Vrijdag op 13 dpo is m'n ongi helemaal doorgekomen en wederom een omo witte test. Heb daarna ook niet meer getest. Mieksel, voor onze dochter hebben we 10 terugplaatsingen gehad met in totaal 19 embryo's (de meeste waren tp's met 2 embryo's tegelijk). Nu hebben we 7 terugplaatsingen gehad met in totaal 9 embryo's (de eerste tp's met 1 embryo, want ik dacht heel naïef, ik zal nu vast makkelijker zwanger worden ). Hopelijk is de laatste in de vriezer ons geluksembryootje. Juulzon, wat een verdrietig nieuws. Het wordt zo wel weer een heel langslepend verhaal Je was toch ook nog bij Tessa geweest. Wat zei zij? Dikke knuffel!
Nog een knuffel Sikki. Ik duim voor een positieve uitkomst van de laatste tp! Ook voor jou een knuffel Juulz, zo kan je het ook maar niet afsluiten hè. Hoop dat jullie toch snel lekker op vakantie kunnen.
Ach gatsie Juulzon. Dan is het al misgegaan en krijg je dit er nog weer bovenop..! Zo oneerlijk!! Ik duim heel erg dat het bloedverlies z'n werk doet en alles voor vrijdag toch nog schoonspoelt. En dat jullie toch op vakantie kunnen, dat hebben jullie gewoon verdiend... Knuf! Hier zit de 'groeiecho' er alweer op! Rechts 1 follikel van 14mm en links 4 follikels van 12mm Bms was al keurig opgebouwd en 3-laags... En dat terwijl ik de dag voor eergisteren en eergister ineens weer ongesteld werd op cd 6 en 7. Ik dacht dus dat Bms heel dun zou zijn... Wonderlijk kan het soms toch gaan. Ik ben tevreden en heel blij dat ik met AMH van 0,3 reageer op stimulatie. Hopelijk groeien ze allemaal goed door!! Vrijdag weer een check.
Goedemorgen lieve dames Juulz wat een nasleep zo. Ik heb bij mijn eerste ICSI ook gelopen met een hcg dat eerst te langzaam steeg en daarna heel langzaam daalde ben er zeker 6 weken zoet mee geweest. Hoop dat het bij jou nu snel daalt en dat alles schoon is. Sikki dikke knuffel nogmaals. Het is zo niet eerlijk. Mieksel klinkt als een mooie score nu allemaal gelijkmatig op. Ik heb maandag mijn eerste fm gehad, mag morgen weer. Ik had er maandag 4 aan de ene kant en 6-8 aan de andere kant, allemaal tussen de 10-12 mm.
Wow, Kaat, hoge score zeg! Voelt het ook 'vol'? Hoe was je echo gister? Hier vanmorgen weer echo gehad, alle vijf eitjes groeien aardig gelijkmatig mee. Fijn! Vier eitjes zijn nu 14mm en eentje is al 18mm. Hopelijk groeit het niet te ver uit elkaar, want die vier lijken langzamer te groeien dan die ene. Waarsch di of woe punctie...
Leuk Mieksel we gaan lekker tegelijk op. Ik had er gister 5 om 7 en allemaal tussen de 14 en 17 mm. Morgen nog een FM en dan maandag of dinsdag (denk zelf dinsdag) de punctie. Hopen dat die 4 idd nu even een sprintje trekken!
Mieksel heb he maandag weer een fm? Ook dankjewel. Hier waren er gister ineens meer te zien 11 of 8, waardoor de arts (niet mijn eigen) zei dat er misschien deze maand geen to kan zijn. Maar daar ga ik wel op sturen. Heb wel een volle buik maar verder geen symptomen van overstimulatie. Dinsdag is de punctie, aankomende nacht moet ik ovitrelle zetten.
Laten we er het beste van hopen Kaaat en hoop dat er mooie eicellen gevonden worden en geen overstimulatie! Succes met de ovitrel en de punctie dinsdag
Spannend meid. Hopelijk idd geen overstimulatie dat is echt afschuwelijk. Zet hem op Dinsdag. Sikki hoe is het nu meid
Heel veel succes Kaat!! Duim mee voor mooie eicellen en een hele mooie tp deze maand. Sterkte, denk aan je!
Spannend Kaat! Volle bak idd, fijn dat het voor jezelf goed voelt. Hopelijk blijft dat zo, ik duim voor je. Hier vanmorgen 6 follikels. 5 grote en 1 kleintje. Vanavond Pregnyl en dan woensdagochtend de punctie. Spannend weekje voor ons Kaat..! Ik duim voor ons 😉
Mieksel succes morgen. Hier zijn er vandaag 16 eitjes gevonden, vrijdag te tp en dan hoor ik hoeveel bevruchtingen. Napijn is vrij heftig.
Dank lieve meiden. Hier is de punctie ook alweer achter de rug. Van de 6 follikels, ook 6 eitjes. Wij zijn blij! Erg misselijk en moe van pijnstillers, nu eerst slapen. Kaat, wat prachtig!! 16..... Jeetje! Vandaag telefoontje of er bevruchtingen zijn?? Hier zaterdag TP als alles goed gaat. Rete-spannend weer!