M676 gefeliciteerd met jullie dochter!! Hopelijk gaat t goed met jullie ondanks de heftige bevalling naar ik begrijp? Geniet van je meiden! Zwaai naar allemaal! Xxx
M676 gefeliciteerd met jullie dochter daar is ze dan eindelijk! Voor de rest wil ik iedereen even succes wensen in een behandeling, wachtweek, of de aanloop ernaar toe! Hoop dat het snel raak zal zijn voor jullie! Aan de zwangeren ook nog succes meiden! Zwaai
Jane: wat balen zeg. Wanneer heb je voor het laatst ovitrelle gebruikt? M676: van harte met je dochter! Nog een week of 2,5 dan ga ik voor de pipelle
M676 super gefeliciteerd! Geniet van elkaar! Jane ik hoop toch dat het iets anders dan de ovitrelle is. Hier gister met de Gonal F begonnen, volgende week vrijdag weer terug.
M767 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Jane hoop dat je toch nog iets te vroeg was met testen. Jon, dank je. Hier gaat alles goed. Nog twee weekjes werken tot m'n verlof en ik ben er gister door m'n werkgever op gewezen dat ik de vakanties die in m'n verlof vallen er nog bij krijg. Dit door de nieuwe Cao in het onderwijs. Drie weken langer verlof dus! Of misschien ga ik proberen 1 dag per week op te nemen na de kerstvakantie en dan gaat m'n ouderschapsverlof dus pas later in!
gefeliciteerd m676. Geniet maar eerst even van de nieuwe aanwinst. Jane: hoeveel ovitrellen heb je gespoten ? Sommige KVS zijn veel lichter dan andere. Was de C streep wel even donker als de eerdere testen?
Nee, C strepen verschilde ook, maar ze lijken nu weer behoorlijk op te lopen. Nu ook op action een streepje die op de foto te krijgen is. Heb ook gemerkt dat ik geen ochtend tester ben, pas in de middag test ik duidelijk.
heb nog wel meegelezen, maar niet veel meer geschreven... Wauw jane, super goed nieuws!! Gefeliciteerd! M676, gefeliciteerd met jullie dochter!
Oh Jane wat gemeen, van happy wordt je zo weer onderuitgetrokken. Heb je een bloeding. Ik heb een heel ander bericht, nooit gedacht dat het me zou overkomen maar ik ben spontaan zwanger geraakt! Sinds zaterdag vage herkenbare klachten, gisteren een positieve test en vanmorgen een CB digital met zwanger 2-3 weken. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik 4 weken precies.