Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Maartje, goed weer van je te horen!
    Maar wat een heftig besluit zeg :(
    Fijn uiteraard dat er een lief vriendinnetje is die dit waarschijnlijk voor jullie wil doen, maar wat een grote stap!
    Ik hoop dat ze het wil doen voor jullie!

Hier gek genoeg vooral boos en chagrijnig.
    Zoveel moeite voor weer helemaal niks :(
    Ook omdat we (op de vorige keer na) nooit cryo's hebben.
    Gelukkig de volgende poging gewoon 'legaal' 2 emmy's terugplaatsen.
    Nu maar eens bedenken wanneer we die willen gaan doen.
    En hoeveel het me ook allemaal tegenstaat wanneer we er midden in zitten, ik weet nu al zeker dat als de volgende poging mislukt we het er nog niet bij laten zitten.

Tja, zo'n geweldig kind als we nu hebben komt natuurlijk niet vanzelf ;)

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Sikki, dat zeg ik iid ook altijd, voor de mooiste kindjes moeten we de meeste moeite doen!! Maar dan hebben we ook wel wat he!!

Knap van je hoe je er tegenaan kijkt Meis!!

Dikke kus, Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Zonnestraal en Kaat!! Ja idd zo. TP ja, spannend weer toch!!

Dikke kus, Elvi

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Sikki...heel dikke knuffel. Sterkte met de teleurstelling en frustratie.

En jij en grotebabywens hebben helemaal gelijk. Ieder kind is bijzonder, maar onze kindjes wel heel speciaal <3!!!

Grotebabywens...heel veel succes met afwachten op je telefoontje zondag en op naar een mooie TP

Blondje..leuk dat je meisje zo heeft genoten van haar feestje.

Maartje... Wat een heftig besluit. Zou wel een mooi 'kado' van je vriendin zijn.

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Grotebabywens, spannend zondag de tp!
    Ik ga voor je duimen!

Blondje alweer gestart.
    Spannend zeg!
    Ik hoop echt dat ze alle follikels straks goed kunnen aanprikken.
    Gelukkig zijn jullie nu voorbereid met de punctie onder narcose.
    Succes met de eerste FM maandag.

Hier heb ik toch wat raars.
    Ben echt mega ongesteld, daar kun je echt niet iets anders van denken.
    Maar ik had toch ook nog even getest en op 10dpo had ik een omo test, maar gisteren (11DOP) en vanochtend toch een heel licht streepje :(
    Ik weet dat dat niets kan worden, want ik bloed nu al bijna 2 dagen giga.
    En het streepje is ook niet overtuigend en dikker geworden, maar toch.
    Waarschijnlijk is er wel íets gebeurd.
    Geeft mij alleen maar weer meer hoop en vertrouwen voor een volgende keer!

Dit zijn de testen.

Bijgevoegde bestanden:

• foto1.jpg
      foto1.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,5 KB
      Weergaven:
      31
  6. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat aparte Sikki! Idd toch iets geneurd dan en geeft hoop. Zou voor de zekerheid over een paar dagen nog eens testen.

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Ziet er idd wel hoopgevend uit Sikki! Wat stom hè zo een bloed end man zulke testen.. Moet je voor een bloedtest of niet bij Gent?

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh Sik, da's gewoon een mega positieve test man!! Maar idd echt even iedere dag testen hoor, spannend wel dan!!

Dikke kus, Elvi

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx lieve Babbel en Sikki, spannend hoor zo., krijg er toch echt wel de kriebels van hoor!!

Dikke kus, Elvi

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grote baby wens; succes morgen!! Een cryo toch? En zeiden wij hier idd ook tegen elkaar toen ons meisje er was, voor de mooiste kindjes moet je wat meer geduld hebben.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Huh Sikki wat gek zeg?!?!

12. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sikki, ik zie zeker een 2e streepje!!! Dus of er is nog iets gaande, of er was iets gaande.....maar dat er iets gaande is is zeker. Ik zou nog wel ff doortesten. De wonderen zijn de wereld niet uit heb ik geleerd op dit forum.

Elvi, ik duim morgen meis!!!!!!

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Blondje, klopt ja, spannend wel weer hoor!!

Dikke kus, Elvi

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Zonnestraal!!

Lieverds zij jullie allemaal!!

Dikke kus, Elvi

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ben jij ook Elvi!!! :D

16. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Heel veel succes morgen Elvi!

Haha Grotebabywens, mega positieve test is wel heel enthousiast :D
    Maar er staat idd een zichtbaar streepje.
    Maar meiden, ik maak me geen illusies hoor.
    Er zal wat gaande geweest zijn (ik had aan het begin van de week ook echt een beetje dezelfde symptomen als destijds bij de innesteling van m'n dochter), maar ik ben nu zo mega ongi dat dit echt niet meer wat gaat worden hoor.
    Er is geen bms meer over! Zoveel heb ik al gebloed en bloed ik nog steeds.
    En het streepje was vanochtend ook niet duidelijker dan gisteren en ik weet dat bij mijn dochter destijds de streepjes echt iedere dag steeds dikker werden.
    Dus hoop en vertrouwen voor een volgende ICSI maar niet meer voor deze ;)

Vandaag ook de box eindelijk maar eens opgeruimd en een mooie speelplek voor onze dochter gecreëerd.
    Bij de Ikea 2 mooie tafels/bankjes gehaald met in 1 een grote lade voor al het speelgoed en bij de andere 2 leuke stoeltjes.
    Ze was helemaal blij!
    En hopelijk komt de box ooit nog eens terug in de kamer ;)

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Durf hier bijna niet meer aan te kloppen met mijn 1x in de maand/anderhalve maand weer eens binnenwippen....
    Maar toch....denk zo vaak aan jullie en wil toch graag weten hoe het jullie vergaat! En dan hoop ik zóóóó ontzettend dat ik positief nieuws lees.... Maar helaas niet bij iedereen...

Lieve Sikki in het bijzonder... jij hebt toch altijd wel een speciaal plaatsje in mij hart na al die jaren.... en dan kom ik hier lijkt het wel iedere keer op een treurig moment binnenvallen... om te leze dat het wéér niet zo mocht zijn deze ronde :( Wat ontzettend kl*te weer meid! En geen cryo's weer :(. Maar wat ben je toch een kanjer om nu toch alweer met moed en hoop naar een volgende keer te kijken...en mogelijk zelfs nog een keer daarna... Maar dat mag gewoon niet hoor! Jij verdient het toch écht wel om in de eerste 3 pogingen zwanger te raken hoor, dit keer! En je testen....zou het dan toch.... zou er toch iets gebeurd zijn? Het moét gewoon, want de volgende keer moet dit zich gewoon voortzetten! Dikke knuffel meis!

One of kind, in december gewoon alweer van start voor een brusje voor de knappe S. met zijn mooie grote kijkers :). Alvast heel veel succes meid! Ik denk aan je, dat weet je hè?!

Zonnestraal!! WHOEHOE!!!! Je bent gewoon van de 1e cryo TP zwanger geraakt!! Van harte gefeliciteerd meid!! Súper nieuws!!

Brabbel, Inmiddels toch ook gestart voor een brusje! Spannend meid! Wanneer heb je de uitgangsecho?

Babbel, ben je er al uit wanneer jullie voor de 2e gaan? Heb ik er overheen gelezen? Wij zijn destijds met 11 mnd weer voor eerst naar zkh gegaan voor een brusje. Tot 13 mnd BV gegeven, maar toen gestopt ivm beginnen met spuiten helaas. Inmiddels alweer 2,5 jaar verder... ik zou dus zeggen...niet te lang wachten! Je weet nooit hoe het gaat lopen een 2e keer. Dan liever kort op elkaar dan (net als bij ons inmiddels mocht het ooit nog gaan lukken) zoveel leeftijd ertussen.

