Yeah Schorpioen, aan de bak! Ik denk toch echt dat ik deze week ook moet gaan menstrueren. Echt volledig van het padje na de IVF poging van mei terwijl ik normaal echt altijd op 27 dagen zit.
Op naar een brusje schorpioen! Klaasje, stom is dat he? Lijkt wel als je er mee bezig bent dat je cyclus ook ineens gek gaat doen.. Hier ook iedere keer een cyclus van 30 dagen. Sinds ik er bewust op let aangezien we binnenkort weer gaan starten zit ik ineens op 25 en 32 dagen?
Kaaat, nog nieuws? Schorpioen, ook weer van start. Succes! Juulz, toch nog een soort van poging gedaan deze maand ook al is de kans heel klein. Maar je weet maar nooit Klaasje, hier ook altijd (te) lang moeten wachten op de ongi wanneer je weer wilt starten. Hoop dat ie snel komt! Ik ben afgelopen woensdag ongi geworden en weer van start gegaan. Heb komende woensdag de eerste FM. Gelijk met Fiona Hoop dat we allebei met een mooie volle buik verblijd worden
Zet hem op Sikki, spuiterdespuit! Toen ik nog meer dat ft werkte en veel op reis was had ik toch altijd dikke stress van de cyclus, beginnen, controles en of ik er dan wel kon zijn. Verschrikkelijk was dat. Werk nu nog heel weinig, eigenlijk alleen op woensdag en donderdag buiten de deur voor opdrachtgevers en een verdwaald aantal uurtjes thuis. Lukt het jullie allemaal om de behandelingen en het dagelijks leven te combineren?
Ik herken het Klaasje. Mijn man heeft een eigen bedrijf en ik werk tegenwoordig parttime (3,5 dagen). Maar we zitten allebei altijd enorm te stoeien tijdens de behandelingen (en dus nu al voor de 16e keer ICSI). Nu heeft mijn man een belangrijke meeting in Duitsland op het moment dat er mogelijk een punctie kan plaatsvinden. DUs is het weer 'billenknijpen' dat het precies goed zal gaan. Het is iedere behandeling weer een enorme stressfactor voor ons beiden. Om de agenda gewoon 2/3 weken leeg te laten lukt gewoon echt niet. En omdat ik maar parttime werk, blijven er zo weinig uren over als de controles e.d. precies op m'n werkdagen vallen. En dan moet ik echt wel op andere dagen extra werken om alles rond te krijgen anders kan ik mijn functie niet meer behouden. En dat betekent dan ook weer extra oppas regelen. Gelukkig kan ik wel ook een deel thuiswerken. Maar goed, ik heb het ervoor over. Over een paar jaar wil ik niet zeggen 'had ik maar...' Maar zoals gezegd, het is voor ons nu al de 16e keer starten met een ICSI en het wordt een steeds grotere belasting.
Pff, de 16e keer. Meis, als ik het íemand gun ... (en natuurlijk ook ieder ander hier, begrijp me niet verkeerd).
Ik heb al vaker gezegd hoe ik je doorzettingsvermogen respecteer Sikki. 16x, het had allang jullie tijd moeten zijn, maar laat dit dan de aller, allerlaatste keer zijn... Mijn vriend is ook ondernemer. Zelfde laken een pak, enerzijds enorm flexibel om bij te springen en anderzijds belangrijke afspraken of events waar hij moet zijn, geen enkele uitzondering of excuus.
Tjeempie, 16x. Echt respect voor jou Sikki! Dat zegt meer dan genoeg over jullie doorzettingsvermogen en hoe welkom die kleintjes bij jullie zijn! Succes! De vorige keer had ik volgens mij vakantie tijdens mijn icsi. Vervolgens had ik overstimulatie en zat ik weer een week thuis. Niet veel hoeven te regelen toen dus. Al werk ik vrij dicht bij het ziekenhuis en denk dat ze niet heel moeilijk doen als ik er even een uurtje tussenuit ben. Mits het niet tijdens de ochtenddrukte is (werk in de zorg). Hoe doen jullie het nu met die kleintjes? Neem je die mee? Ik wil liever nog niet dat de mensen om ons heen weten dat we gaan starten. We hebben nu dus extra kinderdagverblijf aangevraagd op de dag van de intake. Ik verwacht dan ook dat ik heel veel alleen moet gaan doen deze keer.
