Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Hoi liebeskind, hoop zo dat je nog blij verrast wordt. Maar ik snap dat de hoop ver te zoeken is.
    Ik heb geen hoop. Ken mij lichaam zo goed na 4,5 jaar proberen. Iedere keer na zo'n vier dagen de pijn en na ongeveer een week of iets meer ongesteld. Om moedeloos van te worden. Ik duim voor je.

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Liebeskind, ik hoop het toch nog steeds voor jou! Jammer van je slechte ervaringen met bloedtesten. Ik heb er alleen deze laatste keer wel eentje gehad, en het maakte voor mij veel (positief) duidelijk. Wat betreft slijmverlies: in het prille begin van beide zwangerschappen had ik daar juist meer last van.
    Marianita: ik dacht dat ik na 3,5 jaar mijn lichaam ook goed kende, maar toch werd ik verrast met een positieve test. Dus ook voor jou blijf ik hopen.

3. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Dank je stiertje. Lief!!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    #344 juulzon, 19 jul 2015
    Laatst bewerkt: 19 jul 2015
    Spannend liebeskind!

En marianita, volgens mij probeerde Klaasje met je mee te denken. Omdat jij het hebt over dat je al vrij vroeg afstotingsverschijnselen voelt. In Düsseldorf werken ze dan bijvoorbeeld met intralipid en een lage dosering prednison na de terugplaatsing. Je zou eens op dr Scholtes kunnen googlen. Hij heeft een bloedlaboratorium en kan bepaalde waarden in je bloed bepalen die erop kunnen duiden of er idd sprake is van afstotingsverschijnselen.
    Je zou ook alleen maar/weer voor de pipelle kunnen gaan, maar als ik jouw verhaal zo lees, dan zou ik die bloedwaarden wel willen weten, omdat dan intralipid en/of prednison wellicht bij kunnen dragen.

Klaasje, hoe gaat het met jou?
    En zeehondje, met de bekkenklachten al beter?

En de rest?

Hier hopen we dat we geluk hebben deze maand, maar dat valt helemaal niets over te zeggen, behalve dat de kans heel klein blijft.

Fijne werkweek allemaal!

5. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Dat weet ik hoor juulzoon. Ik heb mijn bloed al laten nakijken bij dokter Pfeiffer kwam niet echt iets bijzonders uit. Volgens dokter cuypers zeggen de bloedwaardes ook niks over de toestand in de baarmoeder. Vandaar de pipelle met biopt. Ben benieuwd of daar iets uitkomt. Ik ging er steeds vanuit dat ik dit zo snel voelde doordat het embryo sreeds niet van goede kwaliteit was. Maar met een goed embryo hetzelfde verhaal. Dat geef toch te denken.

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    (Een spokend meisje, nu ben ik ook wakker...)

Marianita, je hebt gelijk, is dokter Pfeiffer! Was id war...
    Hopelijk geeft de pipelle resultaat. Het kan misschien wel net het verschil maken!

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Pff, meiske hier vannacht ook wakker. Daarna tussen ons in, maar onrustig verder slapend. Dus nu een beetje brakjes. Gelukkig werk ik vandaag thuis. Koffie!!!!
    (Vanmiddag op 15.00 uur op gesprek voor een leuke bijbaan, spannend! Vind het wel stoer met m'n 25 weken zwangere buik :D)

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Spannend stiertje! Nog tijd voor een baan erbij?

Hier vannacht ook raak, vanaf half 4 niet meer geslapen... Ben vandaag héél gezellig ;)

Juulzon, wat zou dát fijn zijn als t deze maand lukt!

9. Liebeskind

1 jul 2015
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Er moet iets in de lucht gezeten hebben, mijn dochter was ook voor het eerst in maanden weer aan het spoken afgelopen nacht! :D
    Gelukkig ben ik vandaag nog lekker vrij, maar mijn man vertrok met wallen onder zijn ogen naar het werk. Onze dame was vanaf half drie aan het spoken en om 5 uur was ik het zat en heb ik haar maar bij ons in bed gelegd.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, was het vollemaan of zo?

