.

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hmmm, ik heb niet altijd zo'n moeite om te jokken tegen m'n moeder of schoonouders. Hoe lief ze ook zijn, privacy is een recht he😉.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    We gaan het gewoon proberen! :D

13. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Stiertje: hmm ja daar heb je een punt, niet aan gedacht dat de man ook wat moet doen ;).

Had ik hier al verteld dat er in mei 3 vriendinnen van me uitgerekend zijn?? 2 van de eerste en eentje van de tweede. Hele slechte timing eigenlijk die hele ivf. Als de poging niet lukt, heb ik een zware maand vrees ik 😬...
    O ja en zaterdag een babyshower van 1 van de 3. Heb ik nog nooit eerder gehad (niet dat er geen babies zijn geboren hoor!). Hopelijk voel ik me dan lichamelijk in elk geval weer wat beter...

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Drie is idd confronterend veel. Weten je vriendinnen dat je bezig bent?

Babyshowers ja, ik ben er niet van. Heb er zelf ook 1 gehad maar dat was meer thee met een taartje. Ik ben gewoon geen blije knutsel vogel wat graag een gipsen buik maakt of rompertjes schildert.

Als het druk bezocht word en je hoofd staat er echt niet naar kun je toch altijd een keer 1 op 1 lunchen of taartje prikken met die vriendin?

15. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Stiertje ik zou ook gewoon een leugen om bestwil verzinnen en vragen of jullie meisjes mogen gaan logeren.

Pien pfff 3 is wel heel veel en wel echt confronterend. Ik hoop dat jij ook gewoon heel snel zwanger mag zijn van een brusje en dan kan je dit hele traject weer achter je laten.

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Stiertje succes morgen!

17. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Oh Stiertje, je hebt het al weer achter rug als het goed is. Hoe ist gegaan?

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja Stiertje, ben beetje laat dus ik duim voor de embryo's! Dat ze in het lab maar lekker druk mogen zijn.

Hier 10dpo vandaag. Wat een traagheid!

19. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Oeh Klaasje 10dpo! Wát een zelfbeheersing! :D

Stiertje, hoop dat het goed is gegaan!

Hier nog geen ongi. Vandaag CD29.
    Maar een selfie zit er niet in. Dan zou ik Maria moeten heten :p

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hmmm Maria zal het helaas niet worden dan Sikki. Hoop voor je dat het snel komt. Je dochter is ook van mei he?

Stiertje is vast snel de Nederlandse grens weer over.

Ik heb juist geen enkele zelfbeheersing haha. Maar ik weet dat ik van de tweeling een licht streepje had op NOD. Niks spectaculairs en de tweede keer testte ik pas rond de 5e week. Ik had nl gewoon een bloeding gehad die ik aanzag voor menstruatie. En toen ook geen knaltest. Vermoed dus dat ik niet zo'n vlotte ben met hcg.

Deel Deze Pagina