Ja Blondje..daarom ook de nuvaring..was wel even klaar met de hormonen hopelijk komt je ongi nu snel...kan me goed voorstellen dat je door wil je vorige poging heb je geen kans gehad. Telt hij nu niet als poging eigenlijk?
Super Zonnestraal, wat een geweldig nieuws op deze morgen!!! Blondje, ja leef ook echt met jullie mee, weet nog als de dag van gisteren hoe het voelde toen ik begon en dan mag ik eigenlijk nog wel van geluk spreken!! Bij beide kindjes was het in 1 poging raak. Ok, een cryo die niet is blijven plakken, maar als ik lees hoe vaak sommige andere meiden die spuit en punctie ellende moeten doorstaan dan besef ik dat ik een geluksvogel ben. Ben er ook onwijs dankbaar voor!!! Met m'n buikje gaat t goed, groeit nu echt al ben ik nog niet heel veel aangekomen. Minder dan toen bij ons meisje voor m'n gevoel. Maar ja, de baby moet natuurlijk nog groeien, dus dat gaat vast nog komen. Alleen nu sinds 1,5 week erg last van m'n bekken dus moet uit voorzorg naar de fysio, straks even afspraak maken. Xxx
Ooo wow Zonnestraal!!! Wat een heerlijk nieuws. Van harte!!! Ik duim dat alles goed blijft gaan! Dees, lief je berichtje! Ik prijs me al bijzonder gelukkig. Heb dan wel al 11 puncties gehad, maar die zijn dik beloond! Ik ken genoeg meiden die helaas nog met lege handen staan Fijn dat alles goed gaat! Hopelijk krijg je niet al te veel last van je bekken.
Zonnestraal...een voorzichtige felicitatie! Als zelfs de cb al positief is...snap wel dat he zelf ook nog rustig aan doet. Krijg je op je nod een bloedtest?
Dank je lieve dames!!! Nee geen bloedtest, doen ze niet in DD. Maar ze wilde voorheen in DD wel een vroege echo toen met m'n zoontje, maar moet nog ff contacten met DD. Lief berichtje Dees, ik blijf ook lekker in de mee-leesstand en positieve vibes naar iedereen sturen hier . Die onderste test was een test die al over datum is...kwam ook niet meteen een streep, tranen stonden al in m'n ogen . Maar kon het niet geloven, dus CB gedaan en toen verscheen op die andere wel een streepje .
Zonnestraal wat lees ik nu; van harte gefeliciteerd Meis, wat een prachtig nieuws!! Spannend nu man!! Wanneer eerste echo ook alweer dan? Dikke kus, Elvi
*** Breekt in *** Zonnestraal wat een geweldig nieuws ! Gefeliciteerd meid ! Ik ga nu snel je testen bekijken *** Breekt weer uit ***