Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sikki, wat fijn weer even van je te horen. Ik zeg Istanbul ....

Spannend voor de wachtenden. De wachtweken zijn echt zo killing... Zwevend tussen hoop en niet durven hopen, bang voor teleurstelling.

Roosje, hoe is het met jou? Laatste bericht was een lichte test toch... Hoe is dat afgelopen? Hopelijk een knaller geworden?

Hier: vorige week, dag 10, een echo gehad. Slik nu 75mg clomid en had gewoon aan beide kanten 3 eicellen! De dominante follikel was 14mm en zat aan mijn 'goede' (met eileider) kant, de rest tussen de 9 en 13mm. Vind dit best frappant, omdat ik destijds met de hoogste dosering menopur ongeveer even veel opbrengst (maximaal 13) had.

De gyn adviseerde om maar gelijk vanaf die dag met te vrijen en om de dag. "Het kan er maar beter in zitten", zei ze lachend. Dus tja ;). In elk geval, nog geen smiley. Verwacht 'm morgen. Maar wij houden ons voorlopig gewoon aan het om-de-dag-schema :).

Fijne avond allemaal!

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Jane, Hoe gaat het spuiten? Heb je er bijwerkingen van?

Schorpioen, oeh ja dat vroege testen kan soms goed uitpakken maar soms ook niet. Geef de moed nog niet op, het kan nog!!

Klaasje, ik ben het even kwijt sorry.. Heb jij je tp nu al gehad?

Kaaat, jeetje gecondoleerd. Afleiding is fijn maar niet deze afleiding. Hopelijk is het gelukt met de tickets?

Marianita, whoehoe.. cryo aan boord! Fijn dat hij goed ontdooit is. Duimen voor een plakker!

Sikki, ik vind het zo erg voor je. Geen woorden voor. Snap dat je de methode van je dochter een kans zou willen geven. Lukt het nog om alles te bekostigen?

One of a kind, ook hier? Toch ook weer kriebels voor een brusje ;) ?

Wij hebben vandaag de intake gehad. Zouden als we willen volgende week al kunnen starten, zo snel. Wij wachten alleen nog even...

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dit hadden we zelf ook bedacht en besproken met de arts.
    Echter is dit niet mogelijk met het zaad van mijn man.
    Laatste 2 pogingen 0,9 mln met 0% beweeglijkheid.
    En na het invriezen wordt de kwaliteit nog slechter. Dus tel uit je winst...

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Marianita wat fijn dat hij goed ontdooit is en dat het zo een mooie was! En wat mag je heerlijk snel testen, 10 dagen na tp of niet?

Lieve Sikki ik denk dat wij allemaal begrijpen dat je de combinatie van dingen (medicijnen) voor en na tp die bij je dochter hielpen tot het prachtige resultaat nogmaals wilt herhalen. Ik hoop zo dat het mag lukken. Nu eerst van elkaar genieten op vakantie.

Juul wat vreemd ineens zoveel eitjes die klaar liggen, wel erg fijn. Fiin ook dat de dominante follikel aan de goede kant zit deze maand. Mijn duimen gaan aan, doen jullie dan jullie ding :)

Bloem zo snel! Wanneer willen jullie weer beginnen?

Hier zijn de tickets nog niet gelukt, maar zijn er vrijwel zeker van dat dat wel gaat lukken.

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Even heel snel, lees wel mee maar heb even niet gereageerd.
    Een hele dikke knuffel, sterkte, succes enz. voor iedereen hier!

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat klote Sikki, ook geen optie dus. En zo'n super semen supplement en dat 3 maanden nemen, haalt dat iets uit?

Klus-ze Juulzon!

Jane, succes met spuiten.

Hou je het nog uit schorpioen?

Nu even snel richting de wasmachine, dochter met buikgriep. Alles braakt ze uit dat kleine lijfje en het is al zo'n lichtgewichtje. Tweelingbroer, ruim een kilo zwaarder, is op snottebellen na nooit ziek.

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ook dat slikt mijn mijn al tijden.
    Proxeed à 100 euro per maand.
    En ook dat maakt helaas geen verschil.

We gaan nu dagelijks een zaadlozing proberen.
    Dit heeft destijds (in 2010) de SCSA test ook verbeterd.
    Doet wel geen goed voor de hoeveelheid, maar dat doet er niet toe voor ICSI.
    Een onthouding van 2/3 dagen is gewoon te slecht voor het zaad van mijn man.

Beterschap met je meisje!

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik dacht het al/verwachtte al dat jullie alles al tot in detail nagepluisd hadden Sikki. Laat het laatste, iedere dag verversen dan wel voor die bevruchtingen gaan zorgen!

Hier iig een vrolijke, lachende dochter. Er gaan nog steeds niets in, maar ook niets uit. Iets van vooruitgang.

9. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
  10. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Wauw schorpioen! Hartstikke positief!

11. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Yes yes yes schorpioen!!!!!!!!!!
    Zo zie je maar. Geniet van dit moment. Hoop je snel te volgen.

12. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Prachtig voor 8 dagen na tp! Hoop er vrijdag ook zo 1 te hebben.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bloem kriebels volop als ik daaraan moest toegeven hihih.
    Alleen staan mijn ouders niet zo te springen op een 3e alleen haha.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Schorpioen proficiat meid!!!

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kaaat, nog een paar daagjes!

Schorpioen WAUWWWW! Gefeliciteerd!

Sikki, weet je al wat jullie willen? Zo moeilijk allemaal! Heb geen tips of ideeën voor je, maar leef wel enorm met je mee!

Juulzon, mooie score!

Klaasje, beterschap!

Bloem, wat kan het snel gaan ineens he? Jullie kunnen nu dus starten wanneer je wil?

Zwaai voor de anderen! Ben een beetje het verdere overzicht kwijt. Heb nu verlof en wel iets meer tijd, maar ook een dochter die nu vakantie heeft, dus bijlezen ga ik proberen :D

Ons kindje ligt in onvolkomen stuit. Volgende week een draaipoging in het zh. Daar zie ik tegenop. Deze week nog vanuit de cursus hypnobirthing een poging tot draaien middels diepe ontspanning. Ik hoop zó dat dat lukt!!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dilara lag tot 36 weken in volledige stuit en geloof het of niet in die 2,5 week is ze 2 keer gedraaid en lag ze uiteindelijk goed.

17. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel meiden! Kan het nog niet bevatten hoor....

Kaaat spannend hoor de laatste daagjes!

Sikki, dikke knuffel.

Zwaai naar de andere meiden!

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dikke proficiat Schorpioen. Mooi nieuws meid! En nog verdrietige dagen gehad na te vroeg testen. Gelukkig voor niets!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Schorpioen, gefeliciteerd meis!

20. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik had me er al bij neergelegd dar het mislukt. Was al aan het kijken wanneer we met een nieuwe poging zouden beginnen. Had er al de balen in dat manlief het weekend hoge koorts had gehad ( niet goed voor het zaad)
    Ben een beetje een doemdenker :)

Deel Deze Pagina