@m676: nou, eigenlijk natuurlijk geen tijd. Maar het was te leuk om voorbij te laten gaan: buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand (=trouwambtenaar). Dat is gewoon net iets voor mij! Eerst na het zien van de vacature dacht ik: nee, kan niet, ben zwanger, is niet handig, ze willen mij toch niet nu ik zwanger ben, blablabla. Maar toen dacht ik: what the ^$&%, ik zit dit allemaal voor anderen in te vullen, ik moet gewoon schrijven. Dus 3 dagen na de sluitingstermijn in 10 minuten een brief in elkaar gerammeld, verstuurd voordat ik spijt kon krijgen, en voila, vanmiddag op gesprek.

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ooooh dat is léúk stiertje!!! Op allerlei mooie locaties gelukkige mensen om je heen. Wat een baan! En als ik ooit een sollicitatiebrief moet maken, klop ik ff bij je aan :D

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    :D
    't Is maar een bijbaan hoor, maar toch. Stel dat ik het word, dan is het leuk om dichtbij een netwerkje op te bouwen. Wie weet wat voor leuke banen er verder nog eens vrij komen daar. Ik moet nu een uur enkele reis rijden voor m'n 'hoofdbaan', dat wordt me eigenlijk wat teveel met straks 2 kindjes.

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat leuk Stiertje. Spannend!
    En een uur enkele reis naar je werk lijkt me inderdaad best pittig.

En Juulzon, blijft toch elke maand weer hopen en in spanning zitten hè. En nu helemaal omdat het er allemaal zo gunstig uit zag. Ik duim weer mee hoor!
    En gelukkig gaat het hier heel goed met m'n bekkenklachten. Eigenlijk nauwelijks nog last (alleen tussen m'n benen zeg maar, bij m'n vagina soms). Of dit komt door de fysio oefeningen of ik ben er sowieso overheen gegroeid.

Grote meid hier vannacht niet wakker geweest ;)
    Ze wordt heel soms (gemiddeld 2x per week denk ik) nog wakker 's nachts. Maar dan is het vooral omdat d'r deken niet goed ligt, ze d'r 'schapie' kwijt is of gedroom heeft. Snel er naartoe en binnen een tel slaapt ze dan gelukkig weer.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hier is de tweeling al een week afgewisseld van elkaar ziek. Slaap? Ach, het gaat weer over zullen we maar denken :p

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Stiertje, das wel ver idd! Netwerken is altijd goed!

Wat een wakkere kindjes hebben we toch!!

16. Liebeskind

1 jul 2015
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helaas, hier geen wonderverhaal. Ben ongesteld geworden. :(

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    BAH liebeskind, dikke knuffel voor jou!

18. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bah Liebeskind. Dikke knuffel.

19. marianita

marianita Actief lid

15 feb 2011
    269
    2
    16
    NULL
    NULL
    Gadver liebeskind. Verwacht je snel te volgen helaas. Wat is het toch zuur hè? Hoe gaat het nu verder voor jullie? Sterkte.

20. Liebeskind

1 jul 2015
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Ik had het al verwacht, dus op zich gaat het wel met de teleurstelling. Ik mag gewoon niet te veel nadenken. Het is wat het is.
    Over 10 dagen begin ik weer met ovulatietesten en dan gaan we voor onze laatste cryo uit deze poging. Ik heb al een afspraak staan om daarna icsi 2 te gaan bespreken. Mocht het niet nodig zijn kan ik die altijd nog afbellen, maar ik vrees dat we hem nodig gaan hebben. Pffff, dat was niet waar ik op hoopte met een verse tp en 3 cryo's. Maar zoals gezegd, gewoon niet over nadenken, hahaha.

Deel Deze Pagina