Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sikki, samen in een schuitje naar dd dan maar?

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wow, het gaat echt snel! Vanmorgen de kliniek gebeld, kunnen we morgen al langs komen! Ze zitten aardig vol, het was morgen of anders volgende maand.
    Mijn man kon gelukkig een werkafspraak verzetten.
    Had het niet verwacht dat het zo snel ging!

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zwaai...

Vandaag weer ongesteld geworden... :(
    Weet eerlijk gezegd even niet of ik nog wel heel optimistisch ben over die clomid-selfie-pogingen... :(.
    Op naar ronde 7....

X

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ahh, jammer juul!
    Ik ben het even kwijt: ben je nu recentelijk nog bij Tessa geweest?
    xxx

5. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ach wat balen Juul.. Hoe lang/vaak willen ze hiermee doorgaan?

Whaah, schorpioen! Wat vreselijk snel! Hoe laat mag je er zijn ;) ?

6. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Balen Juul!

Wij mogen om 0900, heb nu late dienst, ben dan rond 2400 thuis. Wordt een kort nachtje. We rijden ongeveer 20 minuten erover, maar je zit toch midden in de spits dus ik trek er wat langer voor uit.
    Verder moest ik nog een verwijsbrief van de huisarts regelen, die kan ik morgenochtend ook ophalen.

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    In principe blijven we tm augustus met Clomid proberen. Dan evaluatie. Maar zit in sept en okt in een voltijd opleiding voor mijn nieuwe werk, dus dan zou IVF niet lukken. Zou dan november worden. Of eind oktober starten met spuiten.

En ja, goed onthouden stiertje! Was in december bij Tessa geweest en toe had zij aangegeven dat ze me met nog een baby'tje zag, en ons elfje was ongeveer 2,5 jaar. Maar dat was toen. Toevallig was ik er afgelopen vrijdag weer. Dit keer vooral met werk gerelateerde vragen (lastige keuze te maken, zit in een luxe positie en kan naar een andere werkgever, maar twijfel(de) stiekem soms nog wat...). Anyway, toch ook de baby-vraag nog gesteld en ze blijft positief. Ze zag elfje met haar tot haar kinnetje en ze was nog onder de vier. Tessa was echt nog erg positief! Ze legde ook nog haar hand op mijn buik en ze voelde ook dat het kon, dat het 'open' was en ze voelde zelfs een bolling van een groeiende buik.

Ik hoop maar dat ze weer gelijk krijgt.... Wij blijven maar gewoon verder proberen... Voordeel met de clomid is in elk geval dat ik wel echt een soort van regelmatige cyclus heb. Had zondag ook al een witte test en ben toen ook met de utro gestopt... Vandaar nu op dag 14 'al' ongesteld (anders op dag 15).

Ons meisje is inmiddels ook alweer bijna 20 maanden! Het gaat echt snel en het is zo leuk. Ze kent al best veel woorden en brabbelt en zingt ook volop in haar eigen taaltje. Zo lief!
    We hopen echt dat ze nog een keertje Grote Zus Mag worden....

Schorpioen, succes!

8. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Juulzon, wat een mooie reading. Het klinkt zo cliché maar ik geloof ook in hoop en positiviteit.

Ik ben ook van het padje af, nouja de cyclus. Zware bloedingen maar er zitten nog follikels en dik slijmvlies op de echo. Heb er ook flinke pijnscheuten van. Blijven opvolgen met echo's. Jippie! Heb echt, ondanks routine in de MM, veel last van de echo's. Eigenlijk vooral met intiem zijn daarna. Moet altijd geestelijk lang bijkomen van een kijkdoos periode.

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik blijf het bijzonder vinden hoor Juul, jouw bezoeken aan Tessa. En wat hoop ik dat ze weer gelijk krijgt!
    Leuke fase zitten onze dochters nu in he! Lekker brabbelen en zingen inderdaad. Maar hier ook al een opkomende peuterpuberteit (NEE! En dwars doen). Bij jou ook?