16x icsi, respect hoor! Onze vorige icsi was ook deels in onze vakantie. Ik moest beginnen met spuiten toen we in Duitsland op vakantie waren. Ik werk onregelmatig kon dus makkelijk de echo's in eigen tijd toen door mijn diensten te ruilen. Alleen de dag van de punctie en daarna moest ik me ziek melden. Volgende week dinsdag heb ik mijn uitgangsecho. Moet dan ook starten met ovulatesten. Ik denk wel dat ik de kleine mee neem. Mijn moeder weet wel dat we starten, maar ben langer onderweg met wegbrengen dan dat ik haar meeneem
Combinatie van qua oppas en meenemen. Meenemen voelt ook dubbel, vooral voor de wachtkamer. Ineens is de afstand Dusseldorf ook lastig, zonder kinderen reed ik daar 2x per maand naar toe om op het vliegtuig te stappen en met die kleintjes is het ineens ver. Nu klinkt ik wel erg als een klaagzang en dat is niet de bedoeling. Het is nog steeds een voorrecht om te mogen behandelen.
Ja klopt, die mensen zitten daar tot slot niet voor niks in de wachtkamer en dan kom ik leuk met zo'n kleintje binnen zetten. Maar er zullen ook best situaties zijn waarbij het misschien echt even niet anders kan. We gaan het ervaren
Aan alle dames die weer starten of wachten heel veel succes! Lieve sikki ik hoop zo op een brusje voor jullie! Ik duim voor jullie! Zwaai!
Hier vandaag giga ongesteld geworden. Dus wij gaan er ook weer voor, donderdag op dag 11 eerste en hopelijk ook laatste echo, eitjes springt altijd op dag 12 of 13 dus hopelijk nu ook. Hier weten mijn ouders en broer en zussen wel dat we weer bezig zijn dus oppas is geen probleem. Al vind de oudste het heel interessant om mee te gaan, dus die neem ik weleens mee maar als het onder werktijd is niet, dan kan ik op de fiets even heen en weer. Sikki idd diep respect! En hele dikke knuffel, het is niet eerlijk! Klaasje kom maar op met die ongesteldheid kan jij ook aan de slag. Zit het wachtbankje straks lekker vol!! Schorpioen we lopen wel eng gelijk hè Hihi wanneer gaan we bevallen?
We gaan gelijk op Kaaat! Mijn cyclus is 26-27 dgn, dus cyclusdag 10 echo, mijn eisprong is ook rond dag 12
Nou wat een hoop nieuwe rondes gestart...gezellig allemaal zwanger over 4 weken Vandaag is 4 weken sinds de mk. En afgelopen week voelde ik m'n ei aan komen. Ovutesten afgestoft en zaterdag een heuse 😀. Zondag op vaderdag m'n ei. Als dat geen plakker wordt. Ik zit nu op de wachtbank. 4 juli nod. Ik ben intussen hard bezig met inzamelen voor poging 4. @sikki en klaasje, hier ook goochelen met werktijden. Extra lastig is dat ik net een nieuwe baan ben begonnen en ruim 40km verder van de kliniek af. Dus effe 115 km enkeltje echo maken....het wordt er niet eenvoudiger door.
Kaaat dus toch ongi geworden. In ieder geval fijn dat je weer door kan nu. En samen op met Schorpioen! Roosje jij wellicht een home made verrassing. Zou leuk zijn! Wil je indien het niet is gelukt gelijk volgende maand weer door met IVF? Hier gisteren naar DD geweest voor de eerste FM. Voor het eerst sinds lange tijd weer een positief beeld gezien. Er zitten 7 follikels, pakweg 2 van 16 mm, 2 van 13 mm en 3 van 10 mm. Heel netjes voor mijn doen. Morgen weer terug.
Sikki, wat een mooie echo! Kan me voorstellen dat je hier blij mee bent, geeft weer even hoop! Ook weer een aantal hier Klaar voor Start... En op het wachtbankje in de tussentijd.... Allemaal heel heel heel veel succes en geluk! (Ik doe zelfproberend mee) Ik heb deze ronde, ei zat toch aan 'verkeerde kant' weer een keer geen utro ter ondersteuning gebruikt. Benieuwd welke dag ik dan nu ongesteld ga worden. Heb komende week een belafspraak met de gyn en ga dan vragen of ik de komende ronde(s) weer een echo mag. Eind augustus weer een evaluatie. Oh ja, had ik al verteld dat ik bij ONVZ ben geaccepteerd voor de verzekering . Een dure polis, maar... Wel de vierde en meer (!) IVF pogingen (mits toestemming uiteraard) vergoed tot mijn 43e. Dus kan 'm daarna altijd nog overzetten naar een goedkopere variant 😉. Maar ik blijf hopen op een wonder in de tussentijd... Hoe klein de kans ook is! X
Roosje een homemade wondertje zou toch helemaal fantastisch zijn. Sikki dat klinkt idd erg goed, hopen dat ze allemaal gelijk op gaan groeien? Hoe lang spuit je meestal, voor je punctie? Juul ik duim, misschien wel tegen beter weten in voor je. Super fijn dat je bent aangenomen bij het ONVZ!