Vanaf 39 is t. Iig bij mij was t zo. Schorpioen, fijn! Succes morgen Sikki, hopelijk morgen een goede groei te zien! Prima, welkom. Hopelijk snel goed nieuws voor je! Marianata, wat een spanning! Probeer te vertrouwen. Jane, hoe gaat het bij jou? Juul, hoe voel jij je nu? Fijn dat je wat troost vindt als je naar je dochter kijkt, maar oh wat een rotnieuws was t! Hier gaat t goed met ons kleintje. Nu even regeldagen denk ik. Ze slaapt haast niet 's Nachts voedik nog tegen 23 en 5 uur. Hopelijk schuift dat gauw op naar iig half 7. Zelf begin ik enorm te balen van de vermoeidheid. Kan soms wel huilen van de moeheid. Gelukkig zijn er ook genoeg momenten dat t wel goed gaat hoor
Dat wisselt zo snel he m676! Het is geweldig zo'n Newborn maar er zitten gewoon te weinig uren in een etmaal. Schorpioen, yes!! Succes vandaag Sikki, ik hoopte ook iets anders. Vertrouwen houden, fijn dat het bms iig ook niets doet. Marianita, 200+ hcg is hoog bij 16dpo. Kans op tweeling? Dit weekend worden mijn kleintjes dan 1 jaar. Onwerkelijk dat er al een jaar voorbij is. We gaan een prachtig feestje houden.
Succes schorpioen! Gefeliciteerd klaasje. Zo'n bijzondere mijlpaal. Is die hcg waarde hoog? Ik dacht zelf gemiddeld.
Klaasje, gefeliciteerd met je tweeling! 1 jaar alweer. Time flies! Schorpioen, wat een geweldige score! Idd zo negatief als je in het begin het inzag, zo mooi is het nu. Duimen dat het nog mooier wordt!!! Marianita, volgens mij is het een mooi normaal hcg op 16 dpo. Ik had 202 op 14 dpo. Hoe lang nog aftellen? m676, hopelijk schuiven de uren snel meer op. Idd die vermoeidheid is slopend. Hoeveel liefde er ook tegenover staat. Soms is het door de vermoeidheid moeilijk te genieten. Sterkte! Prima, welkom! Hopelijk zit er een mooi brusje tussen de cryos! Hier net de FM gehad. Ze zijn gelukkig (op 1 na) gelijkmatig doorgegroeid. Nu rechts 3 van 11 mm en links 1 van 11 mm. En het bms was nu 7,7 mm. Hopelijk zet het zo door en zitten er straks mooie eitjes in.
Wat fijn sikki! Wanneer moet je weer terugkomen? Wij hebben donderdag de eerste echo. Ik kan niet wachten.
Klaasje gefeliciteerd met je kids! Sikki yess gelukkig zijn ze door gegroeid op naar de volg meting! Scorpioen vandaag de tp gehad nog gehoord hoeveel cellig? M676 heel herkenbaar zo het begin is ook enorm pittig maar het wordt echt beter. Onze kleine man bijna alweer 7 maanden en gaat zoveel makkelijker dan de eerste 4 maanden dus geduld hebben! Juul je bent een topper knuffel ! Zwaai en succes voor alle dames
Emmy aan boord. Het was vanmorgen 6 cellig, maar weer aan het delen De andere 3 deden nog mee, maar ze liepen wat achter, dus het blijft nog even spannend. Via de echo gezien hoe de embryo in de baarmoeder kwam. Nu de verschrikkelijke wachtweken
Schorpioen, last de weken maar voorbij vlíegen! Sikki, fijn te horen die groei! Klaasje, gefeliciteerd! Thx voor jullie medeleven . M'n bevalling was verre van normaal vandaar dat ik nog wel een jr vermoeid kan zijn... Mocht je m'n verhaal willen lezen, dan moet je even vriendjes worden, ik heb t als foto opgeslagen.
M676, ik ga zo je verhaal even lezen. Hier ook erg vermoeid, maar we hebben vannacht kunnen slapen van 23.45 tot 7.15 uur! Hoop dat jij ook snel wat langere nachten kan maken. Sikki, fijn dat ze mooi doorgroeien. Schorpioen, joepie een mooie tp gehad vandaag! Hoop dat de rest ook nog mooi door gaat delen. Klaasje, gefeliciteerd met de tweeling!
Sikki wat fijn!! Wanneer mag/moet je terug? Klaasje gefeliciteerd met je 2 kanjers. Schorpioen jeeh Emmy aan boord. Wanneer hoor je of er cryo's zijn? Prima welkom hier.
Volgende week. Maar ik heb er een hard hoofd in:x Maar woensdag zei ik nog dat heel blij zou zijn met 1 goede embryo.
Klinkt goed Sikki! Nu lekker door laten groeien..! Klaasje, wat een mijlpaal he!? Gefeliciteerd!! Schorpioen: spannend!! Lekker brrrrroeden! Ik duim!
Sikki, fijn dat er groei te zien is! Klaasje, de eerste verjaardag vond ik erg bijzonder! Vandaag een kleine mijlpaal, ons meisje loopt! Ze is niet 1 van de vlotste, ze liep al maanden achter alles wat rijd of schuift en sinds vanmiddag loopt ze opeens los door de kamer!
Ik duim voor je schorpioen. En wat leuk van jullie kleine meid. Wat ben je dan trots als ouders hè? Mijn meid liep ook pas met 21 maanden. Niks mis mee. Ze kletste me wel altijd de oren van mijn hoofd ze kunnen zich niet op alle vlakken snel ontwikkelen. Geniet ervan en op naar een positieve test. Ik duim!
Na zoveel ICSI's denk je alles wel gehad te hebben, maar helaas weer wat nieuws uit de hoge hoed voor mij. Nu 4 follikels van rond de 16/17 mm en een bms van 8,9 mm. Hartstikke mooi zou je denken maar mijn hormoonwaarden zijn niet goed. Het progesteron is te hoog, wat dus inhoud dat het bms en de eicelgroei niet synchroon lopen. Het bms is zich al klaar aan het maken voor innesteling terwijl er nog geen embryo's zijn. Ik moet nu doorspuiten en de punctie zal ergens dit weekend zijn maar er zal geen tp deze cyclus komen. De embryo's worden ingevroren en later teruggeplaatst. Het is dan natuurlijk de vraag of er goede embryo's ontstaan en ingevroren kunnen worden. Ik heb ook onderzoeken gelezen die aangeven dat de eicel- en embryokwaliteit minder kunnen zijn door het te hoge progesteron in de folliculaire fase. Maar goed, ik ben er helemaal klaar mee. Laten ze de eicellen maar oogsten en dan zien we wel. Afbreken en nog een keer opnieuw starten heb ik echt geen zin meer in. Hopen dus dat de eicellen wel goed zijn, er embryo's ontstaan en er op dag 5 nog wat ingevroren kan worden.