Wauw Pien een topper aan boord en dan nog zoveel cryootjes. Dit is zeker een positieve start. Ik heb nooit bloedverlies gehad na tp, maar je had wel last van de punctie dus misschien dat het daar mee te maken heeft.
Bloeding was gisteravond ook al weer over gelukkig, dus het zal idd wat met de tp en/of punctie gemaakt hebben. Regent het bij jullie ook zo erg? Zo'n verschil met gister, ik wordt er gelijk een beetje depri van... in het ziekenhuis zeiden ze gisteren dat embryo overmorgen (dus morgen) uit z'n schilletje kruipt en dus al kan beginnen met innestelen... heb ik weer iets om op te letten, heel fijn
Hier de zon en warm Bij onze dochter heb de innesteling gevoeld (maar besefte dat later pas). Had zondag de tp gehad en dinsdag flinke menstruatiekrampen gehad, deze duurde denk een uurtje. Was helemaal verdrietig ging er vanuit dat het mislukt was. Bij onze zoon niks gevoeld, begon alleen 4 dgn na de tp te kokhalzen.
@schorpioen79 Wat een tegenstelling qua weer ja! We komen er hier in het noorden wel vaker bekaaid af . Het gekke is dat ik eigenlijk niet zeker weet of ik iets bij mijn zoontje heb gevoeld qua innestelling, was dan in elk geval niet heel opzienbarend anders zou ik het vast onthouden hebben. Wat ik nog wel weet is dat mijn buik enorm opblies een paar dagen voor de testdatum. Voor de rest weinig tot geen kwaaltjes gehad. We gaan zien hoe het dit keer uitpakt, maar meestal voel ik wel goed aan als het niet goed zit, maar daar ist nu nog te vroeg voor.
Na de vakantie even komen spieken hier en PIEN!!! Wauw, wat een fijne poging Echt een topscore zeg! Hoewel ik enorm hoop dat dit kleine embryootje lekker blijft plakken, is het hoe dan ook een super geweldige poging die veel hoop geeft voor de toekomst. Fijn! Mijn duimen draaien, en ik hoop het zo dat je een hele mooie test gaat showen hier!
Het is hier wel eens drukker geweest meiden! Niemand wat te melden? Ik natuurlijk ook niet veel, behalve dan dat ik langzamerhand al best gek wordt van mezelf. Ik vind dat ze je na de tp gewoon 2 weken in een kunstmatige slaap moeten houden en bij het wakker worden weet je gelijk of het gelukt is of niet. Ik trek dit geestelijk niet hoor . Vooral 's avonds wordt ik erg depri en kan alleen maar denken aan de teleurstelling die ons waarschijnlijk weer te wachten staat . Ik voel me al weer heel normaal, want de klachten van de punctie zijn zo goed als over en ook mijn darmen lijken weer enigszins genormaliseerd te zijn. Ook de gevoelige en stevige borsten die ik altijd paar dagen voor punctie krijg, zijn al weer zo goed als verdwenen. Maar ik weet dat dat allemaal nog kan hoor en dat er echt nog wel een kans is dat het wel gelukt is, maar het is zo verrekte moeilijk om positief te blijven . Heb net het topic weer doorgespit om te kijken wanneer ik vorige keer ook al weer ongesteld werd, dat begon toen op 11 dpo. Zit nu op 8 dpo, dus als ik woensdag 'overleef' krijg ik misschien weer een beetje hoop. Mijn hoofd zit zo vol met dit 'onderwerp' dat ik ook weinig nuttigs doe verder met m'n spaarzame vrije tijd, behalve beetje fora lezen waar ik helemaal geen fluit een heb . @juulzon hoe ist met jou meid? Is het thuis al weer een beetje gezelliger, nog wat positieve ontwikkelingen?
Zo ook wij zijn weer terug van vakantie Pien, wat een vliegende start en prachtig vervolg van jullie poging!!! Ik duim mee dat het zo mooi verder blijft gaan! Stiertje, jullie gaan er dus ook nog een keer voor. Fijn! Hopelijk alle waardes snel op het juiste niveau en beginnen maar Juulz, hoe is het met jou? En hoe is het met de rest? Wij hebben morgen een gesprek in Gent. Afspraak hadden we al gepland toen we gebeld werden dat de cryo niet goed ontdooid was. Eens zien wat de arts zegt. In heb mijn man in ieder geval al zover dat hij nog wel een keertje wil
O, dat laatste is fijn, @Sikki. Ik hoop dat jullie alles goed op een rij kunnen zetten. En dat je verder kunt, hoe dan ook, met wat eruit komt.
He @Sikki lekker vakantie gehad? Goed weer wat van je te horen! Fijn dat je je man 'om' hebt, nu hopelijk dan ook positief bericht van Gent. Ik denk dat je vorige keer echt veel pech hebt gehad omdat je ziek werd en de tp daardoor niet door kon gaan. Je had zo'n mooi embryo! En die vriezers zijn gewoon niet te vertrouwen is mijn ervaring... @Stiertje73 wanneer kan jij dan ergens weer beginnen? Hopelijk is je vit. D snel weer op peil! Hier vandaag 10 dpo, dus begint nu wel steeds spannender te worden... ik vind het lastig er iets van de zeggen. Er is zoveel anders dan de vorige keren, dat ik daar aan de ene kant hoop uit put, maar aan de andere kant ook weer onzeker van wordt. Wat ik wel weet is dat mijn darmen echt vervelend doen en ik halverwege de dag er al uit zie als 4 maanden zwanger ofzo. Heb het al sinds de dag van tp, ene dag iets meer dan andere, maar het is er wel steeds. gisteravond was wel erg pijnlijk. Slaapt ook niet lekker zo'n buik vol lucht dat er amper uit wil... ik hoop maar dat het iets positiefs is, want dan heb ik het er graag voor over. Als het niet zo is, baal ik ervan . En nee, ik ben geen vroeg tester, veel te bang voor een omo test...
