Helaas, HCG is gehalveerd, dus dalende. Mag stoppen met utro en ongesteldheid afwachten... #verdrietig
Dank jullie wel lieve meiden... Ik ben down en een beetje vlak. Komt nog niet helemaal binnen en ergens natuurlijk wel. Bah!
Ieksel wat naar! Sterkte Schorpioen. Schrikken voor jou! Gelukkig mocht je voor een echo. Wanneer mag je weer? Ik hoop dat ze je dan gerust kunnen stellen! Heb niet alles terug gelezen, zwaai naar de anderen.
Ik heb net getest en helaas negatief. Ik mag eigenlijk pas dinsdag testen maar ik kon niet wachten. De test was omo-wit, zal dit dinsdag anders zijn?Denken jullie dat ik nu gewoon kan stoppen met progynova en utrogestan of doorgaan tot dinsdag en alsnog testen?
Mieksel, wat verdrietig en oneerlijk!!! Sterkte! Schattig, tsja, ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat het helaas niet gelukt is. Ik zou voor de zekerheid nog even door gaan tot je ongi bent al is t een beetje tegen beter weten in: sterkte!!!! Hier vol aan t prikken, we gaan er weer voor. Spannend, ben benieuwd maar vooralsnog redelijk relaxt!
Amy81; bedankt voor je reactie! Zo lang ik door ga met de medicatie word ik niet ongesteld! Succes met spuiten
Mieksel, wat ontzettend verdrietig! Even denk je, JA!, maar dan is het toch weer voorbij Schattig, hoe ver na eisprong zit je nu? Schorpioen, wat een vreselijk stressvolle periode nu zeg Hoop echt dat alles goed blijft gaan en de rust snel terugkomt! Amy, succes met spuiten! Onze cryo wordt morgen ontdooit. En als alles goed gaat dan is dinsdag de tp. Hopen dat het allemaal doorgaat!
Ik duim voor jou, sikki!!! En voor de meiden met slecht nieuws: dikke knuf. @ego: het gaat goed hier. Het kost alleen wel alle energie die ik heb, om alle balletjes in de lucht te houden met een baby die nog niet doorslaapt.
Schattig hoeveel dagen na terug plaatsing zat je gister? Schorpioen fijn dat je altijd mag bellen als je je zorgen maakt. Sikki ow wat staan mijn duimen hard aan voor jou!!! Amy vond toen ik helemaal opnieuw moest voor een brusje ook toen een beetje onrealistisch waardoor het ook relaxter was!
Schorpioen, fijn dat je altijd mag bellen! Sikki, ik duim heel hard mee!!! Stiertje, pittig he, die nachten! Hier ging het vanaf 6 maanden ineens goed met slapen. Hopelijk bij jullie ook! Amy, succes! Schattig, ik zou zeker nog even doorgaan met medicatie. Dit weekend voor het laatst bv gegeven. Ik wilde zelf afbouwen maar alleen s ochtends voeden had ik graag nog een tijd volgehouden.
Mieksel en Schattig, wat onwijs verdrietig. Dikke knuffel voor jullie! Amy, succes weer, hoop op een goede afloop! Schorpioen, hoop dat je de 22e een mooie echo hebt! Lieve, lieve Sikki... weet dat ik aan je denk, mijn duimen gaan overuren draaien voor je! Het moet, het moet, het moet gewoon... gun het je nog meer dan ik kan zeggen. Heel veel succes meid! Stiertje, sterkte toch ook voor jou... die gebroken nachten breken je op zo met werk erbij he. Herken het goed... ons mannetje is veel ziek geweest afgelopen maanden waardoor we ook weer vol in de gebroken nachten zaten.. op de een of andere manier kun je dat toch beter hebben zo net na een bevalling. Komt wss door alle hormonen. Rest, zwaai en knuffel!
Schattig dan zou ik in overleg met het ziekenhuis stoppen inderdaad. Stiertje ja gebroken nachten bah! Niets leuks aan! Dees haai leuk dat je er bent !