Lees dat Papaver even afstand heeft genomen :(.

Blondje, jij maandag de 1e FM!! Spannend meid! En nog gefeliciteerd met jullie dochtertje! 2 jaar ook alweer!!

Miepje, zag dat jij ook af en toe nog even binnenwipt hier :). Lief meid! En wat gaat het hard! Jullie dochtertje ook alweer bijna 5 mnd oud! En hoe is het met de grote stoere broer B...?

Kaaat! 35 weken alweer?! Sodeju wat ga jij snel zeg!! Spannende weken!! Moet ik het nu toch echt beter bij gaan houden voordat ik het mis ;)

Dees79, jij de 23 weken alweer gepasseerd...was alles goed met de 20 weken echo? En weten jullie wat het wordt?

Joontje, jij ook alweer 33 weken?? Gaat er straks nog om spannen wie er eerder gaat bevallen, Kaaat of jij....

Maartje, meissie toch.... besluit nu toch genomen zie ik? Wat heftig zeg! Straks maar eens even naar jouw eigen topic huppelen....laatste keer toen ik hier online was, was je daar zelf ook even een tijdje niet geweest. Wel ontzettend fijn dat vriendin jullie misschien gaat helpen. Spannend hoor!! Ik hóóp het zó voor jullie! Knuf!

Grotebabywens, wat leuk dat jullie ook voor een brusje gaan. En morgen een TP! Heel veel succes! Spannende weken voor jou!

@Hier, (als jullie het leuk vinden om te lezen en anders gewoon overslaan hoor, dan schrijf ik gewoon even lekker van me af)....

Inmiddels naar de (waar ik helemaal geen zin in had) gemaakte afspraken in Düsseldorf (DD) en Müllheim (MH) geweest. In DD voor bepalen behandelplan en MH voor info over TESE. Nou... in DD is meteen schema opgesteld en recepten uitgeschreven door onze lieve Dr. S. voor eerstvolgende cyclus (blèèègh!!) en in MH waren we nog geen 5 min. binnen voor intake en manlief stond al met zijn broek en onderbroek op zijn enkels voor urologische beoordeling van zijn zaakie ;). Moest wel lachen hoor....heb echt wel even meerdere momentjes gedacht.... 'gerechtigheid', hihihi :). Totdat z'n kleren weer aan waren en we de verdere info omtrent de TESE kregen. AUTSJ!!! Dat gaat NIET fijn worden!! De arme schat! (en dat bedacht ik me helemaal toen we thuis op youtube een filmpje gingen kijken van een Micro-TESE wat het worden gaat...

Weet niet zo goed hoe ik me nu moet voelen.... Wilde natuurlijk nog wel een allerlaatste poging wagen voor een brusje voor M. Maar eigenlijk ook weer liever niet omdat ik denk dat het toch op niets uitdraait vanwege het zeeeeeer slechte zaad en aldoor op 1 na slechtste kwaliteit embryo's. (in aug. vorig jaar bleek nu... 2 vitale zaadcellen in ejaculaat die van slechte kwaliteit waren).
    En dan kom je bij de Uroloog voor info Tese en dan is die man ineens erg positief! Alle lichamelijke onderzoeken van zaakie van manlief waren goed (destijds overigens ook op iets verhoogde FSH na) en hij denkt bij een Micro-TESE dat ze daar goed zaad zullen gaan vinden....?!

Enerzijds was ik natuurlijk blij, maar tegelijkertijd beangstigd het me énorm! En ook denk ik...hoe kun je dat nu zeggen voordat je het daadwerkelijk eruit gehaald hebt en bekeken hebt... v/d buitenkant kun je het niet zien.... maar ja...hij zal wel uit ervaring spreken. Hij zei wel dat het positief is dat er altijd wel een paar gevonden worden....

