Embryo is binnenboord! Geen idee wat voor kwaliteit, ik vond m zelf er wat minder mooi uitzien dan de vorige keer. Maar UMCG maakt volgens mij weinig onderscheid: goed is goed genoeg. Er is nog een embryo in de race om cryo te worden.
Goed nieuws Pien! Lekker broeden! Sikki, jee wat vaag zeg. En enorm frustrerend. Snap dat je er veel over piekert. Ik ben zelf ook voorstander van natuurlijke cyclus zoals je weet, maar ik denk dat ik in jouw geval ook voor een gestimuleerde cyclus zou gaan. Ben benieuwd wat de prof zegt. Jane, je gaat snel! Fijn dat het goed gaat met de beebs. En zelf vooral rustig aan doen. Schorpioen, ellende die virussen! Beterschap! Hier gaan we er zo een weekje tussenuit. Lekker burgerlijk centerparcs Heerlijk haha! Dikke knuffel meiden!
Spannend Pien!! Hopelijk mag je je snel bij Yaraah, Saskia en Mieksel aansluiten... toch wel een roze golf hier! En misschien zelfs nog een cryo... wanneer hoor je meer? Saskia, veel plezier in centerparcs! Zelf inmiddels op dag 17, maar niks nog geen smiley gezien..misschien wel morgen...
Dankjulliewel meiden! Het is wel erg onwerkelijk moet ik zeggen. Het was zooooooo klein dat embryootje dat ik me haast niet meer kan voorstellen dat ik hiervan zwanger raak. Weet niet wat het is, maar heb er nu al een beetje negatief gevoel erover. Nu al... Heb het vanochtend ook erg koud gehad op de kinderboerderij. Hier in het noorden is het vandaag nog erg koud, weinig zon gezien en het waait hard. Flink verkleumd geraakt, vraag me af of het embryootje daar wel tegen kan... Best irritant eigenlijk dat je nu overal ineens bij nadenkt of dat wel of niet goed zou zijn... Juulzon: op zoek naar een smiley? Bij deze: . Hopelijk vind je snel de smiley die je wilt zien! Hoe ist met de net zwangere dames? Voor jullie even zo spannend momenteel!
Pien ik ga voor je duimen! Donderdag hebben we de groeiecho gehad. Boven mijn verwachting zijn ze gewoon echt heel goed gegroeid. Jongen is geschat op 883 gram en het meisje op 813 gram. Gisteren voor mijn verjaardag een 3/4D echo gehad, en wat lijken ze op elkaar en grote zus. Was en ben nog erg emotioneel ervan, besef dat dat gewoon in mijn buik groeit na zo'n lange periode....
Wat leuk Jane dat een 3D echo hebt gehad! En nog gefeliciteerd met je verjaardag . Kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Het is een diepe wens die in vervulling gaat! En bedankt voor het duimen . Vandaag gelukkig lekker veel zon hiero, daar knapt een mens van op!
Pien, wat een mooi nieuws! Hopelijk is jullie emmy een lekker warm plek aan het zoeken nu. En hopelijk nog een cryogeen. Jane, heerlijk dat ze het goed doen. Geniet er nog maar lekker van. Nog even en ze komen al! Juulz, nog geen smiley dus. Weer geduld opbrengen... Hier zo raar, ben ik net ineens ongi geworden. Dag 20! Echt, m'n cyclus is helemaal van het padje. Kan dus ook nooit m'n eisprong zijn geweest vorig weekend, want dan ben ik nu op 7dpo ongi geworden. Maar ja, goed zat het dus allemaal niet. Vorige cyclus 37 dagen en nu 20 dagen. Deze ronde dan toch maar weer de cyclus monitoren en kijken wat de natuurlijke cyclus gaat doen. En anders de volgende ronde maar met progynova.
Mieksel: ik weet niet, heb bij veel dingen nu ineens het gevoel van: is dit wel goed voor onze emmy? Bang dat ik het al verprutst heb ofzo, terwijl dat niet bepaalt reeel is... Hoe voel jij je? Komen er al wat kwaaltjes op gang? Hoe ist met de slappe borsten? Hihi Sikki: vreemd ja... komende ronde wel proberen voor de cryo? Hopelijk doet je cyclus weer normaal!
