Roosje: heel veel sterkte. Het is een slopend proces waarin iedereen zijn momenten heeft van er compleet doorheen zitten. En dat is ook niet verwonderlijk. Neem je rust. Liefs marianita
Dat was weer een heel nare rollercoaster Roosje. De hoop om vervolgens met hcg 7 weer de deur in het gezicht te krijgen. Heel veel sterkte, zorg zo goed mogelijk voor jezelf. Chichi, wat een verdriet om uit elkaar te gaan na sowieso een lange relatie met een kindje maar ook na de MM, dan heb je samen flink wat meegemaakt. Lief dat je er aan denkt om anderen te helpen. Kaat, heel veel succes met starten. Dat is het erge aan de MM, dat je soms enorme zin en optimisme krijgt. Hopelijk is het bij jou gewoon raak. Zet hem op! Zeehondje, oei wat spannend! Ik zal aan je denken morgen en wens je een goede bevalling toe en natuurlijk een prachtige ontmoeting met je tweede dochter. Is het te doen de jeuk? Stiertje; vaar op je gevoel maar dan kan jij wel zoals ik je ken van al zo'n lange tijd hier. Als dat voor jou de gentle sectio is, dan is dat zo. Houd je maar rustig met die wiebelende banden en bekken. Spannend he, die allerlaatste loodjes? Had je meiske een mooie verjaardag? Marianita, jij kan niet lang meer af zijn van de punctie. Succes!! Wij gaan maandag voor de Nipt in Antwerpen. Is voor mij om de hoek. Zou het liefste overslaan maar daar denkt mijn man anders over.
Hoe duurt het voor je de uitslag van de nipt krijgt Klaasje? Hier net in het ziekenhuis geweest en de medicatie weer mee, maar in november zitten ze echt helermaal vol, dus dan wordt het december maar als ik dan naar mijn eigen cyclus kijk en mijn vorige behandelingen qua spuiten, zou ik rond kerst uitkomen. Dus twijfel nu om het dan nog een maandje verder te tillen. Dat zou inhouden dat ik wel al half december beginnen met de pil en dan na een week decapeptyl maar geen punctie en spannende weken rondom de feestdagen.
Roosje, dikke knuffel! Kaat, wij moesten ook een maandje wachten omdat ze vol zaten. Wij starten over 2 wkn met de icsi poging. Zeehondje, spannend en succes! Stiertje, succes met de laatste loodjes! Marianita, succes met de punctie! Klaasje, toch weer spannend een nipt, als het zwanger worden bij ons lukt gaan we het waarschijnlijk ook doen. Ik ben best trots op mezelf. Sinds december 14 kg afgevallen! De eerste kilo's gewoon door niet meer te snoepen en minder te eten. Sinds augustus zijn er 7 kg eraf. Over 2 wkn starten we met onze poging, vind het best wel weer spannend, maar ik ben er klaar voor!
Oh meiden dat is balen dat ze vol zitten! Nog nooit meegemaakt, nu is Dusseldorf een privekliniek en als je daar eenmaal een intake gehad hebt kun je altijd per direct onder behandeling. Heel knap van je schorpioen, mag je trots op zijn! Uitslag van de nipt is max 10 werkdagen. Wat ik hoor zijn de Belgen altijd sneller dan dat dus dat klinkt goed. Schorpioen, het UZ Antwerpen heeft na mei 2015 de tarieven van de Nipt test verlaagd naar 390,-. Dat is niet gratis maar toch anders als de bedragen die voorheen gevraagd werden. De concurrentie wordt steeds groter blijkt...
Spannend Schorpioen. Wat knap zeg zoveel afgevallen. Ik heb ook nog 5 kilo over van beide zwangerschappen maar niemand die het ziet alleen ik zelf hihi nu even hard werken zodat die er ook af zijn voordat het circus weer begint. Bij ons eigenlijk ook nooit wachtlijsten alleen gaan ze deze maand over van dossiers naar alles digitaal, waardoor er deze maand minder plekken waren. En volgende maand dus al vol zit. Net met ml overlegd en we gaan we voor volgende maand dus de punctie ergens rond kerst. Klaasje, 10 werkdagen is te doen en hopelijk sneller.
Schorpioen wat knap van je! Alvast succes! Wij gaan zaterdag voor de punctie van zoals het nu lijkt 10 eicellen. Vervolgens gaan de eicellen in het calciumbadje en de embryo's in de embryoscope. Dit keer laat ik twee terugplaatsen. Op hoop van zegen.
Ach Roosje, wat een enorme klap in je gezicht. Dan ben je gewoon keihard onderuit gehaald en dat doet zo'n zeer en is zo moede(r)loos... Heel dikke knuffel en neem je tijd... Klaasje, spannend joh die Nipt. Hopelijk kan daarna het echte genieten helemaal beginnen! Wij starten in nov/dec met IVF, korte protocol en Max dosering Gonal-F (225). Vind het wel fijn dat het korte protocol wordt gevolgd. Kozen ze daar bij jou ook voor? Stiertje, ik kan het me voorstellen met je voorgeschiedenis dat je zo'n besluit neemt en dat dat rust geeft. En maar elf kilo aangekomen, netjes hoor!! Zeehondje: spannend!!! Is de kleine er al??? Meiden die moeten wachten ivm volle agenda's: balen zeg! Wachten duurt lang....
Roosje, een heel dikke knuffel! Zo voorstelbaar dat je je moe en op voelt! Bah! Niet de moed opgeven! Sterkte Mieksel, fijn dat je niet eerst aan de pil hoeft. Marianata, 10 is mooi! Succes zaterdag. Schorpioen, wat knap! Minder snoepen zou hier ook werken, maar ja, nog niet gelukt.. Over twee weken starten, succes vast! Wachttijden, maand overslaan. Gelukkig nooit gehad om deze reden. Wat vervelend! Klaasje, lastig dat je een andere mening hebt dan je partner. Laat t maar snel achter de rug zijn dan. Stiertje, goed dat je van tevoren helder hebt wat je wil! 11 kilo, das mooi. Had ik ook en nu is er 12 af! Nog 5 en ik zit weer op t gewicht van voor m'n eerste. Maar ja... Die 5... Geniet nog even ondanks dat je t rustig aan moet doen! Zeehondje, denk ook aan je! Gevoel dat ik iemand vergeet, alvast sorry daarvoor!
Woensdagavond 14 oktober om 19.36 uur is onze tweede dochter geboren, Fleur Joëlle! Het was een heftige en snelle bevalling. Alles gaat super goed met ons beide en we zijn heerlijk aan het genieten.
Zeehondje van harte gefeliciteerd met jullie 2de meisje! Hopelijk doet ze het goed en viel de bevalling mee! Geniet ervan met zijn 4en! Zeker precies 4 jaar en 1 dag na haar zus geboren!
Gefeliciteerd zeehondje! Wat een geluk! Geniet ervan. Hier elf eicellen geoogst. Maandag horen we over het aantal bevruchtingen.