Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Klinkt goed, Kaaat!
    Hier bezig met het aftellen van de laatste werkdagen: na deze nog 6! Afgelopen woensdag een echo gehad voor de placentalocalisatie. Placenta bleek niet meer voor de uitgang te liggen, maar nog wel minder dan 2 cm er vandaan. En 2 cm wordt als een minimum beschouwd. Over 2 weken moet ik weer een echo. Als het dan niet veranderd is, moet ik naar de gynaecoloog om verder te overleggen. Mogelijk dan een geplande keizersnee ivm risico op meer dan normaal bloedverlies tijdens de bevalling bij zowel moeder als kind. Verder deed meiske het gelukkig prima, ze is erg beweeglijk en was dat ook tijdens de echo, grappig om te zien. Ikzelf loop inmiddels geen stap meer zonder pijn, vanwege bekken en banden. Maar ach, dat overleven we ook wel weer. Ik geniet nog steeds volop van dat prachtige wondertje in m'n buik.

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Hoi dames,

Hier is ronde 27 gestart 1 dag na nod, 1 dag voor officieel testen.

Maar zoals de oude Ramses het al zong:
    " We zullen doorgaan, telkens als we stilstaan
    Om weer door te gaan, naakt in de orkaan
    We zullen doorgaan.....we zullen doorgaan"

En zo ook hier. Vandaag uitgangsecho gehad. Alles in orde, gisteren eerste deca gezet en vandaag de eerste gonal er weer bij....hopen dat de dhea ook nog een positieve bijdrage heeft geleverd.

Nu eerst een weekje spuiten en dan fm 1

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Oh stiertje...je bent er bijna, ooooh wat heerlijk om straks je meisje in je armen te mogen houden.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Roosje, wanneer is jullie honeymoon? Ik hoop dat je zwanger mag vertrekken. Veel succes deze ronde, ik hoop dat er geluk aan m'n gonals mogen kleven.

Stiertje, heerlijk die laatste werkdagen. Dag buitenwereld, hallo cocoonen thuis. Zijn de kamertjes inmiddels zover? Je was nog druk in verbouwing.

Kaat, wanneer heb jij weer een meting?

Ik ga vanaf dinsdag weer plassen voor MvM, en de dinsdag erop de eerste echo. Knijp 'm best een beetje. Vorige week op 19 dpo bloed geprikt, hcg waard was 2637. Gemiddeld voor die termijn is 850. Opnieuw kans op een meerling, het zit ook nog eens sterk in de familie.

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hallekidee, Klaasje, wat een hoog HCG! Dat zou wel heel bijzonder zijn: eerst een MMM-tweeling, daarna een spontane. Ik gun het je van harte hoor, want ik weet van jouw wens voor een groot gezin (en tegelijk ben ik blij dat ik zelf twee eenlingen krijg :D).
    Kamertjes zijn dit weekend 'opgeleverd'. Maar nog even een week of 2 luchten, vanwege de verflucht. En de gordijntjes zijn nog in bestelling/in de maak.
    1 bedje staat er al, daar gaat dochterlief straks slapen (nog wel een babyledikantje hoor, maar zo eentje waar 1 traliedeel van afkan, zodat het een peuterbedje wordt). En een kastje voor dochterlief, dat ik heb opgeknapt (nog een paar kleine beschadigingen wegwerken met de kwast, dan is ie klaar).
    Bedje waarin dochterlief nu slaapt wil ik straks nog overschilderen (of schoonpa lief aankijken, denk het laatste). En ik heb al een mooie schommelstoel voor de babykamer.
    En dan nog wat afstylen. Wordt wel wat!

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kaaat, dat klinkt goed.

Stiertje, bijna! Heerlijk hoor! Succes met je laatste werkdagen. En met de laatste voorbereidingen thuis, leuk!

Roosje, succes deze ronde, ik duim hoor!

Klaasje, spannend! Duurt lang om op de echo te wachten he?
    Goed dat je meedoet aan mvm.

