Dat is heel mooi @Stiertje73 ! Ik ken de term niet, maar mooie kwaliteit? Fijn dat die andere 2 in de vriezer zitten! Zal hard voor je duimen!!
Ik was jullie ook weer kwijt, zo irritant is dat elke keer! Stiertje, wat spannend weer, ik duim! Pien, bijna 7 weken wanneer heb je de echo?
Mevr. Cuypers heeft net gebeld. Gezien het verleden met aantal doorgedeelde embryo's (2012: 2 van de 3 blasto in april 2017; 2 van de 5 morula op dag 5) stelt ze voor om er nu bij de progynova cyclus 5 van de 9 in de scope te doen en er nog 4 te bewaren voor een evt volgende keer. Mochten er dus nog overblijven op dag 5 die goed zijn dan worden die weer opnieuw ingevroren. Ze zei ook dat inderdaad gezegd wordt dat kunstmatige of natuurlijke kwa zwangerschapkans niet uitmaakt maar dat ze toch ziet dat het voor sommige vrouwen wel een hogere kans biedt. Nou ja we zullen zien ik ga het gewoon proberen. Vind het wel een fijn gevoel dat er 5 in de scope gaan gezien de ervaring in april. We hebben er dan nog evt 4 over mocht dat op niks uitdraaien. Hebben ook al zitten denken aan 3 pogingen van 3 maar het wordt dus 1x 5 en misschien daarna nog 1x 4 of 2 pogingen van 2. Hopelijk zit er tussen die 5 een plakker......
@Pien15 super spannend! Met mij gaat het goed. Groei goed, gewicht iets te goed en voel me ook wel goed over het algemeen.
Fijn dat je je goed voelt @Saskia1984 ! Wat een mooi buikje heb je, hopelijk groeit mijn buik over een aantal weken ook die kant op . Ik voel me ook nog steeds prima. Heb nu wel afgelopen 2 nachten niet zo lekker geslapen, dus ik zal toch wel een keertje een beetje moe worden zou je zeggen . Gister had ik wel af en toe wat een hongergevoel, maar van misselijkheid is echt geen sprake. En mijn borsten lijken nog wel steeds een ietsje pietsie voller dan voor de zwangerschap (mijn man moet dat ‘s avonds altijd even van mij bevestigen ). Vanochtend met zoontje naar de markt geweest, nou ik voel me dan echt heel gewoon. Nog 3 nachtjes en dan weten we meer... Wat zijn die eerste weken toch lastig he. Doe mij maar een dikke buik met wat getrappel erin, daar kan ik tenminste wat mee.... hoewel ik van vorige zwangerschap ook nog wel weet dat ik toch ook regelmatig in de stress zat, omdat ik dan dacht iets te lang niet wat gevoeld te hebben
Die eerste weken zijn ook echt heel erg killing. Tuurlijk daarna ook wel onzekere momenten, maar niet zoals in het begin de dagen tellen tot je (weer) een echo hebt. Ik vind zwanger zijn pas echt na de 20 weken echo leuk beginnen te worden
Daar ben ik dan eindelijk, met goed nieuws . Alles leek goed op de echo, een wurmpje met een kloppend hartje ! Ben erg blij en opgelucht! Bedankt voor het meeleven meiden!