Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI) Deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door fiona1983, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend Mieksel, succes op het wachtbankje.

Schattig, wat balen weer :(
    Sterkte!

Sikki, de allerlaatste poging van start... brrrr, te spannend.

Pien, herkenbaar. Hier ook vrij snel bruine zooi. Meestal 9 of 10 dpo. Zo irritant. Ik ga op advies van Gent utrogestan gebruiken bij de cryo tp.

Juulzon, eens met Pien. Na jullie weg voor elfje vind ik dit ook echt een bizarre weg die afgelegd moet worden. Al hoop ik natuurlijk dat deze iui heel succesvol is.

Gisteren in Gent geweest. Was een positief gesprek. Waar 3 pogingen nauwelijks iets opbrachten en vooral mindere kwaliteit embryo's, heeft poging 4 met menopur ipv gonal ons heel veel gebracht. Sowieso ons zoontje, maar ook nog 3 dag 5 cryo's. Qua kwaliteit zit er nog zo'n topper tussen als ons zoontje was en nog 2 hele goede. Professor was erg positief. We mogen starten wanneer we willen. Ik ben nu ongesteld en we wachten nog 1 cyclus. In oktober, begin november, verwachten we de tp. Zo spannend weer! En na het gesprek toch ook wel weer echte kriebels.

2. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Mieksel: fijn dat de tp goed gegaan is! En wat heerlijk dat je nog zo relaxed bent, hopelijk kun je dat gevoel vasthouden ;). Ik duim voor je!

Saskia: fijn dat je een positief gesprek hebt gehad in Gent. Spannend hoor, want het komt nu echt dichtbij weer :). Ook lekker dat je weet dat je 3 mooi cryo's hebt.
    Ik denk dat ik een maandje later dan jou voor de cryo ga. Ben vanochtend naar de acupuncturist geweest en die adviseerde nog even een maandje door te gaan met de kruiden die ik nu heb voordat ik overga op de zgn fertilitykruiden. Iets met eerst een energie stagnatie opheffen voordat je met voedende kruiden begint. Enfin, dat zal vast, vertrouw er maar op en moet nog maar ff geduld doen. Heb maar 1 cryo dus wil het wel de optimale kansen geven. Ze was verder wel positief en had zin om mij weer in 'topconditie' te krijgen :).
    Maak me alleen wel wat zorgen over alle virussen die mijn zoontje nu naar binnen sleept nu hij sinds 3 weken naar het kinderdagverblijf gaat (1x per week). Heb mijn eerste flinke verkoudheid al te pakken. Na de eerste dag kreeg hij flinke koorts, na de tweede keer een dikke vette snotneus, die was net weer wat over en nu na de derde keer heeft ie weer een dikke snotneus incl roggels in de keel ;). Die topconditie van mij loopt wel wat risico geloof ik ;).

Weet niet wie het zei, maar ik mag gelukkig ook utro na de tp in eigen cyclus.

3. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schattig, jammer dat de cryo tp niet is blijven zitten.
    Mieksel, oh spannend! Wanneer mag je testen?
    Saskia, fijn dat jullie een goed gesprek gehad hebben en ook fijn dat jullie cryo's hebben!
    Pien, je moet gewoon op je gevoel afgaan! Onze dochter gaat ook 1x per week naar het kdv, neemt ook van alles mee. Het eerste jaar waren wij ook vaak verkouden, maar afgelopen jaar ging veel beter!

4. Schattig

Schattig Actief lid

20 jun 2013
    404
    1
    18
    Verpleegkundige
    Mieksel: ik heb 31aug pregnyl gespoten en 7 september is het teruggeplaatst. Het heeft helaas nog geen week in mijn gezeten

Pien; we hebben nog 1 cryo over, we waren er met 8 begonnen.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Pien, snap heel goed dat je er alles aan wil doen en er volledig voor wil gaan. Heb dat zelf eigenlijk ook, ondanks 3 cryo's. De overige pogingen in het verleden waren barslecht dus ergens voelt het nu toch nog als "nu of nooit" terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Alsof die vierde poging toeval was... Waarschijnlijk reageer ik gewoon veel beter op menopur. En toch wil ik de kansen ook optimaal benutten. Zo spannend hè!

6. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Jeetje, wat frustrerend Schattig. Als het zo kort in je zit, heb je haast het gevoel of het wel genoeg kans heeft gekregen, of niet? Hoe oud was cryo bij TP?

Hier begint de spanning langzaam toe te nemen. Afgelopen dinsdag met 4dpo teruggeplaatst, zit nu dus op 11 dpo...

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Wat spannend Mieksel, hoe voel je je?

8. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Voel me prima, gewoon net als anders.
    Borsten zijn niet extra stevig/gevuld.
    Aan de andere kant wel iets van innestelingsbloeding gehad rond 6 dpo (drupje bruin bloed, volgende dag sliertje bruin). Daarna niks meer.

Dus tja... Morgen 12 dpo. Zit heftig te twijfelen wel/niet testen... Durf niet zo goed, op KV-test zou wel iets te zien moeten zijn denk ik...
    Ovitrelle is meer dan 10 dagen geleden.
    Maar ja, niet zo'n zin in een keiharde witte test, dan missch nog liever even dromen. Lastig!

9. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hihi ja herkenbaar dat wel of niet testen ;). Ik zou nog ff wachten als het je lukt, dan weet je het in elk geval zeker. Klinkt wel goed van dat drupje :). Duim voor je!

10. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Spannend Mieksel!

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Spannend Mieksel! En herkenbaar van het testen ;)

12. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    #1632 suus85, 20 sep 2016
    Laatst bewerkt: 20 sep 2016
    Hee Mieksel, wat spannend. Ik ken je nog van 2014, toen waren we bijna tegelijk zwanger. Zou leuk en toevallig zijn als dat nu ook weer zo is!
    Heel veel succes!
    Ik testte trouwens 9 dagen na terugplaatsing positief😊

13. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Ja he, Saskia. Zo lastig! Al neig ik steeds meer naar ja, anders krijg ik steeds meer hoop en wordt de klap alleen maar harder...

Ja, wat grappig Suus! Fijn dat het bij jullie zo snel weer gelukt is, gefeliciteerd! Had je 9 dagen na TP voor het eerst getest en meteen positief, of eerder ook getest en toen nog negatief getest?

14. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Ja, zeker fijn. Er zijn nu in 3 maanden tijd 6 cryo's ontdooid en hebben er nog maar 1 over, dus het werd wel spannend.
    Ik heb 7 dagen na de tp getest, toen was hij al licht positief. Toen twijfelde ik of het geen indroogstreep was maar het kwam binnen de afleestijd.
    9e dag na tp heel duidelijk positief.
    Wanneer ga jij testen?

15. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Even ego meiden:

Toch getest en licht positief!! Geeneens getuur nodig...
    Wel maar heel, heel voorzichtig blij, want dit al twee keer eerder gehad.
    Fingers crossed!

16. Mieksel

Mieksel Fanatiek lid

15 okt 2013
    1.712
    188
    63
    Tadaa!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      5
  17. Miepje1985

Miepje1985 Actief lid

26 sep 2012
    369
    0
    16
    Friesland
    Wauw Mieksel wat een prachtige 2e streep. Nu maar lekker broeden op je mooie beebje ik duim voor je

18. suus85

suus85 Actief lid

11 mei 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Woooow super! Gefeliciteerd! Wanneer zou je dan zijn uitgerekend? Geniet ervan!

19. schorpioen79

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wauw Mieksel! Mooie test!! Gefeliciteerd!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw, ik vind hem duidelijk! Heel mooi! Voorzichtig gefeliciteerd :)

Deel Deze Pagina