Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Overigens hier nog steeds alles omowit, zowel de test als de tampon

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O jakkie, klinkt idd als een b*tch. Gaat een beetje de arts lopen uithangen. Toen ik met iui bezig was, zat daar ook zo'n naar wijf aan de telefoon. Belde je om te zeggen dat een poging was mislukt. Moet je niet denken dat er enig woord van medeleven van de andere kant kwam ... Pff.
    Nou ja. Laten we ons maar weer concentreren op waar we hier mee bezig zijn: brusjes! En dat is al spannend genoeg!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jane, ik zag eerlijk gezegd niets op je testje. Mijn ervaring is wel dat mijn menstruatie met utro echt altijd pas komt nadat ik er mee gestopt ben. Soms pas 2 dagen later. Maar wat de anderen zeggen, bloedprikken zou het beste uitsluitsel kunnen geven.

En roosje, jij ook al een rare cyclus. Misschien was het de volle maan van enkele dagen terug wel, die onze cycli even in war schopt.

En wat een verhaal van die stomme huisartsen zeg. Prof de Sutter uit Gent heeft mij destijds gezegd dat een waarde van rond de 1 optimaal is. Nu had ik dat 'vroeger', voor we in de MMM belandden. Maar sinds de medicatie, lijkt mijn schildklier van slag. Toen er destijds een waarde van 3,5 uit kwam (volgens NL nog steeds binnen de norm,mager dan 4) en mijn T4 ook relatief hoog was (18), heb ik vd Sutter Thyrax voorgeschreven. Ik slik nu 0,50- nog steeds- en mijn waarde schommelt nu tussen de 1 en 1,7. Tijdens mijn zwangerschap liep ik bij het LUMC en heb daar ook mijn verhaal verteld. De Gyn heeft me toen doorverwezen naar een endo en nu hij vond het, ondanks de Nederlandse regels, prima dat ik de Thyrax bleef gebruiken. Tot ik weer zwanger was en dan tijdens de zwangerschap weer ophogen... En dan na de zwangerschap weer afbouwen. Maar eerlijk gezegd voel ik me meer in balans nu ik de Thyrax slik. Minder kouwelijk en minder vaag moe. Minder hoofdpijn en meer in balans. Dus tja...Roosje, zou zeker kijken of je je ha kan overhalen en anders ook naar een endo?

Nu gauw slapen!
    X

4. Liebeskind

1 jul 2015
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames, ik was even een paar dagen afwezig (spontane mini-vakantie) en heb net weer bij gelezen.
    Wat een spanning en onzekerheid bij sommigen!

Jane, weet je al iets meer??
    Roosje, begrijp ik goed dat jij een rare cyclus hebt nu? Niet ongesteld en ook geen positieve test? Lijkt mij ook erg vervelend!

Helaas werken niet alle artsen altijd even goed mee, nee. Ik heb gelukkig een super makkelijke huisarts en assistente. Ik dacht dat ik een herhaalrecept had liggen voor de meds, die ik bij een terugplaatsing moet innemen, maar dat bleek 'op' te zijn, dus ik kreeg het niet mee uit de apotheek. Ik gelijk helemaal in de stress, want ik had het uit Gent voorgeschreven gekregen. Maar mijn man heeft de huisarts gebeld en die heeft het gewoon opnieuw voorgeschreven. Mag het morgen komen ophalen, echt super!
    Vanochtend had ik een positieve ovulatietest, dus als alles goed mag gaan volgende week dinsdag de terugplaatsing. Onze laatste cryo uit deze poging....

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Omo wit vanochtend en ondanks de utrogestan enorm doorgebroken.
    Dus ga ermee stoppen en we gaan voor de cryo.

6. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Meiden, hier gaat het niet goed. Vanmorgen opeens bloedverlies, vanmiddag een echo gehad. Daarop een intacte zwangerschap, maar nog geen kloppend hartje. Het kan alle kanten opgaan, maar zelf geen goed gevoel, ga ook steeds meer vloeien.

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Jeetje, Schorpioen... Wat een verdrietig, onverwacht berichtje.
    Heel, heel, heel veel sterkte en ik duim voor een wonder....
    Dikke knuffel

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hi wat naar Schorpioen wanneer mag je terug?

Jane wat jammer, nu helaas op voor een cryo tp dus.

Alle andere dames HOI, was ik weer vandaag terug gekomen van Curacao, dus hopen dat de Kids snel wennen aan de Nederlandse tijden. Van midday express niet laten slapen en sliepen on 8 uur hopelijk slapen ze door en denkt hij lijf niet dat dit het middagslaapje is.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Schorpioen, dikke knuf voor jou!!

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat een shit nieuws Schorpioen, echt zo onverwacht! Sterkte.

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Oh schorpioen, wat ontzettend naar! Heel veel sterkte meid!

12. Liebeskind

1 jul 2015
    95
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ohw nee, Schorpioen, ik schrik hier heel erg van! Totaal niet verwacht! Heel veel sterkte! Wat ontzettend verdrietig. :(

Jane, voor jou ook veel sterkte!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ah nee Schorpioen, dat meen je niet. Wat erg!
    Zie nu in je onderschrift ook 'mk augustus'. Bah. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Ook een knuffel voor jou Jane.

Welkom thuis Kaaat. Hoop dat het ritme er weer goed in zit?!

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Schorpioen ik schrik er van :( heel veel sterkte!

15. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het is over en uit:(. Veel stolsels en krampen.
    Veel gehuild en ik voel me leeg.
    Het voelt of je een heel dierbaar iemand verliest, maar eigenlijk ken de persoon niet.
    Woensdag controle echo om te kijken of alles schoon is.

Ik hou de komende tijd wat afstand van het forum.
    Moet het allemaal een plekje geven.

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Lieve schorpioen, wat onwerkelijk en oneerlijk! Heel veel sterkte!

17. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @schorpioen, wat ontzettend verdrietig nieuws. Heel veel sterkte meid.

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Schorpioen wat ontzettend verdrietig. Neem de tijd om het een plekje te geven, het is zwaar! Dikke knuffel.

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ik had vandaag een belafspraak met de arts. Man had voor de vakantie zijn zaad nogmaals ingeleverd maar die is nog net zo slecht al 5 jaar geleden, dat wij spontaan zijn zwanger geweest is dus echt een onmogelijk wereldwonder geweest. Volgende week ongesteld en dan beginnen met het lange protocol. Voelt allemaal weer als nieuw voor mij, het is zo lang geleden.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Schorpioen heel veel sterkte!!

Kaaat wat erg dat dat enorm wonder jullie heeft verlaten:(

Deel Deze Pagina