Dankjulliewel dames! Nog geen pijn of bloed dus het dus erg dubbel. Dinsdag horen er hoe we het in gang kunne zetten of curretage. Schorpioen wat teleurstellend geen cryo's. Ev wat schrikken van je gedraaide eierstok. Had je overstimulatie?? Pas goed op jezelf, rustig aan!
Dubbel is dat he Kaaat, naar het zkh gaan om een eventuele mk op te wekken. Voelt zo tegennatuurlijk (vond ik destijds iig, hoewel ik het hoofdstuk ook wilde afsluiten hoor, maar ik wilde ergens niet dat m'n lichaam het vruchtje ging afstoten, dubbel.) Hoe sta jij erin? Ach Schorpioen, het zit je ook niet mee... Raar dat invriezen steeds niet lukt. Hebben ze enig idee waarom? En nu dus in het ziekenhuis. Bah. Heeft dit effect op het embryootje in je buik? Hier is cryo 1 helaas niet goed ontdooit (8-cellige topper), cryo 2 (4-cellige b-kwaliteit) wel, dus als alles gied gaat wordt die morgen teruggeplaatst...! Hopen en bidden dat dat m wordt, want de laatste cryo is d-kwaliteit met fragmentatie.
Hier heeft de 4-cellige b-kwaliteit zich in 24 uur ontwikkelt tot een compactie, oftewel een embryo van 4 dagen oud met een a-kwaliteit! Inhaalslag gemaakt dus. Nu al een eigenwijs toppertje!!! Fingers crossed!
Ben weer thuis. Met absolute rust, gelukkig geen bedrust. Pijn gelukkig zo goed als weg, maar de angst zit er wel goed in! Blijk ook wat lichte overstimulatie te hebben.
Fijn dat je thuis bent Schorpioen! Rustig aan hoor. Mieksel wat een domper zeg dat de 8 cellige het dan niet haalt, maar wat een knokker die mindere die ineens een topper wordt! Mijn duimen draaien voor je! Mijn vorige miskraam kwam spontaan, tijdens een echo zagen we dat het niet goed was. Ik had daarvoor al bloedverlies en twee dagen later verloor ik het vruchtje. Nu is het heel anders want mijn lichaam geeft nog niets aan dus opwekken is hele aal nieuw. En wat jij zegt over aan de ene kant wil je door dus het moet eruit maar nu zit het nog "fijn" in mijn buik. Ik kijk wel op tegen het opwekken want vorige keer toen ik het vruchtje echt verloor voelde ik echt zo een druk als bij een bevalling. Een gevoel wat je alleen wilt voelen als er een levend kindje uit je komt en niet om een andere reden! En waar ik vorige keer vooral verdrietig was, is het nu ook meer boosheid! En het waarom gevoel. Waarom nou weer? Waarom eerst 2 gezonde kinderen krijgen en nu 2x dit? Waarom ik? Wat is er mis? Dat soort vragen. Het verdriet zal wel komen als ik de pillen in moet brengen. Dus ja het is allemaal erg tegenstrijdig en ben ook een beetje uit balans gegooid ofzo, maar komt ezel weer goed we hebben nog 8 cryo's en hopen en bidden dat daar toch een mooi kindje tussen zal zitten.
Wat een naar nieuws hier de afgelopen dagen zeg Kaaat, heel veel sterkte bij dit verlies. Ook voor morgen. Schorpioen dat was even flink schrikken. Fijn dat je weer thuis bent. Hopelijk is dit een vechtertje en een plakker! Mieksel, wat bijzonder, van A naar B kwaliteit. Ik duim voor je!
Kaaat: heftig zeg, sterkte en ik zal voor je bidden Schorpioen; ik hoop dat het weer wat beter met je gaat. Hopelijk dat deze blijft zitten
Hoe gaat het Schorpioen? Ik weet trouwens wel dat ala er sprake is van overstimulatie na de TP er ook heel vaak een zwangerschap gaande is...! Wil je geen valse hoop geven, maar ik duim! Kaaat, hoe is het met jou ondertussen? Al aan de Cytotec?
Jee schorpioen, wel fijn dat je weer thuis bent! Kaaat, knap dat je ook alweer vooruit kunt kijken, sterkte! Mieksel, dat is goed nieuws!
Lieve Kaaat hoe gaat het nu? Ik herken je boosheid wel dat had ik in toen ook. Het is gewoon zo oneerlijk en je zag niets aankomen en had al goede echo's gehad en dat is heel hard. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Dames hoe is het op het wachtbankje. Hier doen de pillen nog niet echt hun werk, wel bloedverlies nog biet heel veel kramp. Hoop wel dat het komt en er geen curretage hoeft te gebeuren. En het is gewoon echt oneerlijk, dat het 1 keer kan gebeuren hield ik wel rekening mee maar 2 keer achter elkaar na 2 gezonde kinderen is hard. En snap dat ik in mij handjes mag knijpen relatief makkelijk zwanger te raken als ik naar andere kijk lieve dames hier. Maar ik heb wel het gevoel liever niet zwanger raken dan en miskraam, het is emotioneel zo zwaar en zo oneerlijk!!
Vanmorgen mogen testen. We zijn vol ongeloof, maar dolblij en dankbaar! Na al die tegenslag, spanning en angst....
Wauw, Schorpioen, dat is geen tuurstreepje. Van harte gefeliciteerd meid! Niet dat het nu minder spannend wordt denk ik, maar dit is een heel goed begin!
Wauw schorpioen, gefeliciteerd! Ik heb gisteren getest: Hier dus ook goed nieuws na 3 mislukte cryo tp's ben ik toch weer zwanger geworden van een verse tp met een 8 cellige A kwaliteit embryo. Bram was exact van dezelfde kwaliteit en ook van een verse tp. Geloof dat dat bij ons tocht het meeste geluk brengt.
Dit is een mooie valentijnsdag. Gefeliciteerd, Liesjuh! Precies een jaar geleden gingen wij op valentijnsdag naar DD om onze laatste cryo op te halen van de eerste ICSI voor een brusje. En deze cryo groeide uit tot ons jongste meiske, alweer ruim 3 maanden oud nu.
Jij ook gefeliciteerd! Onze dochter was ook 8 cellig bij tp. Dezelfde arts heeft deze ook terug geplaatst!
Meiden, vanaf hier nogmaals gefeliciteerd!! Hier vanmorgen een Omo-witte test, 10 DPO, 7 dagen na cryo TP van dag 4. Cryo is op 3 DPO in m'n baarmoeder geplaatst. Gevoelige/gespannen borsten zijn helaas ook weer zacht en soepel, dus ik vrees het ergste. Ben er nog aardig rustig onder merk ik, gelukkig...