@Pien15 Ik denk dat ik volgende week al kan beginnen met spuiten. Ik ga vrijdag bloed laten prikken. Spannend met die darmen van jou! Ik ben geneigd het als een positief signaal te zien. Wanneer ga je testen?
Dat zou mooi zijn Stiertje, dat is al snel! Ik hoop het ook zo.... vorige poging had ik dit niet, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niets... het is ook een utro bijwerking, maar die herken ik niet zo van vorige keren... bij zwangerschap van zoontje had ik wel een heel erg opgezette buik als nu, maar kan me niet heugen dat ik toen ook zo last van mijn darmen had....
Pien, ik zie het ook als een positief dingetje. Bij zoontje had ik heel veel last van darmen. En dit keer ook wel een beetje, wel in mindere maten gelukkig. Bij zoontje kroop ik over de grond van darmkramp. Dit keer meer wat jij nu beschrijft. Sikki succes morgen! Spannend... Wellicht toch nog een poging... Hoop op een goed en fijn gesprek.
Wie weet @Saskia1984 ! Ik test niet eerder dan zondag denk ik, maar normaal gesproken zou ik eerder al beginnen met bruine afscheiding, dat kan vanaf morgen beginnen... en dan denk ik dat ik ook wel genoeg weet... Maar hoe gaat het met jou? Je schiet al lekker op zeg! Mooi buikje al? Succes morgen @Sikki !
@Pien15 vreselijk spannend altijd die laatste dagen. Zenuwslopend! En zo frustrerend dat alles wat je voelt of juist niet voelt helemaal niks zegt. Met mij gaat het goed. Gaat echt snel moet ik zeggen. Buikje groeit goed, baby beweegt veel en de 20 weken echo was ook goed. Meisje wel wat kleiner dan gemiddeld maar binnen de marges. Natuurlijk wel zorgen om gemaakt Helaas bekkeninstabiliteit maar met fysio en goed opletten hoe ik dingen doe en op tijd rust nemen is het te doen. Buikje gisteren met exact 23 weken.
@Saskia1984 Wat een mooi buikje zeg! Fijn dat het goed gaat! Klein maar fijn moet je maar denken. Vriendin van me heeft 2 jongens en daarna een meisje gekregen. Het meisje was van begin af aan al klein, ook bij de geboorte terwijl haar jongens gemiddeld waren. Meisje is nog steeds klein, maar gewoon hartstikke gezond. En ook wel heel leuk dat je nu een meisje krijgt naast je jongen . Had je bij je zoontje ook al last van bekkeninstabiliteit? Wel vervelend zeg. Hopelijk kun je het zo een beetje volhouden. Rust nemen met al een kleintje erbij is een stuk lastiger weet ik ook .
Sikki veel succes met dat gesprek in Gent en dus wellicht toch nog een poging voor jullie. Stiertje jij mag ook bijna weer starten met spuiten Saskia mooi buikje zeg... Pien ik hoop mee dat die opgezette buik en vervelende darmen op iets positiefs duiden Ego: alles gaat heel goed hier. de buik groeit goed en de kleine man ook. Soms vind ik het wel vervelend dat de mensen mij er wel op willen wijzen dat ik toch wel al zwaar ben terwijl ik echt gezond eet en veel beweeg. Mijn buik met 27weken en 3 dagen:
Je ziet er prachtig uit Yaraah! Hier al 9 kilo aangekomen, ach ja... Het is niet anders. Komt straks wel weer goed. Pien, bij zoontje geen bekkeninstabiliteit gehad. Achteraf na de zwangerschap wel. Ik dacht gewoon last van mijn onderrug te hebben maar dat waren waarschijnlijk mijn bekken. Heb er toen 4 maanden last van gehad. Mijn zoontje was een hele zware jongen en is nu nog erg groot. Hij woog 4115 en ik krijg nu juist extra controles om het gewicht in de gaten te houden dat ze niet te zwaar wordt. Ben ik nu niet meer zo bang voor Dus in die zin is kleiner wel beter. Ik vind het gewoon beetje gek. Zoontje liep altijd voor, meisje liep bij de echo 6 dagen achter. Schrok op dat moment wel even. Nu kan ik het wel relativeren. Als ze het verdacht vonden dan hadden ze me echt wel terug laten komen of er iets van gezegd. Ik was de enige die me er druk om lag te maken
Hier 4kg bijgekomen, maar ik was nog niet alles kwijt van mijn eerste zoontje Wel vervelend die bekkeninstabiliteit Saskia
Komt vast na deze zwangerschap goed, Yaraah. Je zoontje moet nog 1 worden dus logisch dat nog niet alles er af was voordat je weer zwanger werd.