Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    O sorry Sas, heel veel succes morgen! Ik duim voor een mooi knipperlichtje!

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks, en geen sorry hoor!
    Hm wat balen dat het lijkt op een beginnende menstruatie :(
    Ik hoop op wat anders voor je en dat het gewoon snel stopt.

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pien ik ga toch nog heel hard duimen voor je :(

Saskia heel veel succes morgen hopelijk een prachtig knipperlichtje :)

4. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Pien echt balen, maar ik blijf nog duimen voor je

Sas heel veel succes vandaag en ik duim voor een prachtig knipperlichtje

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Lief al dat geduim :). Het wordt alleen wel erger dus ik heb zelf geen hoop meer...

Saskia: hoe laat heb je de echo? Ben zo benieuwd!

Mieksel: jij over een paar dagen dan ook de eerste echo?

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Oooooh neeeeeeeeee lieve Pien. Dikke knuffel meid

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat balen Pien :( bah, wat verdrietig is het toch!

Beetje dubbel om dat hier nu zo er in te gooien, maar wij hebben een hartje zien kloppen vandaag :)

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Gefeliciteerd!

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Gefeliciteerd Sas! Geweldig nieuws!
    Bij wie had je de echo? En volgende echo in NL plannen nu?

Pien, dikke knuffel!

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Bij vd K.erkhoven, en student maakte de echo. Duurde lang voordat ze het goed kon vinden, ik zat helemaal in de stress! Maar daarna een heel steady duidelijk hartje :)

11. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Gatsie, soms krijg ik ineens geen meldingen meer en mis ik dus van alles.

Lieve Pien, wat ontzettend K! Heb je het familieweekend overleefd, krijg je zo'n toetje.. Wel vroeg idd, ik was het ook vaak al 10 DPO, maar vond dat eigenlijk te vroeg. Heb er deze cyclus Suprefact bijgekregen, misschien is dat wat?
    Voor nu eerst maar eens een heel dikke knuffel!! Zeker ook zonder cryo, lijkt het me extra zwaar...

Sas, ook vanaf hier: super blij voor je!!
    Ik moet nog een week wachten, als ik 7+3 ben...

12. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Gefeliciteerd Saskia, wat fijn zeg! Nu de geniet modus aan he!

Mieksel: ja ik vind het ook wel erg vroeg voor een ivf cyclus met utro. Ik weet niet zo goed meer hoe dat vorige keren ging, behalve bij de eerste keer, toen had ik ook vrij vroeg bloedverlies, maar was ik toch even zwanger geweest. Alleen weet ik nu echt wel zeker dat dat niet het geval is. Heb nog geen testen in huis gehaald. Mocht de menstruatie lichter dan anders blijven, test ik vrijdag ofzo voor de zekerheid nog wel even. Suprefact, wat is daar de werking van?
    Zou je mij jouw cocktail van deze ronde nog es willen vertellen? Ik denk dat ik overstap naar Nij Barrahus. Al hebben ze wel erg lage slagingskansen zag ik... maar ja wie weet gaan er alleen kansloze types zoals ik naar toe... Wat denk jij dat belangrijk is bij een verhoogd FSh? Ik wil dan mijn AMH ook eens laten meten, misschien is die ook wel bar en boos... Vrees dat de kwaliteit van mijn eicellen gewoon niet al te best meer is, als ze al ooit goed geweest zijn...
    aangezien we weinig embryo's produceren denk ik niet dat de embryoscoop een optie is voor ons. Als die ene dag 3 al niet eens haalde... Dan hoef ik ook niet naar DD of Gent af te reizen denk ik.

Jij succes met nog een weekje wachten!

13. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    Sas wat een geweldig nieuws. Heerlijk gevoel toch hé

Mieksel volgende week is het aan jouw beurt.

Ik denk dat wij dan op dezelfde dag een echo hebben. 22 mei was het zeker? Ik mag dan voor de 12 weken echo. Die vind ik altijd extra spannend, dan gaan ze de nekplooi meten en kijkt de gyn ook of hij het geslacht al kan zien.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd Sas!
    Pien, dikke knuf voor jou!
    Hier weinig te melden. Maar even lekker een weekje weg in eigen land.

15. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Soms ist bijbenen en soms ist weer heel rustig hiero...
    Het is zeker over en uit, de utro houdt niks meer tegen, de sluizen staan open. Morgen maar even bellen of ik mag stoppen met de utro, want dit lijkt wel erg zinloos.
    Ben ook wel een beetje somber gesteld over onze kansen... Dit was al met al toch wel de slechtste poging die ik gehad heb... Wat als mijn AMH ook ontzettend laag is?

Ik was wat aan het googelen vanmiddag en kwam op de site van Düsseldorf (vivaneo o.id.) terecht. En las ik daar nou dat ze in Duitsland in principe geen embryo's invriezen? Dat kan ik me toch haast niet voorstellen? Mieksel en Stiertje, weten jullie daar meer van? Er staat iets over op dat ze eicellen in voorkernstatium invriezen ofzo. Erg vaag. Ik overweeg naar Nij Barrahus i.c.m. Dusseldorf of Zwolle te gaan.
    Ik

Juulzon: hoe is het met je? Je bent ook wat stilletjes de laatste tijd. Heb je al een idee wanneer jullie nog een poging gaan wagen?

Sikki: wanneer eerste follikelmeting?

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O Pien wat vind ik dat verdrietig voor je :(
    En ook dat dit de slechtste poging was want daar wordt je gevoel ook niet beter van. Dat geeft zoveel onzekerheid.
    Ik dacht dat ze in Duitsland alleen bevruchte eicellen in mogen vriezer maar daar kunnen Stiertje en Mieksel je veel meer over vertellen.
    Voor nu veel sterkte en een dikke knuffel.

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Een hele dikke knuffel Pien!
    Dit maar weer een plekje zien te geven en goed om verder te kijken.

Hier vandaag weer op en neer naar Gent geweest voor de FM (vanochtend 7 uur uit huis en was vanavond om 19 uur weer thuis...lang leve de files).
    Follikel 13 mm en bms in het midden 4,5 mm en in de top 7 mm en 3-laags in opbouw.
    Donderdag weer terug...

18. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Pien, ik wil je met alle liefde mijn recept vertellen van deze keer, maar ik denk dat je maatwerk nodig hebt, afgestemd op jouw lijf en cyclus.
    Dat is de reden dat ik naar DD ben gegaan. Ze kijken naar veel breder naar mogelijke oorzaken en maken een behandelplan op maat.

In DD gaan bevruchte eicellen in de emvryoscoop waar ze t/m dag 5 kunnen doorgroeien. Dit deed DD echter massaal, waardoor ze hele vriezers vol met ongebruikte blastocryo's hadden. In Duitsland is de wetgeving wat strenger en werden ze hierom op hun vingers getikt. DD laat nu niet meer alle embryo's in de scoop en doorgroeien tot dag 5, maar vriezen ook een heel aantal al op dag 1 in. Dit heeft als reden dat de embryo's dan veel minder kwetsbaar zijn dan op dag 3, en de kans op een succesvolle ontdooiing op dag 1 of 5, 95% is.

19. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Poef wat intensief Sikki...
    Ben je tevreden met het resultaat?

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Geen idee...
    Ben te moe om er wat van te vinden ;)

Hoop gewoon op een mooi triple line bms voor een terugplaatsing.
    Ben moe van het vele op en neer rijden (niet alleen vandaag maar 2 weken geleden ook al 3x) en overal over nadenken.
    En mijn man is er he-le-maal klaar mee.

Deel Deze Pagina