Nou ja Sikki, wat irritant!! Ik zou denk ik toch ook voor een gecontroleerde cyclus met hormonen gaan... Pien, herkenbaar hoor, van die onnozele angsten waarvan je zelf ook weet dat ze nergens op slaan... Je bent gewoon nu al heel zuinig op dat wat er in je buik zit. Ik ga heel hard duimen voor je. Borsten zijn hier ondertussen meer dan een cup groter, dus dat zit wel ok, hihi. Maar dus ook allemaal onnozele angsten voor bbz, missed abortion etc. Zal blij zijn als het 22 mei is en we duidelijkheid krijgen...
Pien: ik snap heel goed dat je bang bent om iets verkeerd te doen voor die kleine emmie in je buik, maar helaas bestaan er zoveel tegenstrijdigheden over wat er nu wel of net niet mag... Ik heb eigenlijk bij de laatste twee tp's niets veranderd aan mijn levensstijl, ben zelfs blijven lopen en tot nu toe blijft het met nr 2 in de buik ook goed gaan... Sikki wel vervelend dat je cyclus zo van slag is... hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt Mieksel 22 mei lijkt nog zo ver weg, kan je niet eerder terecht of vinden ze dat niet nodig? Ik was heel blij dat ik op 6 weken al terecht kon voor een echo en op 8 weken weer. En normaal moest ik dan pas op 12 weken bij mijn eigen gyn, maar die wilde mij toch liever eerder zien omdat hij zelf nu al wil zien hoe het met die kleine frummel gaat dus vanavond ga ik bij mijn eigen gyn voor alweer een echo en dan over 2 weken opnieuw voor die belangrijke echo op 12 weken.
Mieksel: ja die angst gaat ook na een positieve test nog wel even door he... Maar mooi dat je borsten al gegroeid zijn, dan is je lijf in elk geval lekker bezig . Ik duim voor je voor een mooie echo! Nog even volhouden! Yaraah: dus je hebt nog gewoon hardgelopen na de tp? Ik ga normaal ook elke week een keer, maar ik durf nu toch weer niet. De tp voor mijn zoontje ben ik na tp ook gestopt met hardlopen, en ongeveer een jaar later weer opgepakt . Ik weet dat het wel moet kunnen, maar durf het toch niet aan. Maar nou vind ik het ook geen straf om een keertje over te slaan hoor . Fijn dat je vanavond weer een echo mag! Hopelijk ziet alles er weer goed uit!
Pien ik heb inderdaag nog hardgelopen na de tp en alles zat goed. In principe mag je lopen tot je 6 maand zwanger bent, maar ik heb dat ook niet gedaan. Je moet doen wat voor jou goed aanvoelt. De echo was goed, een stevige hartslag en kleintje ligt mooi op schema. 22 mei opnieuw een echo. Dan is er de nekplooimeting. Foto echo staat in mijn album http://www.zwangerschapspagina.nl/media/echo-10-1.47/
Thx Mieksel en Pien. Mieksel hoe voel jij je? Last van kwaaltjes? Pien heb je er al iets meer vertrouwen in? Wat bij mij vaak hielp was gewoon een heerlijk avondje met manlief (dat kon zelfs gewoon thuis zijn) met een lekker alcoholvrij drankje wat hapjes en een lekker dineetje en gewoon genieten van elkaar en over heel veel andere dingen praten...
Vertrouwen wisselt wat Yaraah. Er zijn ook momenten waarop ik nog goede hoop heb. Maar ik ben nogal een doemdenker voor mezelf op dit gebied . Heb wel wat utro klachtjes, darmen en maag zijn soms wat van slag. Ben zo benieuwd hoe het gaat lopen dit keer. Volgens mij werd ik de tweede IVF van voor mijn zoontje wel gewoon na een dag of 13 na punctie ongesteld, ondanks de utro. Toen ik zwanger was na IVF 3 heb ik geen druppel bloed gezien. Als ik in elk geval maar niet ongesteld wordt tijdens het familieweekend....