Maar ja... stel ze vinden nu goed zaad...en kunnen meerdere rietjes (noemen ze dat bij zaad ook zo?) invriezen....maar toch mislukt komende poging en eventuele cryo's ook... maar we weten dat er dan nog rietjes met goed zaad zijn.... Waar gaan we de grens dan neerleggen? Goed zaad betekend natuurlijk niet ook meteen zwanger! De grens zou deze poging zijn. Hierna zou het klaar zijn! Maar ik weet niet of ik dat kan als we mogelijk eindelijk eens goed zaad hebben, wat we eerder nog nooit gehad hebben... Pfff..... conclusie: Nog steeds geen zin in deze poging dus!. Maar ja...gaan 'm wel doen, want wil liefst voor eind van dit jaar van al het MMM gedonder af zijn!

Waarom is die wens voor een brusje toch ook zó verrekte sterk.... 't is ook niet voor mezelf... dat zit allang goed! We hebben M. ons allessie :). Maar ja... dat is het 'm juist hè.... voor haar!!

We zullen het w.s. allemaal vlot weten.... denk ergens volgende week ongi te moeten worden en moet op 1e CD dan beginnen met de eerste medicatie weer....

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Majo, jeetje mina meis....wat is de mmm zwaar!!! Tis allemaal zo oneerlijk! En ik snap dat die drang juist voor je allesje is!

Elvi, en??? Een Emmy aan boord??

Sikki, dikke knuffel!

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Sikki...goed om lekker even met wat anders bezig te zijn. Speelplekje klinkt heel gezellig:).

Majo..jeetje zeg...konden ze jullie maar beloven dat het nu wel mag gebeuren. Dikke steunknuffel voor je.
    lief dat je vraagt hoe het bij ons ervoor staat

Ik ben inmiddels gestopt met ac, sinds gisteren cyclus weer echt op gang en we gaan in januari een afspraak maken.

Elvi...hoe is het gegaan meis?

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx, wat lief dat jullie ernaar vragen Zonnestraal en Babbel, emmy aan boord ja, maar wel weer de derde die ze ontdooiden, dus dat is wel echt slechter dan gemiddeld maar goed het hoeft natuurlijk niks te zeggen allemaal he. Van de in totaal zeven die ze nu bij 2 cryobehandelingen hebben ontdooid, waren er dus 2 goed ontdooid. Ik heb er nu nog maar eentje over maar misschien daarna dan gelijk wel door met nieuwe ivf poging want die ene zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig zijn als die dan nog wel goed ontdooid terwijl steeds zo veel verloren gaat dus we hebben alweer vervolg gesprek staan nu ivm topdrukte rond de wintermaanden!!

Majo wat een verhaal zeg en wat een weg heb je moeten afleggen dan he!! Ik snap helemaal dat je dan nu weer helemaal in de war bent en alles weer wilt heroverwegen, het is en blijft de sterkste wens ever hoor!!

Sikki....Maar je streepje is dus nog niet weg. Weet je dat ik altijd heeeeeeeeeeeeel licht positief test, zelfs weken nadien nog!! Bij mij zegt de digitale test van Cleaur Blue altijd het meeste want die geeft ook het aantal weken daaronder aan en kun je zien of dat aantal weken oploopt en zo!! Wel blijven testen hoor Meis, las laatst ook weer zo'n bijzonder verhaal van iemand die toch zwanger was en heeft zelf de gyn gezegd geen hartje en curettage doen etc., ze wachtte er eventjes wat langer mee en gyn lachte haar nog uit ook en nu alweer ruim 20 weken zwanger van een heel gezonde doichter dus zo kan het ook allemaal maar goed ik weet dat je natuurlijk nooit valse hoop moet hebben. Misschien is het een vanishing twin waar 't bloed vandaan komt en zit er nog gewoon eentje in he? Hebben twee vriendinnen van mij ook gehad hoor!!

Dikke kus, Elvi

Deel Deze Pagina