Dank voor het duimen lieve meiden! De punctie is achter de rug en ik lig lekker in een bed wat bij te komen. Ging allemaal soepel en heb weinig pijn gehad tijdens de punctie. Manlief is nog 'bezig' in Groningen dus ik weet nog niet hoeveel eitjes er zijn gevonden. Hoop dat ie gauw belt met goed nieuws.
Man belde net na mijn berichtje: er zijn 4 eicellen gevonden. Had ik al een beetje rekening mee gehouden. Nou ja, het moet nog steeds kunnen, we hebben eerder 4 eicellen gehad. Duimen jullie mee voor een paar mooie bevruchtingen? Hoe gaat het met jou Jane? Je buik zal al behoorlijk gegroeid zijn met die 2 kleine wondertjes.
Netjes hoor Pien! 4 eitjes, morgen spannend belletje!! Hier is de test op 19 DPO mooi opgelopen, teststreep zelfs fractie donkerder dan controlestreep, dus dit was de laatste keer testen. Ben gewoon zwanger tot het tegendeel bewezen wordt... Zo!
Vrijdag wordt ik gebeld, idd erg spannend telefoontje! We zijn nu weer thuis. Dat is goed nieuws Mieksel! En idd nu niet meer testen, donkerder wordt ie niet haha. Wanneer mag je voor een eerste echo?
Ja vrijdag en dan als het goed is vrijdag ook de tp. Best zenuwslopend . Dan moet je nog best even geduld hebben! Gelukkig heb je nu hele mooie testen gehad. Ik weet nog dat toen ik net zwanger was van zoontje ik ook in eerste instantie een echo met 7w3d zou krijgen, maar ik was zo gestresst dat ik uiteindelijk een week eerder mocht.
Pien, fijn dat de punctie achter de rug is. Ik duim dat het 4 hele mooie eicellen zijn en er evenzo mooie bevruchtingen ontstaan. Mieksel, so far so good! Nu de lange wachttijd tot de eerste echo. Juulz, lekker aan het opruimen hoor ik. Ik moet zeggen, ik krijg ook bijna de neiging op alles op MP te gooien. Heb de behoefte om dingen te gaan afsluiten. Ben eigenlijk wel klaar met alle tegenslagen. Iedere keer is er wel weer wat nieuws. Hier dus weer enorm aan het piekeren. Geen smiley op de testen gezien, follikels die op de echo's niet groter dan 12 mm waren en zo tussen vrijdag (bloedwaarden goed) en maandag (bloedwaarden ovulatie gemist) zou ik dan ineens een ovulatie hebben gehad. Ik geloof er niet in dat in een (goede) ovulatie heb gehad. Ben dus blij dat we geen tp doen deze maand (bms zag er ook niet goed uit, namelijk niet triple line), maar ik geloof dus ook niet meer in mijn eigen cyclussen. Volgens mij zit ik echt in de nadagen van m'n eicelvoorraad. Lange cyclussen, geen smiley's (heb al wel vaker geen smiley kunnen vinden in een cyclus), geen triple line bms, enz. Ik heb de prof gemaild of we toch niet beter voor een Progynova cyclus kunnen gaan. Mijn man houdt moed. Die zegt maak je niet druk over je cyclus. Ze kunnen vrouwen van boven de 60 zwanger maken...
Eens met Stiertje Sikki. Als je eigen cyclus niet zo betrouwbaar meer is, dan zou ik echt voor kunstmatig gaan. De kansen op zwangerschap zijn gelijk in natuurlijk of kunstmatig voor zover ik weet, dus dan zou ik in jou geval geen risico's nemen. Wel een vervelende gedachte misschien dat je eigen cyclus niet meer zo betrouwbaar is. Maar je vriend heeft wel gelijk, ze kunnen vrouwen van 60 zwanger krijgen, als je maar een mooi embryo hebt, en dat heb je!, dan kun je in principe nog lang zwanger worden...
Pien dus 4 eitjes gevonden ik hoop op een mooi aantal emmies Sikki ik zou ook voor een kunstmatige cyclus gaan dan
Lief dat je het vraagt. Het gaat goed zolang ik het rustig aan doe. Buik groeit inderdaad flink door. Morgen krijgen we weer een groeiecho.
Hopelijk liggen ze mooi op schema Jane. Een tweeling is toch altijd wel heel bijzonder hoor. Ze hebben straks altijd elkaar om mee te spelen (en ruzie te maken haha ). Hoop dat ze nog lekker een tijdje bij je in de buik kunnen blijven en je je een beetje goed blijft voelen! Ik vind het toch wel erg spannend hoor. Bij de vorige 3 puncties hebben we altijd in elk geval een verse tp gehad, maar ja, resultaten behaald in het verleden...
Fijn dat het erop zit Pien! Toch een mooie score! Op naar vrijdag! Sikki, geen ervaring. 1x cryo tp gehad, toen alleen pregnyl gespoten. Maar navragen kan geen kwaad toch? Schreef ik vorige week dat we met de jongste in rustiger vaarwater zaten, 2 dgn later had hij weer een virale infectie Dus weer aan de puffers. Zelf een buikgriep gehad.
ai wat balen Schorpioen dat ie weer ziek is en jij ook nog buikgriep, getsie! Beterschap voor jullie beiden!
Onze jongste heeft in december het rs virus gehad, heeft toen een week in het ziekenhuis gelegen, sindsdien blijft hij kwakkelen met zijn luchtwegen. Ben onderhand wel wat gewend. Heb de puffers thuis en mag ze op eigen inzicht gebruiken. Maar hij blijft gewoon vrolijk, eet en drinkt goed en dat is het belangrijkste!
Jeeej we hebben om 11 uur een terugplaatsing! Hoeveel er bevrucht zijn horen we in het ziekenhuis pas.
@schorpioen79 bah dat RSV virus toch hé... wel goed dat ie vrolijk blijft en goed eet en drinkt @Pien15 jeej een tp. Ik duim voor nog een paar extra bevruchtingen.