Klaasje, ik laat me eerst goed voorlichten woensdag en dan hoor ik het wel. Wrsch is er nog voldoende plek in m'n bm voor t kleintje om te draaien. Uiteraard hoop ik dat ze zelf nog draait. Stiertje, of een vk écht kan voelen hoe een kindje ligt?? Ik had er 2 en ze zeiden beiden dat het hoofdje onder lag. De echo wees uit dat dit niet zo was... Bij m'n eerste zwangerschap hadden ze het ook mis. Kaaat wat oneerlijk als het eerst kleurt en dan toch niet zo mag zijn! Knuffel voor jou. Jane, klinkt goed idd. Succes!
Nou, hier is het weer knudde...net als de vorige keer op dag vier na tp volgt afstoting. Heb ik een keer een goed embryo....word er moedeloos van. Nu vanavond tegen beter weten in nog een spuit pregnyl zetten. Bah....ik baal!
Jeetje Marianita, maar dat ik wel heel snel, 4 dgn na de tp. Kan het geen innesteling zijn? Was is normaal je luttele fase? Geen ervaring met stuitligging, maar laat je inderdaad goed voorlichten. Kliniek gebeld, 12 augustus eerste echo!
m676: bij 24 weken is het sowieso nog niet goed te voelen. Maar dat ze nu nog alle kanten op kan draaien, is heel normaal. En dat kan idd heel onaangenaam voelen. Verder was m'n bloeddruk nogal laag (85/55 meen ik). Over 3 weken moet ik bloedprikken voor de rhesusfactor en over 6 weken een echo om te kijken of de placenta nog deels voor de uitgang ligt. En met 35 weken ook nog even een echo om te kijken hoe ze dan ligt.
Marianita, wat voel je? Kun je het ook mis hebben? Stiertje, ik heb dezelfde bloeddruk, zie jij ook weleens sterretjes? Fijn dat ze alles goed in de gaten houden he? Hopelijk verschuift de placenta nog! Schorpioen, fijn dat je die afspraak hebt!
Gek genoeg verloopt het bij mij iedere keer nagenoeg hetzelfde: net als vorige verse poging exact vier dagen na tp buikpijn. Een bepaalde zeurderige pijn die mijn menstruatie voorspelt. Het is ook meteen gedaan met de vermoeidheid van de eerste dagen. Mijn luteale fase is altijd vrij kort. Daarom heb ik deze keer ook extra pregnyl gekregen. Maar het heeft dus weer niet mogen baten. Ik baal enorm. Door mijn slechte eicelkwaliteit is het heel moeilijk om een goed embryo te krijgen. Had ik eindelijk een, heeft hij weer geen schijn van kans.
Marianita, je bent toch in Dusseldorf onder behandeling? Is er al eens een biopt genomen naar het acceptatie klimaat van je baarmoederslijmvlies? Dan kunnen afstotingsverschijnselen van, ogenschijnlijk goede embryo's, bestreden worden met oa prednison of intralipid infusen.
Sterkte Kaaat, niet leuk. Ook voor jou een knuffel Marianita. Juulzon, hopen op een mooie eisprong aan de goede kant! Bij mij kon ze niet goed voelen of het het hoofdje of de billenkoek waren. Dus exact weten hoe ze ligt lukt denk ik nog niet nee. En toen, tja, zit op m'n telefoon en weet niet meer wat ik nog meer wilde reageren. Sorry
@lage bloeddruk: nee, ik zie geen sterretjes, ben ook niet duizelig. Afgelopen week was ik alleen wel erg moe. Verder geen klachten. Richting het einde van de zwangerschap zal de bloeddruk wel weer wat stijgen denk ik.
Klaasje: ik ben onder behandeling bij nij Barrahus in combinatie met dusseldorf. Twee maanden geleden is er een poging tot pipelle gedaan in nij Barrahus. Door mijn naar achteren gekantelde baarmoeder lukte het toen niet om het biopt af te nemen wat wel de bedoeling was. Ik ben nu van plan om hiervoor aankomende cyclus maar gewoon naar dusseldorf te rijden en de maand daarna een verse poging te doen. Dat kan toch? Hoe is het met de andere wachtenden?
Er zijn vaker mensen die van het Nij Geertgen overstappen en dan opnieuw de intake moeten. Het labaratorium die alle bevruchtingen doet voor Geertgen, Barrahus en Leer is een ander bedrijf als de fertiliteits artsen olv Dr Scholtes.
Op die manier. Ik hoef alleen maar een pipelle. Kan ik gewoon een afspraak voor maken. Heb laatst nog een telefonisch consult gehad met dokter cuypers. Gelukkig is dat bij nij Barrahus dus wat beter geregeld.
Aan een pipelle zit ik ook te denken, zal het de volgende keer in Gent bespreken. Ik hoor er veel positiefs over, al is het natuurlijk geen garantie. Wanneer weet je zeker of het wel of niet gelukt is, marianita? Heb je überhaupt nog hoop of helemaal niet? Kaaat, hoe is het met jou? Ik heb vandaag mijn nod, maar ben nog niet ongesteld geworden. Vanochtend veel kramp gehad en ik wist zeker dat ik bloed ging zien, maar vooralsnog alleen helder slijmverlies. Officieel mag ik morgen een bloedtest doen, maar daar heb ik slechte ervaringen mee (laag ik het zo zeggen, de waarde wordt altijd vrij 'hard' gecommuniceerd), dus dat doe ik niet. Ik mag de 22e thuis testen en als ik dan nog steeds niet ongesteld ben doe ik dat.