Hier fijn aan het genieten. Zo lang er geen druk is, weinig visite en niets hóéft, kan ik het allemaal prima overzien. Ons spugertje heeft net 4 1/2 uur tussen 2 voedingen gelaten, dat gaat goed ☺️

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Klaasje lekker hoor je hcg 😀 as dinsdag mag je voor een echo?
    Stiertje heerlijk om bezig te zijn op het voorbereiden van de kleine, heerlijk!

Hier zijn er vanochtend 8/9 follikels aangeprikt en er zijn 5 eicellen gevonden, nu hopen op goede bevruchtingen en een prachtige baby! Zaterdag is de tp.

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Spannend Kaaat. Wanneer hoor je of er bevruchtingen zijn?

Hier nog twee daagjes werken. Ben er wel echt aan toe merk ik nu.

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Schiet lekker op zeehondje. Ik hoor het vrijdagmiddag dan moet ik ook bellen voor de tijd van tp.

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wauw Kaat, dat klinkt goed!

Geniet van je verlof Zeehondje.

Ondanks dat ik geen wachtweken had van de tp voelen de 2 weken totaan de eerste echo ook echt verschrikkelijk lang en onzeker. Denk maar aan de goede hcg waarde en de 15 testen die ik gedaan heb...

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, 15 testen. Ik heb het geloof ik beperkt weten te houden tot 5. Plus ook een bloedtest. Maar spannend blijft het! En daarna komen er nog elke keer weer spannende momenten.

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Al die mijlpalen idd Stiertje, durf er nog niet aan te denken.
    Bij de tweeling was ik niet zo testgek, waarom nu dan wel? Echt het ongeloof dat het ons zelf gelukt is denk ik.

Twins zijn al 2 dagen ziek en ik erg moe, ik zit meteen goed in de oefenfase voor nog meer reuring in de tent.

13. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kaaat, op naar vrijdag en en mooie tp zaterdag!

Klaasje, ja dat wachten blijft maar he? Hoop voor je dat de weken flink snel gaan.

Zeehondje, fijn, verlof! Nog veel te doen of nog even lekker genieten van je 'rust'?

14. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, na een maandje afwezigheid ben ik er weer!
    Ruim een maand niet op zp geweest, bewust om even niet met zwanger worden bezig te zijn en het heeft me ook goed gedaan!

Het gaat hier eigenlijk wel goed, mentaal heeft de mk er behoorlijk ingehakt, maar het gaat nu we goed, soms nog de moeilijke momentjes, maar ik kan er nu, zonder te huilen erover praten.
    Mijn lijf herstelde ook goed, 2 wkn na de mk alweer een eisprong gehad.
    Volgende week startgesprek en hopelijk kunnen we de volgende cyclus beginnen met de icsi poging.

Heb niet alles bijgelezen, maar zag wel de banner van klaasje! Jeeh meid, wat super nieuws!

Hoop binnenkort weer meer op het forum te zijn!

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dat geloof ik Schorpioen, heel heftig. Je lijf en cyclus weer gereguleerd dus. Wanneer ga je weer starten in het ziekenhuis?

Dankjewel, het blijft raar en onwerkelijk!

16. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Als het goed is eind deze maand, anders de maand daarop. Het ligt eraan hoe druk het is.
    De vooronderzoeken zijn al gedaan. Komende woensdag horen we de uitslagen en wanneer we kunnen starten.

Van mijn lijf stond ik wel versteld hoe snel het herstelde, maar had het ook niet anders verwacht. Altijd stipt op tijd. Ook na de bevalling, precies 6 wkn later ongesteld.

17. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    En Kaaat???

18. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Hihi sorry. Een 5 cellige terug gekregen vandaag dus een beetje teleurgesteld. Wel nog 3 in de race voor de vriezer dus daar hoor ik de 24ste meer over als ik ook de bloedtest heb.
    Lief dat je er naar vraagt!

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    5 cellig op dag 2 is toch keurig? Anyways, alle positieve energie naar de baarmoeder. Go for it Kaat!

20. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @klaasje: die weken tot aan de echo...nog erger dan t gewone wachtbankje.
    @kaat. Vijfcelligen kunnen ook mooie kindjes worden.
    @zeehond: ooooh bij jou gaat t ook al zo snel
    @schorpioen: fijn dat je er weer bent en dat het beter met je gaat.

Deel Deze Pagina