Ego post Ik word gek. Deze nacht / ochtend (oefen)weeën gehad van 3u30 tot rond 5u55 en deze hielden telkens 30sec tot 1min aan met tussenpauzes van 5 tot 10 min. Toen zijn we opgestaan om om iedereen klaar te maken om naar t werk te gaan en sindsdien ligt alles weer wtil zo af en toe. Og wel eens een krampje te voelen, maar niet om te zeggen dat ik weeën heb gelukkig mag ik vandaag om 10u15 op controle bij de gyn
@yaraah frustrerend hè. Ik heb ze bij mijn zoontje 3 weken gehad voordat het echt doorzette. Vervolgens braken wel spontaan mijn vliezen en zat ik al meteen op 4 cm. Vaak doen ze wel wat. En ze kunnen doorzetten maar het kan ondanks voorweeën ook nog wel wat langer duren.
Het gaat, eigenlijk zoals meestal. Beetje zeurderig gevoel in de buik. Vanochtend maar eens een paar testjes gekocht. Officieel mag ik maandag testen, maar ik denk dat ik dat ik het weekend ga doen. Dus nog max 4 nachtjes slapen
@Stiertje73 het blijft toch spannend hé, ik duim voor positieve testjes Ego: Net terug van de gyn. De weeën deze nacht hebben wel een extra centimeter opening gebracht. Vorige week zat ik op 1 à 2 cm en nu op een grote 2 à 3 cm.
Spannend @Stiertje73, nog even doorbikkelen en dan weet je het. Die laatste dagen zijn altijd extra spannend. @yaraah niet voor niks dus Fijn dat je al een aantal centimeters hebt. Dat begint lekker straks. Spannend!
haha nee gelukkig niet voor niks... gister en vandaag ook delen van de slijmprop verloren dus er zit wel iets te gebeuren, nu gewoon afwachten wanneer het allemaal doorzet zeker...
Spannend Yaraa!! Kan toch niet meer zo lang duren nu zou je denken. Zet um op straks! Stiertje, ik duim!!
@Mieksel nog bedankt voor je reactie. Daar kan ik wel wat mee. En ik denk idd dat zoontje wel aanvoelt dat ik niet op mijn allerbest ben en daardoor wel eens een steekje laat vallen zeg maar... Ik probeer dan ook weer duidelijker en consequenter te zijn, en ik geloof zeker dat dat gaat werken . Hmmm ik geloof dat ik maar eens boven moet kijken, want volgens mij ligt zoontje niet in bed wat wel de bedoeling was. Hij heeft zo'n ledikantje waarvan de zijkant naar beneden kan. Dat heb ik nu al 3 weken open, maar hij was er nog nooit uitgekropen gek genoeg. Nu wel zo te horen en hij moet nog gaan slapen .
Nee ik ben nog niet bevallen hoor en sinds dinsdagnacht ook geen weeën meer gehad wel veel delen slijmprop... die blijft precies maar komen.
Mijn dochter is nu 4,5 en zeurt nog steeds de oren van mijn kop om snoep en om de ipad.Sterkte dus dames! @yaraah wat spannend zeg, het kan nu ieder moment zover zijn! Alvast heel veel succes gewenst met de bevalling! @Stiertje73 hoe gaat het? Laatste dagen zijn altijd het zenuwslopendst he.. Ik duim voor je. @Saskia1984 jij gaat ook snel zeg, aftellen geblazen. @Sikki hoe gaat het nu met je? Hier een enorme bende op zolder, groot gelijk dat je geruimd hebt. Zal vast met mixed feelings geweest zijn niet? Al kan ik me voorstellen dat het ook fijn is om eindelijk iets te kunnen afsluiten, hoe moeilijk het ook zal zijn. Dikke knuffel!! @juulzon ik kan even niet zo snel iets lezen over waar jij nu in het traject zit op dit moment...Ben je nu met een poging bezig of heb je ff rust tot het nieuwe jaar? @Pien15 15 weken alweer, wat gaat het snel he? Word altijd blij van jouw avatar, mijn dochter is verzot op Barbapapa. Echt jeugdsentinment. Hier nog steeds wachtende op mn menstruatie.Spanje had gezegd dat ik een zware menstruatie ging krijgen omdat ik abrupt gestopt ben met die hormonsters. Dit was vorige week dinsdag, nadat op de echo te zien was dat ik een eisprong gehad had. Maar er komt maar niks. Vorige week vrijdag een paar dagen oud bloedverlies gehad, maar dit heeft niet doorgezet. Word er onrustig van, wil gewoon verder. Moet namelijk na deze menstruatie nog een cyclus afwachten en zodra ik dan weer ongesteld word mag ik eindelijk weer aan de pil. Ik moet nu een zwaardere pil gaan slikken, Hopen dat dat mn cyclus goed platgooit, vind het best spannend allemaal...
@Zara75 Ja, het wordt langzaam spannend. Ik heb er geloof ik wel aardig vertrouwen in. Over 2 nachtjes zullen we het weten ... Jij gaat dus een cryo tp doen? Waarom geven ze je geen progynova? Werkt bij mij altijd prima. Het is ook niet erg als er een follikel groeit, maar dan moeten ze daar wel goed op inspringen: dus tijdig pregnyl spuiten en de tp daarop afstemmen.
@Stiertje73 ik gebruik ook progynova. Geen pregnyl. Begin met de pil, vervolgens progynova en vanaf de dag van de 'eisprong/ punctie' utrogestan.