Klaasje: ik heb het zelf ook wel gehad dat de eerstvolgende menstruatie na een gestimuleerde poging (in mijn geval toen: een mislukte tp) behoorlijk heftig was. Ook met veel stolsels enzo. Jouw eierstokken hebben het zo zwaar te verduren gehad! Ik hoop dat je snel weer 'op het padje' bent!

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Schorpioen, wat fijn zeg dat jullie zo snel terecht kunnen! Succes!

Juul, toch weer ongi, blijft balen.
    Mooie reading van Tessa, fijn om zo positief te blijven!

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Even een zwaai, zodat ik weer een abo op het nieuwe topic heb. Liefs!

12. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanmorgen naar de kliniek geweest en we mogen gelijk met onze cryo poging beginnen. Ze maakte gelijk een echo en zagen dat er mooi eitje klaar lag. Vandaag beginnen met ovulatietesten en als die positief is de kliniek bellen en dan gaan ze de cryo ontdooien.
    Het gaat wel heel snel opeens! Vind het ook spannend! 2 dgn geleden vond ik het nog moeilijk om te bellen en nu zitten we al middenin::$

13. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Juul, wat zou het mooi zijn als de woorden van die vrouw uitkomen! En het liefste hulp met clomid uiteraard ipv een intensieve behandeling met IVF. Hopelijk gaat het toch nog lukken, het is tot slot nog geen augustus :)

Jeetje Schorpioen, jij gaat turbo nu! Hoe lang kan het nu ongeveer duren voor de tp?

Ik lees hier veel over cryo's tp in eigen cyclus. Is dat altijd zo? Ik meende bij mijn ziekenhuis hormoon tabletten te moeten gaan gebruiken?

14. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Het gaat inderdaad turbo. Woensdag gebeld en nu al volop bezig. Ik hoef gelukkig geen hormonen te gebruiken, ook geen pregnyl.
    Mijn ovulatie is over 5-6 dgn ;)

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh wat gaaf Schorpioen!

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Schorpioen wat fijn dat het nu ineens zo snel gaat.

Bloem bij ons plaatsen ze eigenlijk ook alleen terug in kunstmatige cyclus maar als je aangeeft dat je in natuurlijke cyclus wilt mag dát. Ik moet wel 1 malig ovitrelle spuiten voor de eisprong.

Juul blijf het ook bijzonder vinden wat Tessa over jullie ziet en uitspreekt. Op maar een brusje dus!

Klaasje wat vervelend dat je cyclus zo raar doet. Je hebt net een punctie gehad is wel een logische verklaring maar toch.

17. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Even ego. Gister was het eitje pas 12mm dus maandag terug. Duimen en hopen dat hij wat snel groeit en dan maandag pregnyl en vrijdag tp, anders moet ik een maand overslaan.

18. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik duim voor je mee kaaat!

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Bloem: het verschilt heel erg per kliniek. In het UMCG, waar wij begonnen zijn, hebben ze een voorkeur voor kunstmatige cyclus. Puur voor het gemak van hun eigen planning. In DD doen ze het liefst in de natuurlijke cyclus. Ik was een beetje dwars :D In het UMCG heb ik verzocht om natuurlijke cyclus (want: bij ons om de hoek, kon ik a la minute naartoe) en in DD heb ik verzocht om kunstmatige cyclus (beter planbaar icm reisafstand).

20. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gaat lekker Schorpioen!

Bij mij is de tp altijd in gestuurde cyclus. Doordat ik al in het voorstadium overgang zit komt mijn eisprong pas op cd 19 om daarna op cd 27 ongesteld te worden. Utrogestan alleen is dan niet genoeg, ik heb ook de progynova nodig om sneller bms op te bouwen.

Bijna 2 weken na punctie nog altijd last van de overstimulatie, stom!

Deel Deze Pagina