Zo is het niet genoemd maar wat ik zo lees op het www is dat een vergrote eierstok wel begin is van overstimulatie.
Jane: overstimulatie ná tp wil nog wel eens goed nieuws betekenen. Maar voor nu is het natuurlijk vooral vervelend. Sterkte ermee en rustig aan! Marianita: ook veel sterkte voor jou! Juulzon: ik zal jouw nieuwe topic gaan volgen. @ego: vandaag eerste vakantiedag. Gelukkig genoeg binnenklusjes te doen. En vooral ook een beetje bijkomen. Dus rustig aan hier. Meiske logeert 2 dagen bij m'n ouders, dus lekker de tijd aan mezelf.
Wat balen Marianita. Sterkte. Jane, au lijkt me heel vervelend. Jij ook sterkte en rustig aan. Juulz, ik ga je eigen topic even opzoeken. Stiertje, lekker even rustig aan, heerlijk. Hier 6 weken vakantie maar heb dl elke dag om me heen. Natuurlijk heel gezellig maar soms even lekker wat voor jezelf doen zit er niet in. Verder alles goed. Bekkenklachten zo goed als weg eigenlijk, ook geen last van m'n rug hier. Zolder is bijna klaar en dan kan Sophie naar boven en kan de babykamer gereed gemaakt worden. Zondag 3D/4D echo gehad. Mooi om te zien weer.
Wat mooi zeehondje! Ons meisje was nooit zo fotogeniek, altijd met haar handjes voor haar gezicht. Wij hebben in september vakantie, maar zijn in mei een weekje weg geweest. In september gaan we een weekje naar Centerparks.
Jane, pfff niet leuk! Maar hopelijk goed nieuws. Veel drinken en rusten. Zeehondje, nu al een prachtig kindje Stiertje, fijne vakantie! Juulzon, ik ga je topic opzoeken. Wij vandaag naar de dierentuin geweest. 1x een dikke bui, verder was t goed te doen en heerlijk rustig! Morgen versie 3, hopelijk blijft ze dan netjes liggen!
Wat een nare klachten, Jane, bah! Doe rustig aan en inderdaad hopelijk goed nieuws straks! Groetjes aan iedereen hier en veel plezier en succes met jullie plannen en vakanties!!
Tuuuuuuuuuuurlijntje op 11dpo hier. Niet eens scherp op foto te krijgen. Morgenochtend maar weer! Hier overigens geen pregnyl gebruikt maar utro en progynova
Ff ego: ben hier alweer een tijdje niet geweest...veel gebeurd lees ik. Hier ook veel gebeurd. De samenvatting dan maar. Heb sinds half juni een nieuwe baan. We zijn in ondertrouw gegaan. In dd geweest voor een scratching. Dhea laten prikken. Rondje NL voor wat donaties voor ivf 4. Opmaken voor de cryo ronde in augustus. Trouwen in september (1 september nod...we gaan voor een moetje) Als er geen moetje is, dan in september ivf 4. Dr Cuypers heeft er vertrouwen in en in december de huwelijksreis naar Gambia...... Dus beetje druk. Zit nu ondanks de scratching wel op het wachtbankje. Volgens dr. Cuypers kon het namelijk wel...en ik heb afgelopen maand een dubbele eisprong gehad, ongestimuleerd....spannend dus...zou toch een mooie bak zijn.
9 dagen na ovitrelle licht streepje op zwanger&kids en op kruidvat. Vorige keer was het er eerder uit. Ga nu iedere dag testen om te kijken wat het doet...
O, wat spannend hier allemaal. Ik duim voor oplopende streepjes en moetjes en wat niet allemaal meer voor moois ...
Roosje, wat zou dat mooi zijn! Ik hoop voor je dat t trouwen een moetje wordt 👍 Druk geweest dus en nog druk met alle voorbereidingen. Succes en ik wens je veel voorpret! Jane, ook al zo spannend. Ik duim!!