Loop jij ook bij t Nij Barrahûs...ik ook. Maandag in dd geweest voor pipelle en biopt voor NK. Ik heb daar dr cuijpers gesproken. Dr Bernardus vond het de juiste beslissing om het daar te doen ivm de biopt.
Hier was de test vanmorgen op 12 dpo toch echt negatief. Helaas, eerst maar eens vakantie en dan nog 6 cryo's. Ga het echt proberen om me er even van af te sluiten maar het sluimert toch altijd in je hoofd. Roosje wat leuk dat je gaat trouwen! En leuk om je even gezien te hebben
Klaasje, dikke knuffel. Ook wel fijn om te weten dat je nog 6 cryo's heb. Wel lekker een vakantie in het vooruit zich! Roosje, leuk trouwen! Gaan jullie het groots vieren?
@schorpioen, nee alleen directe familie. Later een feestje/bbq voor vrienden....ligt gevoelig, een aantal vrienden zijn uit elkaar en willen elkaar niet meer zien. De familie reageert niet of nauwelijks enthousiast, dus we hebben het geld lekker aan ons uitgegeven en de huwelijksreis in december naar Gambia. We zijn ook al 21 1/2 jaar samen en buiten het papiertje verandert er niet veel. We doen het met name voor de kinderen. Alles is dan in een klap geregeld mocht mij wat gebeuren.
Roosje, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Spannend nu dus weer. Fijn dat ik een klein beetje heb kunnen helpen met doneren Klaasje, balen meid. Heerlijk genieten van de vakantie en dan met volle moed er weer tegenaan! Jane, spannend!!!
Jane, had je vandaag nog getest? En Roosje, leuk, vakantie en trouwen! Oh nee, de volgorde is andersom ! Klaasje, blijft wel weer een tellers telling dat het niet gelukt is... Inderdaad, gelukkig nog 6 kansen achter de hand. Maar toch....
@zeehondje en klaasje: allebei bedankt voor de bijdrage! Reuze mazzel. Heb een donor gevonden met 3 x 900.... Dan heb ik bijna alles bij elkaar. Echt zo blij mee. Vandaag buikpijn en bruin...morgen ongi denk ik. Weer een keurige 28 dagen....'fijn' dat ik daar toch altijd op kan rekenen
Zag dat Jane bij het topic van vage teststreepjes, wie kijkt mee (of hoe het topic dan ook precies heet) weer een foto had geplaatst. Hoop voor haar dat ze gauw mooi op gaan lopen. Fijn dat je alles bijna bij elkaar hebt Roosje! Ik vandaag ook weer dag 1 (lees: flink ongesteld geworden, en had nog wel goede hoop met de follikel aan de juiste kant ). Nu maar hopen dat er deze maand weer een aan de goede kant groeit. Nu slapen, moet morgen werken!
Was het topic kwijt...... Ja nog getest, vanochtend met de z&k een stuk lichter dan gisteren. Vanmiddag en vanavond met kruidvat en die loopt nu wel weer iets op dus het blijft spannend. Lees morgen even bij. Truste.
Jane, ik had 6 dgn na de tp een omo witte test en daarna ging de test oplopen. Ik had wel pregnyl ipv ovitrelle. Zal kijken of ik die foto nog kan vinden.